آئودی

سال 2018، هر سه هفته یک‌بار محصولی جدید از آئودی!

آئودی در کنفرانس خبری کلافه‌کننده دیگری درباره درآمدهای خود سخن گفته و البته به‌طور مختصر به این نکته نیز اشاره کرده که در سال ۲۰۱۸ برنامه‌های مفصلی خواهد داشت. این برند آلمانی قول داده که سال آینده هر سه هفته یک‌بار شاهد یک خودروی جدید از کمپانی باشیم؛ به عبارت دیگر سال ۲۰۱۸ مصادف با معرفی حدود ۱۷ خودروی جدید آئودی خواهد بود.


اگرچه کمپانی درباره محصول خاصی صحبت نکرده اما منابع نزدیک به آئودی گفتند برخی از این محصولات نمونه‌های مشتق شده از مدل‌های کنونی خواهند بود. سخن از نام‌هایی است که پیش از این بکار نرفته و آئودی قبلاً سبد محصولات خود را با نام Q8 گسترش داده است. این خودرو پرچم‌دار شاسی بلندهای شرکت خواهد بود.

آئودی اسپورت نیز قبلاً اعلام کرده مدل‌های RS بیشتری را تولید خواهد کرد بنابراین شانس زیادی برای تولید مدل RS Q5 در سال آینده وجود دارد. از آنجایی که هنوز روی شاسی بلندها تمرکز داریم پس باید گفت نسل جدید Q3 نیز در سال ۲۰۱۸ از راه خواهد رسید. اگر برخی تصاویر جاسوسی منتشر شده صحیح باشند می‌توانیم انتظار معرفی RS5 اسپورت جدید را نیز داشته باشیم.


ارباب حلقه‌ها در سال آینده نسل بعدی A6 را نیز معرفی خواهد کرد. ما همچنین انتظار داریم تا معرفی نسل جدید آئودی A1 را در پایان سال ۲۰۱۸ نظاره‌گر باشیم. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که برخی تصاویر جاسوسی تست نمونه‌ای جدید از آئودی R8 را نشان داده‌اند که احتمالاً نمونه‌ی پایه این خودرو با پیشرانه ۶ سیلندر می‌باشد.


در سال ۲۰۱۸ انتظار چند سورپرایز از آئودی را داشته باشید…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ترجیح میدم به جای معرفی تعداد زیادی محصول جدید، روی تعداد انگشت‌شماری محصول، تمرکز همه جانبه داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ماتئوس

    ۱۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (687 ديدگاه)

    تنوع محصول و توانایی براورده کردن نیاز هر سلیقه ایی ♥️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۱۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    منم با سبد شلوغ محصولات مشکل دارم.
    یکی از مهم ترین دلایل علاقه ام به هوندا و مزدا همین تعداد محدود محصولاتشون هست ک ادمو سردرگم نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا