آئودیهفته نامهولوو

آئودی Q7 e-tron در برابر ولوو XC90 T8 هیبرید

ولوو XC90 T8 و آئودی Q7 e-tron در تلاش‌اند تا ترکیب مناسبی از راحتی یک شاسی‌بلند بزرگ و هزینه‌های کم یک هاچبک هیبریدی کوچک را ارائه کنند. سیستم‌های هیبرید پیشرفته‌ی این خودروها مصرف سوخت کمی داشته و در حالت تمام الکتریکی می‌توانند پاسخگوی مسافت‌های کوتاه باشند. خب در مبارزه‌ی این دو برند آلمانی و سوئدی کدام‌یک برنده خواهد بود؟

  • استایل و نمای ظاهری

e-tron-vs-t8-lead
هیچ‌یک از دو خودروی موردبحث ظاهر بدی ندارند و طول هر یک حدود ۵ متر بوده و ظاهر با هیبت آن‌ها در جاده حس گیرایی ایجاد می‌کند. به لطف نسبت‌های طراحی مناسب هر دو خودرو ابعاد و فضای مناسبی دارند.

2016 Volvo XC90 T8
۲۰۱۶ Volvo XC90 T8
در چشمان ما ولوو XC90 دلپذیر تر از Q7 e-tron است البته جلوپنجره‌ی بزرگ آئودی نیز ظاهری گیراتر دارد. چراغ‌های LED چکشی ولوو که امضای این کمپانی است به همراه رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی آئودی حس متمایز و گران‌بهایی را برای دو خودرو به ارمغان آورده است.

Audi Q7 e-tron TDI Quattro
Audi Q7 e-tron TDI Quattro
خودرویی که در نهایت انتخاب می‌کنید به ترجیحات شخصی شما بازمی‌گردد اما ولوو به احتمال زیاد برای افراد جذاب‌تر خواهد بود.

  • کابین

e-tron-vs-t8-interior
کنسول میانی عریض Q7 فضای بین راننده و سرنشین جلویی را جدا می‌کند. داشبورد نرم این خودرو با حداقل دکمه‌ها دارای صفحه‌نمایش قرار گرفته در بخش بالایی است. کیفیت مواد بکار رفته و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر فوق‌العاده بوده و این خودرو به‌صورت استاندارد از کاکپیت مجازی عالی آئودی سود می‌برد.

e-tron-vs-t8-value
جدای از دسته‌دنده‌ی خاص، تمایزهای بسیار کمی میان ولوو XC90 T8 و مدل‌های عادی این خودرو وجود دارد. استفاده از مواد با رنگ روشن در کابین ولوو باعث شده که این خودرو جادارتر از آئودی به نظر بیاید هرچند استفاده از تریم فلز پولیش خورده و برخی جزئیات دیگر کابینی مدرن را به ارمغان آورده‌اند.

e-tron-vs-t8-engines
هر دو خودرو به آسانی ۷ نفر را حمل می‌کنند اما ولوو کمی جادارتر است. در بحث فضای صندوق‌عقب، تعیین برنده به نوع انتخاب آرایش صندلی‌ها بستگی دارد. اگر همه‌ی صندلی‌ها مورد استفاده قرار گیرند فضای بار آئودی ۴۰۵ و ولوو ۳۴۷ لیتر است اما با تا کردن صندلی‌های پشتی این فضا در ولوو به ۹۹۸ لیتر می‌رسد که از فضای ۸۹۰ لیتری آئودی بیشتر است.

  • سواری

e-tron-vs-t8-conclusion
با استانداردهای شاسی بلندهای بزرگ،Q7 یکی از بهترین خودروهایی است که می‌توانید بخرید چراکه در هنگام سواری ثابت‌قدم و پایدار احساس می‌شود. زمانی که این خودرو با سیستم تعلیق بادی سفارشی انتخاب شود راحتی و آسایش فوق‌العاده‌ای به همراه دارد.

e-tron-t8-driving
XC90 نیز از فلسفه‌ی مشابهی در امر راحتی استفاده می‌کند. دوری از رینگ‌های ۲۱ اینچی باعث شده که سواری خودرو نرم باشد و برای شاسی‌بلندی با این اندازه، هنگام عبور از پیچ‌ها نبود تکان‌های بدنه امری بسیار خوب به نظر می‌رسد.

2016-Volvo-XC90-T8-2
آئودی با سیستم سفارشی فرمان پذیری چهارچرخ عرضه می‌شود که نه‌تنها پایداری خودرو در سرعت‌های بالا را افزایش می‌دهد بلکه به‌طور قابل‌توجهی دایره‌ی گردش را کمتر کرده و مانور پذیری خودرو در سرعت‌های پایین را بهبود می‌بخشد که وِیژگی مفیدی در شهر است.

Audi Q7 e-tron TDI Quattro
هر دو خودرو در حالت تمام الکتریکی آرام و ساکت هستند. حتی با استفاده از پیشرانه ی احتراق داخلی نیز آرامش خودروها حتی در سرعت‌های بالا به هم نمی‌خورد.

  • پیشرانه‌ها

این شاسی بلندهای بسیار کم‌مصرف روشی نسبتاً متفاوت را در سیستم‌های هیبریدی خود بکار گرفته‌اند. هر دو خودرو از پیشرانه‌های الکتریکی برای بهبود راندمان خود بهره برده‌اند اما ولوو از پیشرانه‌ی بنزینی و آئودی از پیشرانه‌ی دیزلی استفاده می‌کنند.

پیشرانه‌ی دیزلی ۳ لیتری توربوی آئودی در سایر ساخته‌های این کمپانی نیز بکار رفته اما به لطف پیشرانه‌ی الکتریکی این خودرو تنها در ۶ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

2016 Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro
پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو و سوپرشارژردار بنزینی ولوو ۳۹ اسب بخار بیش از قدرت ۳۶۸ اسب بخاری آئودی تولید می‌کند و به عنوان نتیجه ولوو می‌تواند در ۵.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

The all-new XC90 T8
در بحث مصرف سوخت آئودی اعداد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. مصرف سوخت ۲.۱ لیتر در هر صد کیلومتر ولوو خیلی خوب است اما در برابر مصرف ۱.۷ لیتری آئودی حرفی برای گفتن ندارد. باتری هر دو خودرو را می‌توان از طریق سوکت خانگی شارژ کرد اما تا زمانی که شارژر سریع را انتخاب نکنید باید تا ۸ ساعت منتظر شارژ باتری‌ها بمانید.

  • ارزش در برابر مبلغ پرداختی

محدوده‌ی حرکتی الکتریکی آئودی Q7 e-tron فوق‌العاده بوده و در استفاده‌های روزمره اقتصادی‌تر از ولوو نشان می‌دهد مخصوصاً اگر تنها مسافت‌های کوتاه را طی کنید. هر دو خودرو کمترین نرخ مالیات را دارند بنابراین در برابر شاسی بلندهای معمولی کمی ارزان‌تر هستند.

2015 Audi Q7 E-TRON TDI
مصرف سوخت فوق‌العاده‌ی آئودی با قیمت آغازی کمتر ولوو تلافی می‌شود. مدل سطح پایه‌ی تریم Momentum ولوو بهای ۵۹۹۹۵ دارد درحالی‌که آئودی حداقل بهای ۶۵ هزار دلاری را طلب می‌کند. سیستم تعلیق بادی راحت و سیستم فرمان پذیری هر چهارچرخ آئودی به ترتیب بهای ۲ و ۱۱۰ پوندی را به بهای کلی اضافه می‌کند.

2016-Volvo-XC90-T8-3

  • قضاوت نهایی

انتخاب خودروی برتر در این مقایسه کار آسانی نیست. هر دو خودرو ترکیب مناسبی از کاربردی بودن، اشرافیت و راحتی مورد انتظار از یک شاسی‌بلند ۶۰ هزار پوندی را ارائه می‌دهند.

e-tron-vs-t8-styling
برای برخی افراد انتخاب خودروی برتر در مدلی زیباتر خلاصه می‌شود. برند آئودی برای بسیاری از افراد جذاب‌تر است اما ولووی ارزان‌تر نیز قطعاً ارزش نگاه کردن را داراست.

[polldaddy poll=9545137]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هر دو عالین.
    انتخاب من ائودی
    ولی XC90 تو نمایندگی دیدم خیلی عالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      میدونی چیه…
      انتخاب بین آئودی و ولوو
      دقیقا مثل اینه که بین چلو کباب و جوجه کباب یدونه رو انتخاب کنی!!
      خدایی خیلی سخته!
      جفتشون هم عالین!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Madjid911 GT2

        ۲۲ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        عالی گفتی.
        البته یکم اشتباه داشت.
        باید میگفتی بین کباب برگ و جوجه کباب.
        چون اگر گشنم باشه چلو کباب رو انتهاب میکنم. بدون برنج که سیر نمیشی.

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۲ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        مثال قشنگی زدی

        موافقم 1
        مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      مقایسه سختی و هردو رو واقعا قبول دارم
      ولی اینجا ائودی انتخاب میکنم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. علي

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    متاسفانه خیلی ها گول تبلیغ بسیار قوی خودروی وولو xc90 رو با توجه به مالک چینی اون میخورن . و به نظر من آئودی از همه نظر سر تر از ولوو. من این ولوو رو بلاخره تست کردم و باور کنید چیزی که من تجربه کردم با عکسها و تبلیغات خیلی متفاوت بود. و اصلا کیفیت داشبورد در حد ی خودروی به ظاهر سوئدی نبود. من بطور قاطع اطمینان دارم آئودی Q7 بهتر خواهد بود حتی با توجه به اینکه خودرو مورد نظر را تست نکردم ولی آئودی Q5 اتاق قبلی را امتحان کردم.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. armaaaaan

      ۱۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (23 ديدگاه)

      انتخاب من ولوو،ولی دوستیمون به نکته ی زیبایی اشاره کرد کسایی که از نزدیک مدلایی از ولوو دیده باشن میدونن که کیفیت داشبورد زیاد تعریفی نبوده و حس و حال یه خودروی لوکس رو به آدم نمیده،خودم از کسایی ام که با اولین بار دیدن جا خوردم
      ولی انتخابم اول ولوو بعد آئودی
      Q7یه خودرو کامل و فوق العادست برادر بنتلی…..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. bab

        ۱۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (14 ديدگاه)

        با توجه با قیمت اصلی ماشین در خارج کشورکیفیت داخلش لوکس حساب میشه اما با توجه به قیمت داخل ایران که 500 به بالاست داخل لوکس حساب نمیشه شما باید با توجه به قیمت خارج ایران و هم رده هاش مقایسه کنی بطور مثال ولووVolvo XC90 T6 320hp Momentum Plus
        در مقابلTOYOTA LAND CRUISER 5.7L VXS 2016
        iهر دو قیمت معادل 250 هزار درهم (قیمت دبی)
        توی جفتشم نشستم کاری به قسمت موتوری ندارم و بحث افرود بحثش جداست در مورد اتاق و کیفیت داخلش صحبت میکنم
        که کیفیت داخل ولوو خیلی لوکس تر از لندکروزه با قیمت 250 هزار درهمی
        حالا اگه همین ماشین رو تو ایران 550 میلیون بخری 100 درصد انتظارت بالاست از کیفیت چون 550 پول دادی و ولوو این انتظارو تو ایران و این قیمت تامین نمیکنه چون قیمت و کیفیت در حد ماشیت 250 تومانیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sina

        ۲۳ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (46 ديدگاه)

        دوست عزیز نسخه هایی که‌میاد ایران مول پایه هستین و فاقد داشبورد چرم ان من مدل داشبورد ماشیند دیدم فوق العاده کیفیتش بالاتره اونی که میبینی نسخه ارزان قیمت ولوو هستش که هیچی نداره داشبورد چرم چرم طبیعی صندلی سفارشی هستن که نمایندگی یکم خساست برای اوردنش کرد که البته تو بازار نسخه های کاملش هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      گول تبلیغ؟؟؟؟؟؟؟؟
      ول کن ها

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رضا

      ۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (169 ديدگاه)

      از دیسلایک هات معلومه که چی گفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. حسین

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    با احترامی که برای ولوو قائلم . انتخاب من آیودی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محسن

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خودروی سال ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، انگلستان و تحسین شده از سوی برترین کارشناسان اتومبیل در کنار کلکسیونی از افتخارات دیگر نظیر کسب بالاترین رتبه ایمنی در میان تمامی خودروهایی که تاکنون ساخته شده و بالاترین قدرت موتور در بین ۴ سیلندرهای ۲۰۰۰ سی سی و برخورداری از سیستم تطبیق پذیر ویژه ولوو با تولیدات آینده آنها تنها بخشی از برتری های بی چون و چرای ولوو است که در کنار صندلی های راحت و ممتاز آن خصوصا در سری inscription جایی برای تردید نمی گذارد و این تازه برای افرادی است که آن را تست نکرده باشند و تفاوت و لذت رانندگی آرامش بخش و مطمئن آن را نچشیده باشند و هرچند آئودی همواره خودروساز عالی و اقتصادی بوده ولی هیچگاه نتوانسته محصولی تولید نماید که در حد رقابت با مرسدس و ب ام و قرار گیرند در حالی که اتومبیل های جدید ولوو رقابت جدی را با برترین ها آغاز کرده اند. لازم به ذکر است هیچ یک از قطعات ولوو طراحی و ساخت چین نبوده و همانطوری که خود آئودی زیرمجموعه فولکس واگن است جیلی هم بزرگترین سهام دار ولوو است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. arash66

      ۲۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (433 ديدگاه)

      محسن جان این مطلب شما هم می تواند به عنوان جوک سال کاندید بشه !
      آئودی نمیتونه با بنز بی ام و رقابت کنه ؟ نزنید این حرفارو دیگه بعد از این همه مدت
      تست بهترین شاسی بلند های لوکس سایز بزرگ رو تو سایت های معتبر خوندی ؟
      (فقط دو تاش رو برات میارم)
      لینک اول از بین suv لوکس بالاترین امتیاز رو گرفته !

      http://www.caradvice.com.au/470932/luxury-suv-comparison-audi-q7-v-bmw-x5-v-jaguar-f-pace-v-lexus-rx350-v-mercedes-benz-gle-v-porsche-cayenne-v-range-rover-sport-v-volvo-xc90/

      http://www.caranddriver.com/comparisons/2017-audi-q7-30t-vs-2015-bmw-x5-xdrive35i-2015-land-rover-range-rover-sport-hse-2016-volvo-xc90-t6-awd-inscription-comparison-test

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Pooyan

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (37 ديدگاه)

      “”آئودی همواره خودروساز عالی و اقتصادی بوده ولی هیچگاه نتوانسته محصولی تولید نماید که در حد رقابت با مرسدس و ب ام و قرار گیرند””
      آئودی خودرو ساز اقتصادیه از نظر شما؟
      حتما A8 هم رقیبه هیوندای آزرائه پس!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. arash66

        ۲۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (433 ديدگاه)

        متاسفانه نظرات رو که میخونی متوجه میشی که اکثرا چیزی از ماشین نمیدونن و فقط مثل بچه ها اظهار نظر میکنن !
        برید اول مطالعه کنید از نزدیک ببنید سوار بشید بعد بیاین اظهار نظر کنید !

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      دوست گرامی چرا چیزی که نمیدونی اظهار نظر میکنی ؟؟!
      در اروپا آئودی ، امریکا ، چین و هند آئودی دقیقا مثل گوشی Apple میمونه.
      خیلی از ماشین هاش گرون ترین ها در کلاسش هستن
      خود اروپایی ها به کنایه میگن آئودی برای هر کدوم از 4 حلقش 5 هزار یورو میگیره. یعنی شما 20000 یورو فقط بابت برند میپردازی.
      آئودی معروفه به قیمت های بالا و سرسام آور. که البته باعث خاص بودنش میشه.

      هیچ کس نمیتونه بگه بنز بهتره یا ب ام و یا ائودی. بعد شما میای با قاطعیت میگی … . ؟!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ائودی هم قدری برای خودش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. سیاوش

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    بدون کوچکترین شکی آئودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Hadi

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    حتی اگر بجای ولوو بنز هم بود بازم انتخاب من آئودیه…
    با احترام به ولوو و بنز عزیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Efk

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    بنظرم آئودی اگه برای طراحی نسل جدیدq7 چیزی شبیه به نسل قبلی منتها به روز شده ارائه میداد خیلی خوشگل تر بود،نسل قبلی واقعا محشر بود بخصوص از جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. king 918

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چقدر از جلو شبیه هم شدن ها
    اما کلا ائودی //////
    از نمای عقب ولوو افتضاحه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      طراحی ائودی قشنگ تر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. C ar love

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    من با مانیتور ولوو حال کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. C ar love

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (75 ديدگاه)

    آودی پشتش قشنگ تره ومضزف سوخت 2.5 لیتری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محسن

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اکثرا در ایران ولوو XC60 را دیده اند یا سوار شده اند که از سری نسل گذشته ولوو است و تفاوت بسیار زیادی با مدل XC90 جدید دارد و در این مدل هم برای برخورداری از امکانات کامل و صندلی ها و داشبورد از چرم طبیعی Napa باید سری inscription را ببینید و البته بزودی سری لوکس Excellence عرضه می شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید.بهترین یا هیچ.

      ۲۱ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .حرفات در مورد ولوو کاملا قبول دارم.
      من نشستم داخلش.
      راحتی و کیفیت بی نقص.
      .
      اما بالا در مورد ائودی بی انصافی کردی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۲ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        دقیقا
        تعریفش درباره ولوو درست ولی ائودی ن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. حميد

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    واقعا وقتی ا یؤ دی رو ادم میبینه یک حس متمایز بودن با طراحی بی نظیر رو داره
    ولو پشتش زشته تازه چینی هم که هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      ن مثل بعضی دوستان از ائودی بد میگن و ن مثل شما که میگی ولوو چینی یا افتضاح

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. سینا

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (347 ديدگاه)

    مصرف های بنزینو ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. X5

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    سلطان suv فقط BMW و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. se

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ولوو بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    تا 1-2 سال پیش ولوو به عنوان برندی خسته کننده شناخته میشد در حالیکه الان به عنوان برندی لوکس و جذاب معروفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. hamid

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (239 ديدگاه)

    با سلام.
    ولوو هیچ وقت برندی خسته کننده نبوده بلکه حداقل تو 25سال گذشته برندی با نو آوری های بزرگ و نیزطرحهایی رادیکال و خودروهایی خاص برای
    طبقه ای خاص(مدیران و اساتید دانشگاهی) بوده.خود من همیشه عاشق فرمها و طراحی خارجی و داخلی ولوو بودم.اتاقهای استیشن و هاچبک و نماهای جلو و عقب ،قاب گلگیر و داشبوردهای ولوو خصوصا تو قسمت کنسول میانی و شکل غربالک فرمان قابل ذکرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    صرف نظر از مساله قیمت و همچنین پیشرانه به نظرم ولوو بیشتر به یک خودروی خانوادگی کامل نزدیک تره و برای خانواده ها انتخاب بهتری ..دیزاین داخلی نسبتا بی نقص و امکانات فراوان.. برعکس آئودی حس شور و اشتیاق جوانی رو زنده میکنه که البته در این زمینه شاید بی ام و یک برند انتخابی بهتر باشه تا آئودی (امری سلیقه ایه)
    در هر صورت ولوو رو ترجیح میدم در این مقایسه به دلیل طراحی زیباتر و کابین دل نشین تر و ساده (و در عین حال زیباتر) و البته فضای بیشتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. رضا

    ۲۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر میرسه ولوو جذابتر و به روز تر هست و اون کسایی که میگن چینیه سخت در اشتباه هستن هر دو کمپانی سهامدار دارن !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۲ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      میگن ولوو چینی که بهونه بیخودی ولی ولوو جذاب تر هم نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. ایرانی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ولوو عشق من….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احمد باقری

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محسن

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    دوستان گرامی سلام . برای نخستین بار در جمع شما بودم و همانطوری که شما نظرات خود را نوشتید من هم نه به استناد نظر خود بلکه بر مبنای آرا و نظرات حائزصلاحیت ترین مراجع در مقایسه این دو خودرو مطلبی حضورتان عرض کردم و همینطور نقدهایی را که بر من داشتید و سایت هایی را که فرمودید مطالعه کردم و خود می بینید که چقدر در ارزیابی ها فاصله این دو اتومبیل به هم نزدیک است هرچند که با توجه به موتور ولوو باید آئودی در تست های بیشتری حائز برتری می شد که اینگونه نشده است و اختلاف ناچیز است.
    تعجبی ندارد ما در همه چیز صاحب نظر باشیم و فقط منتظر باشیم شخصی مغایر نظرمان بنویسد و او را مورد حمله قرار دهیم زیرا در واقعیت تقریبا هیچ یک این اتومبیل ها را در اختیار نداشته ایم و فقط وصف آن ها را شنیده ایم ولی باید بیاموزیم که جایگاه یکدیگر را محترم بشماریم و جایگاه خودروسازان بزرگ جهان را نیز بشناسیم .
    شما همگی بیش از من می دانید و بسیار علاقه مند و مطلع هستید ولی همانگونه که مردم هر نقطه ای از جهان با هم متفاوت هستند این تفاوت های در نگرش و زندگی شان را در آنچه که می سازند نیز بروز می دهند و هرچند هر سایتی برای اهداف خودش مقایسه هایی را انجام می دهد ولی نهایتا هیچ کدام برای مصرف کنندگان معیار قطعی نیست و اینطور نیست که اگر در این تست گروهی آئودی اول شد آمار فروش آن به شدت بالا رود و کسی بنز و ب ام و نخرد .
    شما در نگاه به یک ماشین آمریکایی اولین چیزی که حس می کنید ابهت و قدرت است ، یک ماشین آلمانی تکامل و تکنولوژی برتر را به شما القا می کند ، یک ماشین ژاپنی دوام و اقتصادی بودن را ، یک ماشین ایتالیایی هیجان و سرعت را ، یک ماشین انگلیسی مجلل بودن و خاص بودن را و یک ماشین سوئدی ایمنی و لذت آرامش را
    من و شما هم نهایتا آن چیزی را انتخاب می کنیم که بیشتر می پسندیم
    امیدوارم همگی بتوانید بهترین ماشینی را که دوست دارید بخرید و از سوار شدن آن لذت ببرید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مجید.بهترین یا هیچ.

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    منم همین ارزو برای شما دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. رضا

    ۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    والا من نمیدونم این پدال قیمت ها رو از کجا در میاره
    تو اروپا آیودی از 66 هزارتا شروع میشه تا 100 هزارتا
    اما این ولوو از 70 هزار تا 120 هزار یورو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. mohammad fm480

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    با اطمینان 100% میگم ولوو بهتره و انتخاب اول و اخرم xc90 هست .
    خودروی سال المان
    ایمن ترین شاسی بلند جهان
    انتخاب به عنوان برترین شاسی بلند در سایت ها و نشریه های معتبر
    و…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا