آئودی

معرفی آئودی TTS کامپتیشن پلاس با قدرت بیشتر و ویژگی‌های خاص

آئودی نسخهٔ جدیدی از کوپهٔ اسپرت TTS را با نام کامپتیشن پلاس معرفی کرده است که در هردو نسخهٔ کوپه و رودستر ارائه می‌شود. این نسخه از چراغ‌های جلوی LED، لوگوی آئودی در بالای رکاب‌ها، شیشه‌های دودی، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق، بال عقب ثابت و جزئیات بیرونی مشکی‌رنگ برخوردار است. خریداران می‌توانند برای بدنهٔ این ماشین هم از بین رنگ‌های خاکستری، سفید، قرمز و آبی یکی را انتخاب کنند.

در داخل TTS کامپتیشن پلاس نیز صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، تودوزی چرمی ناپا با دوخت متضاد (قرمز یا آبی)، عناصر کرومی، تزئینات کربنی، حلقهٔ دریچه‌های تهویه به رنگ قرمز یا آبی، دسته‌دندهٔ آلکانترا، غربیلک فرمان D شکل با نشانگر قرمز یا خاکستری در قسمت ساعت ۱۲ و تریم قرمزرنگ در کف‌پوش‌ها ارائه شده است.

اما علاوه بر این ویژگی‌های خارجی و داخلی، آئودی پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوی TTS کامپتیشن پلاس را هم ارتقاء داده و قدرت آن‌را به ۳۲۰ اسب بخار رسانده اما گشتاور تغییری نداشته و مثل قبل ۴۰۰ نیوتن متر است. نیروی این موتور به‌صورت استاندارد از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سیستم کواترو به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. به لطف این ترکیب، TTS کامپتیشن پلاس ظرف ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این نسخه به‌صورت استاندارد به سیستم کنترل سواری مغناطیسی آئودی هم مجهز است.

فروش آئودی TTS کامپتیشن پلاس در آلمان از همین ماه آغاز خواهد شد. قیمت این نسخهٔ خاص در مدل کوپه از ۶۱ هزار یورو و در رودستر از ۶۳,۷۰۰ یورو آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. پدر خودروسازی جهان

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (436 ديدگاه)

    با هاش خیلی حال کردم اما هنوز پورشه کیمن بهتره

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (132 ديدگاه)

      اصلا حدیث داریم که جوانان بین این و باکستر تا قیامت خواهند ماند ، آنگاه در محضر خداوند پرده ها کنار میروند و بهترین این ها معلوم میشود
      ???

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. رضا

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (66 ديدگاه)

    چقدر این ماشین دوست داشتنیه. ادم کیف میکنه نگاهش کنه

    موافقم 9
    مخالفم 1
  3. Reza.M

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (309 ديدگاه)

    تا وقتی نمیتونه دریفت کنه و به هیچ وجه اجازه نمیده حتی برای یه ثانیه دمش بیرون بره حتی اگه بهترین موتور دنیا و بهترین هندلینگ دنیا رو هم داشته باشه بازم یه GT86 ازش بیشتر ارزش خرید داره…

    موافقم 2
    مخالفم 5
    1. ShoMpeT

      ۶ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (271 ديدگاه)

      اینقدر بدم میاد …ماشین ها رو فقط توی فیلم ها میبینن میان اینجوری توی یک سایت در مورد ارزش ماشین ها نظر میدن! همچین دریفت دریفت میکنن انگار صبح تا شب توی دریفت پیت دارن دریفت میکنن!

      موافقم 7
      مخالفم 1
  4. مهرداد كمال

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    خوشگله قدیمی نشده اصلا

    موافقم 13
    مخالفم 1
  5. Regra loaded

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (227 ديدگاه)

    عجب

    موافقم 6
    مخالفم 0
  6. Hadi

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    چقدر این TT و R8 دلبری میکنن…

    موافقم 13
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا