آئودی

پرده‌برداری از آئودی R8 LMS GT3 در پاریس

چند روزی بود که همه درباره رونمایی از نسخه مرموز آئودی R8 در پاریس سخن می‌گفتند. سرانجام این خودروساز آلمانی اقدام به معرفی نسخه‌ی جدید R8 LMS مسابقه‌ای در پاریس با نام R8 LMS GT3 کرد. این خودرو چهارمین مدل مسابقه‌ای آئودی اسپورت در چهار سال گذشته می‌باشد.


این نسخه جدید قرابت نزدیکی با نیازهای مصرف‌کنندگان داشته و نگرانی‌های آن‌ها درباره تکنولوژی‌های بکار رفته و هزینه‌ها را برطرف می‌کند؛ بنابراین مهندسان و طراحان آئودی زمان زیادی را با مشتریان در مرحله پیش از طراحی بحث کرده‌اند. موضوع جالب اینکه جدای از گفت‌وگوها با تیم‌های قهرمان، آئودی حتی با رانندگان آماتوری که در سراسر جهان مقام‌هایی کسب کرده‌اند گفت‌وگو کرده است.

مدیر بخش آئودی اسپورت می‌گوید:

ما در زمان توسعه‌ی این خودرو تمرکز بیشتری روی مصرف‌کنندگان و نیازهای آن‌ها داشتیم. مرحله‌ی پیش از طراحی R8 LMS GT3 با گفت‌وگوی زیاد بین شرکت و تیم‌ها گذشت.

تیم آئودی اکثر تمرکز خود را روی جنبه‌های آئرودینامیکی این خودروی مسابقه‌ای گذاشته و البته از بهبود سیستم خنک‌کنندگی نیز غافل نبوده است. نتیجه‌ی این کار عملکرد و پایداری بهتر در رانندگی سنگین می‌باشد. موضوع مهم‌تر اینکه هم‌اکنون سرویس‌های دوره‌ای کلاچ و گیربکس در فواصل بیشتری انجام می‌شود و این امر باعث کاهش هزینه‌های تیم‌های حرفه‌ای و آماتور می‌شود. آئودی همچنین ادعا می‌کند اصلاحات دیگری هم روی کلیت خودرو صورت گرفته است.


آئودی اسپورت خاطرنشان ساخته اولین مشتریان این خودروی ۳۹۸ هزار یورویی در اوایل ماه نوامبر به خودروی خود دست پیدا می‌کنند. شما می‌توانید یک مدل جدید R8 LMS یا نسخه‌ی نسل اول با کیت اوولوشن را بخرید که هزینه‌ی ۲۸ هزار یورویی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. arash66

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (433 ديدگاه)

    دیزاین جدید جلو این مدل نشان دهنده فیس لیفت جدید R8 می باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mahdy

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اونجوری که از آئودی انتظار داشتم منو جذب نکرد
    ولی در کل جذابه (نه در حد انتظار من)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahdy

    ۱۱ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اون سه ضلع بالایی جلو پنجره معروف شیش ضلعی آئودی اگه بخوان همینجوری هی بیان پائین و پائین تر (مثل مدل های اخیر ) درآینده ای نزدیک شاهد ذوذنقه شدنش خواهیم بود
    تو همین مدلم به زور میشه گفت شیش ضلعیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا