آئودی

مشخصات آئودی Q2 L کشیده بازار چین

چند وقتی است که تولید نسخه کشیده‌تر آئودی Q2 در دستور کار این برند بوده و هم‌اکنون این کراس اوور آماده یک رونمایی بزرگ شده است.


تعدادی از وب‌سایت‌های چینی اولین تصاویر از نسخه آماده تولید Q2 L را منتشر کرده‌اند. شاید در نگاه اول نتوان تغییرات اعمال شده را تشخیص داد و البته این موضوع مشکلی ندارد زیرا تنها تولید این شاسی‌بلند کوچک ۳۸ میلی‌متر افزایش یافته و ۲۸ میلی‌متر به فاصله بین محورها افزوده شده است.


با توجه به اطلاعات ابتدایی در دست، بدین ترتیب آئودی Q2 L هم‌اکنون طول ۴۲۲۹ میلی‌متری، عرض ۱۷۸۵ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۴۸ میلی‌متری داشته و فاصله بین محورها نیز به ۲۶۲۹ میلی‌متر رسیده است. در مقام مقایسه باید گفت طول/عرض/ارتفاع نسخه استاندارد این شاسی‌بلند به ترتیب برابر با ۴۱۹۱/۱۷۹۴/۱۵۰۸ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۲۰۵ کیلوگرم می‌باشد بنابراین نسخه کشیده‌تر Q2 L کمی سنگین‌تر خواهد بود.


همان‌گونه که حدس می‌زنید این خودرو فقط مختص بازار چین است جایی که مشتریان فضای پای بیشتری را در عقب می‌خواهند. آئودی Q2 L توسط جوینت ونچر فاو-فولکس واگن ساخته می‌شود و اکتبر سال جاری وارد بازار خواهد شد. انتظار داریم قیمت این شاسی‌بلند آلمانی حدود ۱۵۰ هزار یوان (۲۳۴۴۰ دلار) باشد.


نسخه طویل‌تر کوچک‌ترین شاسی‌بلند آئودی در ابتدا از پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر استفاده خواهد کرد اما در ادامه پیشرانه‌های بیشتری نیز در دسترس خواهند بود و شاید نسخه الکتریکی آن نیز عرضه شود. در آینده شاهد اخبار بیشتر از آئودی Q2 L باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سام

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    بهای 23,440 آئودی Q2L در چین بهایی معقولانه است و در قیاس با خودروهای دیگر کاملا ارزنده می باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    این چینیای یک ونیم متری چه اهمیتی میدان به جای پای عقب
    اونوقت ما پنج نفری تو عقب 206 میرسم شمال!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسین دهمرد

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    فقط ۳ سانت؟مسخره بازی در نیارید دیگه.مگه ۳ سانت واسه چینیا مهمه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا