آئودی

لیست قیمت و آپشن‌های کامل آئودی RS5 کوپه 2018

اگر پس از مطالعه نقد و بررسی‌های آئودی RS5 جدید شدیداً به خرید این خودرو تمایل پیدا کرده‌اید پس باید بگوییم هم‌اکنون فرصت خرید آن را دارید. حتی اگر قیمت پایه ۶۹۹۰۰ دلاری این خودرو کمی بیشتر از حد انتظار باشد، رویای خرید یک کوپه قدرتمند از کمپانی ارباب حلقه‌ها کاملاً شما را مجاب خواهد کرد. با سفارش تمامی آپشن ها، قیمت این خودرو پیش از هزینه‌های تحویل و… به ۹۶۶۵۰ دلار می‌رسد.


صرف‌نظر از آپشن های انتخابی، آئودی RS5 کوپه جدید دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربویی است که قدرت ۴۴۴ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری است. این پیشرانه منحصراً به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده است. نیروی تولیدی از سیستم چهار چرخ محرک به چرخ‌ها می‌رسد. این سیستم معمولاً ۶۰ درصد قدرت را به چرخ‌های عقب می‌فرستد اما در صورت لزوم تا ۸۵ درصد نیرو را می‌توان به چرخ‌های عقب انتقال داد. یک دیفرانسیل عقب مجهز به سیستم هدایت گشتاوری نیز تکمیل کننده این مجموعه است.

آئودی RS5 کوپه
RS5 با ۸ رنگ بدنه عرضه می‌شود و تنها رنگی که هزینه‌ای اضافی در بر ندارد خاکستری ناردو است. رنگ‌های مشکی، آبی، سفید، نقره‌ای، سبز، خاکستری دیتونا و قرمز با هزینه ۵۷۵ دلاری در دسترس هستند. اگر رنگ دیگری مدنظر شماست با ۳۹۰۰ دلار می‌توانید آن را سفارش دهید. رینگ‌های استاندارد این خودرو هم از نوع ۱۰ پره ۱۹ اینچی هستند. البته رینگ‌های ۲۰ اینچی ویژه با قیمت ۱۵۰۰ دلار نیز قابل سفارش هستند.

آئودی RS5 کوپه
در کابین این کوپه خوش‌ترکیب نیز شاهد صندلی‌های اسپورت و پوششی مرکب از چرم و آلکانترا هستیم. با پرداخت ۱۵۰۰ دلار می‌توانید دوخت‌های قرمز و خاکستری الگوی شانه عسلی را سفارش دهید.

آئودی RS5 کوپه
آئودی پکیج‌های بسیار متنوعی را نیز برای RS5 جدید در نظر گرفته و برخی از آن‌ها پرفورمنس هستند. برای مثال پکیج دینامیک ۳۳۵۰ دلاری شامل کالیپرهای ترمز قرمز، دامپرهای تطبیقی سه حالته و اگزوز اسپورت می باشد. با پرداخت ۶ هزار دلار دیگر، پکیج دینامیک پلاس را به دست می‌آورید که حداکثر سرعت خودرو را به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. دیگر موارد شامل ترمزهای سرامیکی بزرگ‌تر و پوشش فیبر کربنی پیشرانه می باشد. یکی از بهبودهای دینامیکی دیگر که با ۱۱۵۰ دلار در دسترس است سفت‌تر شدن فرمان خودرو بسته به سرعت است.

آئودی RS5 کوپه
خریدارانی که به دنبال تکنولوژی بیشتری هستند می‌توانند پکیج کمک‌راننده ۶ هزار دلاری را انتخاب کنند که شامل تکنولوژی‌هایی همچون کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نوربالای خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، هدآپ دیسپلی و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه می باشد. پکیج ۳۳۰۰ دلاری ناوبری نیز دربردارنده پشت آمپرهای کاملاً دیجیتالی آئودی و صفحه‌نمایش ۸.۳ اینچی صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی می باشد. سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن نیز قیمت ۹۵۰ دلاری دارد.

آئودی RS5 کوپه
نهایتاً به ارتقای بصری RS5 می‌رسیم. پکیج ۱۱۵۰ دلاری بلک اپتیک باعث همرنگ شدن پوشش آینه‌های جانبی با رنگ بدنه و اضافه شدن تریم مشکی براق و رینگ‌های ۲۰ اینچی ۵ پره به خودرو می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. تیاگو

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (99 ديدگاه)

    به همه ی رقیباش اینو ترجیح میدم
    ولی آپشن هاش خیلی گرون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۴ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (3020 ديدگاه)

      به bmw m4 gts چطور؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hosseinbimmer

        ۴ فروردین ۱۳۹۷
        سوابق: (133 ديدگاه)

        رقیب rs5 در واقع m4 cs هستش. M4 gts یکم قوی تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رامتین

          ۵ فروردین ۱۳۹۷
          سوابق: (3020 ديدگاه)

          فرقی بین cs و gts نیست. هر دو 493 اسب هستند. فقط آپشنها فرق داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. عباس

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    جالیوانی نداره؟ ?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. فرهاد كرمستجی

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (254 ديدگاه)

    خیلی خوشگله، دوستان یه سوال ، پیشرانه بای توربو استهلاک زیادی نداره؟ یه جورایی احساس میشه که برای حجم موتور پایین عمر قطعات رو مجبورن بالا ببرن، البته که خودرو های پرفورمنس استهلاک بالاتری نسبت به سایرین دارن و طبیعی هم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Omid622

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    خیلی گرونه با تمام آپشن ها ۹۶ هزار دلار
    با ۹۲ هزار دلار میشه نسخه پایین پورشه ۹۱۱ خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. hosseinbimmer

    ۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (133 ديدگاه)

    من m4 cs رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا