آئودی

قیمت و مشخصات آئودی SQ7 مدل 2020

آئودی نسخه‌ی پرچم‌دار شاسی‌بلند Q7 با نام SQ7 را در آمریکا عرضه می‌کند.

برخلاف مدل اروپایی که از همین نام استفاده می‌کند، SQ7 آمریکا فاقد پیشرانه‌ی توربودیزل است. این خودرو در آمریکا از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بنزینی با قدرت ۵۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۹ نیوتون متری استفاده می‌کند.

این پیشرانه توئین توربو با یک گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک همکاری کرده و نیرو را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. این شاسی‌بلند بزرگ و لوکس با وجود چنین پیشرانه قدرتمندی شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۳ ثانیه‌ای را ثبت می‌کند.

این خودرو برای دینامیک سواری و راحتی مناسب به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی و فرمان پذیری تمام چرخ ها سود می‌برد. آئودی همچنین پکیج اسپورت سفارشی را ارائه کرده که شامل میله‌های ضد لغزش، سیستم کواترو با دیفرانسیل اسپورت و کالیپرهای ترمز قرمز می‌باشد.

جدای از نشان SQ7 شما قادر خواهید بود با طراحی خاص محصولات S این شاسی‌بلند را از سایر نسخه‌ها تشخیص دهید. از جمله این مورد می‌توان به سپرهای متمایز با اسپلیتر جلوی یکپارچه، جلوپنجره تک فریم دو میله‌ای پلاتینیم، پوشش آینه‌های متفاوت، چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر عقب جدید اشاره کرد. SQ7 همچنین به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۱ اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس تابستانی عرضه می‌شود.

آئودی SQ7 2020 کابین دینامیک‌تری هم دارد که دلیل آن وجود فرمان سه پره چندمنظوره با پدال شیفترها و نشان S، صندلی‌های جلوی اسپورت و گرم شونده، پوشش چرم واکونا با دوخت الماسی، تریم چوب و… است.

همان‌گونه که انتظار می‌رود این خودرو پر از تکنولوژی‌های جدید همچون سیستم MMI با دو صفحه‌نمایش بزرگ، کاکپیت مجازی آئودی، سیستم صوتی سه‌بعدی با ۱۹ بلندگو و آمپلی‌فایر ۱۵ کاناله، کروز کنترل تطبیقی، دستیار اضطراری و… است.

در نهایت باید گفت با خودرویی بسیار جادار روبرو هستیم. این خودرو از هفت صندلی برخوردار بوده و صندلی‌های ردیف سوم به‌صورت برقی تا می‌شوند.

قیمت این خودرو از ۸۴۸۰۰ دلار برای مدل پریمیوم پلاس و ۹۰۴۰۰ دلار برای مدل پرستیژ شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. رزیتا

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (418 ديدگاه)

    بین ماشینهای آلمانی اصالت رو فقط در “بنز” و “بی ام و” جستجو کنید

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. مهزیار

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (442 ديدگاه)

    عقبش خوبه جلوش نه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. مودریچ

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    آئودی چرا انقد خوبی لعنتی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. Malt hill

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    فک نکنم شتابش۴.۳ باشه.
    بهترین طراحی عقب بازار رو داره ولی جلو نه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. Hadi

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوبه
    ابهت
    اصالت
    قدرت
    زیبایی

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. net

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    نکات منفی
    در سپر جلو زیر چراغ جلو سپر باز شده و توری مشکی داره بد هست. اگر دو اگزوز دایره ای داشت زیباتر میشد.اگر سقف سانروف بزرگ داشت قشنگتر میشد.این ماشین مثل کراس اور بلند نیست و شبیه ماشینهای استیشن هست تعجبه ایودی کراس اور بزرگ درست نمیکنه.رینگهای ۵ پره روی هر ماشینی باشه بد هست.اگر دو ردیف صندلی داشت بهتر بود
    نکات مثبت
    طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صندلی چرم مشکی قشنگه و چراغ عقب و جلو قشنگه و خط نازک سفید اطراف شیشه دربها خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا