آئودیبی ام وپورشهمرسدس بنزهفته نامه

مقایسهٔ کوپه‌های چهاردر مرسدس، ب‌ام‌و، آئودی و پورشه

در دنیای ماشین، معمولاً کسانی که خواهان پرفورمنس بالا هستند باید سراغ سوپراسپرت‌ها یا کوپه‌های اسپرت قدرتمند بروند و کسانی که خودرویی خانوادگی می‌خواهند باید سدان‌ها را انتخاب کنند؛ اما ممکن است کسانی هردوی این ویژگی‌ها را باهم بخواهند. برای این افراد، برندهای لوکس آلمانی کوپه‌های چهاردر اسپرت و قدرتمندی را ارائه کرده‌اند که پرفورمنس یک سوپراسپرت را با کارایی یک سدان خانوادگی ترکیب می‌کنند. این خودروها آئودی RS7، ب‌ام‌و M8 گرن کوپه، مرسدس AMG GT63 و پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid هستند؛ اما کدام‌یک از این چهار کوپهٔ چهاردر قدرتمند آلمانی می‌تواند انتخاب بهتری باشد؟ برای دریافتن پاسخ این سؤال، این چهار ماشین را در این مطلب باهم مقایسه کرده‌ایم.

 

آئودی RS7 اسپرت‌بک

قیمت آئودی RS7 جدید در ایالات‌متحده از ۱۱۴ هزار دلار آغاز می‌شود که شاید رقم بالایی به نظر برسد اما باید توجه داشت که آئودی با این قیمت، ارزان‌ترین خودروی این جمع محسوب می‌شود. از نظر فنی، RS7 به همراه پورشه و مرسدس کوپه‌های پنج‌در هستند نه چهاردر و M8 گرن کوپه تنها خودرویی در این مقایسه است که از طرح لیفت‌بک استفاده نکرده و یک سدان ناچ‌بک سنتی محسوب می‌شود اما بهتر است درگیر این موارد معنایی نشویم. کوپهٔ چهاردر آئودی ۵,۰۰۹ میلی‌متر طول، ۱,۹۵۰ میلی‌متر عرض و ۱,۴۲۴ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۹۳۰ میلی‌متر است. RS7 با ۲۱۴۰ کیلوگرم وزن، بعد از پانامرا دومین خودروی سنگین این مقایسه محسوب می‌شود. زیر کاپوت این ماشین هم یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. RS7 با این نیرو ظرف ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که یعنی کُندترین خودروی این جمع است ولی این واقعاً زمان زیادی نیست. سامانهٔ چهارچرخ محرک کواترو با دیفرانسیل اسپرت به‌صورت استاندارد، سیستم تعلیق بادی تطبیقی و سیستم فرمان گیری چهارچرخ هم از دیگر ویژگی‌های این آئودی قدرتمند هستند.

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه کامپتیشن

ب‌ام‌و M8 گرن کوپه حتی در نسخهٔ کامپتیشن، با ۱۴۳ هزار دلار قیمت، دومین خودروی ارزان این جمع محسوب می‌شود. کسانی که خواهان نسخهٔ معمولی M8 باید نیز باید مبلغ کمتری معادل ۱۳۰ هزار دلار پرداخت کنند اما کمی از پرفورمنس را از دست خواهند داد. در سینهٔ این کوپهٔ چهاردر باواریایی موتور آشنای ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی ب‌ام‌و قرار گرفته که در نسخهٔ کامپتیشن ۶۲۵ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. به گفتهٔ ب‌ام‌و، این نیرو می‌تواند ظرف تنها ۳ ثانیه M8 گرن کوپه کامپتیشن را از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. این یعنی ب‌ام‌و کاملاً آئودی را ضربه‌فنی می‌کند اما اگر رقابت در حالت رولینگ آغاز شود، ممکن است RS7 به خاطر گشتاور بیشتر خود بهتر عمل کند. کوپهٔ چهاردر ب‌ام‌و ۲۰۵۵ کیلوگرم وزن، ۵,۰۹۸ میلی‌متر طول، ۱,۹۴۳ میلی‌متر عرض و ۱,۴۲۰ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳,۰۲۷ میلی‌متر است. این یعنی M8 گرن کوپه به عریضی RS7 نیست اما طول بیشتری و ارتفاع کمتری دارد.

مرسدس AMG GT63 S

اگر فقط به اعداد و ارقام نگاه کنیم، حتی در بین رقبای قدرتمندی مثل M8، پانامرا توربو S و RS7، مرسدس یک هیولا است. نسخهٔ بالا ردهٔ GT63 S به‌صورت استاندارد با صندلی‌های پرفورمنس AMG، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب، تعلیق بادی کنترل سواری AMG و… ارائه می‌شود. البته همهٔ این‌ها هزینه دارد و باید برای آن حداقل ۱۶۱ هزار دلار پرداخت کرد. زیر کاپوت این سوپراسپرت چهاردر نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای مرسدس قرار گرفته که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند تا GT63 S ظرف ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد. یکی از دلایلی که مرسدس با وجود قدرت بیشتر از M8 کامپتیشن سریع‌تر نیست، وزن ۲۱۲۰ کیلوگرمی آن است که ۶۵ کیلوگرم از رقیب باواریایی بیشتر است. طول، عرض و ارتفاع GT63 S نیز به ترتیب ۵,۰۵۴ میلی‌متر، ۱,۸۷۱ میلی‌متر و ۱,۴۷۷ میلی‌متر بوده و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۹۵۱ میلی‌متر است.

پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid

پورشه پانامرا توربو S یک کوپهٔ چهاردر ۱۸۷,۷۰۰ دلاری است اما اگر تنها یک یا دو تیک به لیست آپشن‌های آن بزنید به‌راحتی به خودرویی ۲۰۰ هزار دلاری تبدیل می‌شود. البته این کوپهٔ چهاردر آلمانی قیمت بالای خود را با قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی توجیه می‌کند. این سیستم از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده که مجموعاً ۶۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پانامرا توربو S در صورت سفارش پکیج Sport Chrono می‌تواند ظرف ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد که این یعنی هرچند آئودی را مغلوب می‌کند اما در پس مرسدس و ب‌ام‌و قرار می‌گیرد. به دلیل برخورداری از قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی و وجود باطری‌ها، این پانامرا با ۲۳۸۵ کیلوگرم وزن، سنگین‌ترین خودروی این جمع است. این ماشین ۵,۰۴۹ میلی‌متر طول، ۱,۹۳۷ میلی‌متر عرض و ۱,۴۲۷ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۹۵۰ میلی‌متر است.

نتیجه‌گیری

انتخاب میان این چهار خودرو بسیار می‌تواند دشوار باشد زیرا همهٔ آن‌ها خودروهایی بزرگ، شیک، سریع و گران‌قیمت هستند. البته هرکدام از این کوپه‌های چهاردر آلمانی ویژگی‌های خاص خود را هم دارند. مثلاً پورشه از قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی برخوردار است ولی بسیار گران‌قیمت است درحالی‌که آئودی ارزان‌ترین قیمت را دارد اما از سوی دیگر کمترین قدرت و پایین‌ترین پرفورمنس را هم ارائه می‌کند. پس بنابراین در انتخاب یک خودرو از این جمع چهارتایی بیشتر سلیقهٔ افراد، نیازهای آن‌ها و میزان بودجه می‌تواند تعیین‌کننده باشد. بااین‌حال، شما کدام‌یک از این چهار ماشین را ترجیح می‌دهید؟

 

مشخصات فنی

آئودی RS7

M8 کامپتیشن

AMG GT63 S

پانامرا توربو S

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۴.۴ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو توئین توربو توئین توربو هیبریدی
قدرت ۶۰۰ اسب بخار ۶۲۵ اسب بخار ۶۴۰ اسب بخار ۶۸۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۷۵۰ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه ۳.۰ ثانیه ۳.۱ ثانیه ۳.۲ ثانیه
وزن ۲۱۴۰ کیلوگرم ۲۰۵۵ کیلوگرم ۲۱۲۰ کیلوگرم ۲۳۸۵ کیلوگرم
طول ۵,۰۰۹ میلی‌متر ۵,۰۹۸ میلی‌متر ۵,۰۵۴ میلی‌متر ۵,۰۴۹ میلی‌متر
عرض ۱,۹۵۰ میلی‌متر ۱,۹۴۳ میلی‌متر ۱,۸۷۱ میلی‌متر ۱,۹۳۷ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۴۲۴ میلی‌متر ۱,۴۲۰ میلی‌متر ۱,۴۷۷ میلی‌متر ۱,۴۲۷ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۳۰ میلی‌متر ۳,۰۲۷ میلی‌متر ۲,۹۵۱ میلی‌متر ۲,۹۵۰ میلی‌متر
قیمت پایه ۱۱۴,۰۰۰ دلار ۱۴۳,۰۰۰ دلار ۱۶۱,۲۰۰ دلار ۱۸۷,۷۰۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
منبع
CarScoops

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. amg 63

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (122 ديدگاه)

    اخ اخ مگه میشه اینا رو ندید و از دنیا رفت . وا حسرتا

    موافقم 8
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (132 ديدگاه)

      آئودی دلنشین تر از بقیه س . درسته کمی پرفورمنسش پایین تر از بقیه س ولی در عوضش ظاهر عالی داخل عالی و کلا گریل و استیلش عالیه . بعدش پورشه بعد بی ام و و در نهایت مرسدس
      لازم به ذکره که واقعا مرسدس طراحیش افتظاحه . خصوصا طراحی خارجیش حالا باز طراحی داخلیش بهتره گرچه که همونم با اون ادوات و تجهیزات و کنسول گنده ای که داره خیل تو ذوق میزنه

      موافقم 3
      مخالفم 17
      1. Hamidreza

        ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        بنده آئودی رو ترجیح میدم
        اینجا یکم مرسدس فنا و بیمر فنا دیگه دیگه …
        آئودی رای نیاورد …
        اما خدایی
        پشت اون آئودی رو ببینید پشت اون مرسدس رو هم ببینید!

        موافقم 3
        مخالفم 13
  2. (Saeed(peugeot

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    اول بنز …..بعد سلطان بی ام و

    موافقم 12
    مخالفم 4
    1. parvaz

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (395 ديدگاه)

      خیلی جالب بود جملت:) مثل این میمونه اول استقلال بعد سلطان پرسپولیس یا برعکسش حالا ?

      موافقم 2
      مخالفم 7
    2. GERMANY

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (946 ديدگاه)

      مثل همیشه بنز بی ام و ترکوندن…

      موافقم 11
      مخالفم 4
      1. ...

        ۳۰ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        در عدد و رقم اره ولی در عمل بنز دود شد رفت هوا

        موافقم 1
        مخالفم 6
  3. OMID

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    من به rs7 رای دادم چون به عنوان یه سدان کارشو بهتر انجام میده بقیه بیشتر سوپر اسپورتی هستن که سدان شدن
    من واقعاً از پورشه خوشم میاد ولی تنها ماشینی که از پورشه دوست ندارم همین پانامراس انگار اون انتظاری که از پورشه می‌ره رو برآورده نمیکنه البته بیشترش به خاطر سنگینی و نسبتا قدیمی بودنشه

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. علي-كيوج

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (173 ديدگاه)

      پانامرا خیلی عالیه ولی نه دیگه با این قیمت اونم پیش این سلاطین وحشی،جواب نظر سنجی ام خیلی جالبه
      ٧٣ ٧٣ مساوی بین بنز و بی ام و

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. Zonda R

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        طول اینها بیشتر از 5 متره و عرض حدودا 2 متر!!! عجب غولهایی چه رنگی داره سری 8 چه قیمتی داره s7 و ترجیح میدم به جای پانامرایی با 188 هزار دلار یه تایکان بگیرم
        اما انتخاب من با احترام amg gt هست
        این خودرو از ابتدا ساخته شده برای جنگ دوس نداره وقار داشته باشه چه در بیرون چه کابین دوس داره نشون بده یه درندس که تا دندون مسلحه

        موافقم 2
        مخالفم 0
  4. Malt hill

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (514 ديدگاه)

    همشون خوب اند ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. ارش

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    بی ام و فوق العاده ست . زیباترین و سریع ترین.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  6. mehran (fox)

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (214 ديدگاه)

    آئودی تقریبا عملکرد مشابهیو با قیمت خیلی کمتر ارائه میده و تو دنیای واقعی اختلاف پرفورمنسش با بقیه نامحسوس ولی اختلاف قیمتش به شدت محسوسه….هرچند هر گلی یه بویی داره و به شخصه عاشق همشونمو انتخاب از بینشون واقعا سخته….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Farzad

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    پانامرا بین این سه تا به آدم چشمک میزنه ?
    اون کالیپر ترمز های سبز رنگ چقدر بهش میاد .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. mehran (fox)

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (214 ديدگاه)

    حس می کنم اگه لامبو یه سدان کوپه میزد شبیه rs7 میشد حالا که نمیزنه انتخاب خوبی واسه عاشقای لامبو میتونه باشه…پورشم که گل سرسبد ماشینای آلمانیو تافته جدابافتستو بایدم گرونتر باشه مرسدسو بیمرم که فکر کنم عشق همه ایرانیان…پس درود بر همشمون

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. ♤Angus_812♤

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    انتخابم بنزه چون بنیان گذار این کلاس بود با cls
    ولی همشون عالین

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. parvaz

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (395 ديدگاه)

      عاشق رنگ بادمجونیشم یعنی ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (16 ديدگاه)

        رنگ مشکی M8 گرن کوپه رو در تست های یوتیوبی ببین به نظر من رنگ مشکی اونقدر زیباست که گفتن نداره.
        M8 گرن کوپه رنگ بادمجونیشم خیلی قشنگه بقول شما.وهمینطور یه نسخه خاص سبز رنگ مثل نسخه کانسپت!!!!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  10. Rayan

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ائودی به صرفه تر هست

    موافقم 0
    مخالفم 3
  11. حسین دهمرد

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    قیافه ی پورشه جوریه که نمیدونی الان رونالدو از توش پیاده میشه یا یه دیپلمات. ولی واقعا آدم نمیدونه وقع خرید کدومو انتخاب کنه. کاش میشد هرکدومو یک ماه اجاره کنی.
    باید گزینه هایی رو میاوردن که قیمتشون نزدیک باشه.مثلا نسخه شیش سیلندر پورشه رو میاوردن. نسخه هیبرید معلومه که گرونتر درمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. MAHDI

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    آئودی RS7 انصافا قیمت خیلی رقابتی داره.
    از نظر پرفومنس یعنی قسمت زمان گیری در پیست رقابت تنگاتنگی با پورشه پانامرا توربو اس داره.در خط مستقیم هم تقریبا به همین شکله.
    اما آئودی RS7 و پورشه پانامرا توربو اس در پیست با اختلاف قابل توجهی کندتر از مرسدس AMG GT63S و ب ام و M5 هستن!!!

    اما این اختلاف قیمت بین آئودی و 3 رقیب دیگه اونقدر زیاد هست که به راحتی نمیشه از کنارش گذشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      اما خودرویی که هم قیمت مناسبی داره و هم پرفومنس خیره کننده ای در خط مستقیم و پیست و هم پادشاه سدان های پرفومنس هستش که در رقابت ها در جایگاه اول قرار میگیره من باشم اونو انتخاب میکنم. یعنی M5 کامپتیشن!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. MjM

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (718 ديدگاه)

    اول بی ام و بعد بنز بعد پورشه
    ولی اگه واقعا میتونستم بخرمشون نمیتونستم انتخاب کنم. یا هیچکدومو نمیگرفتم یا 4 تاشم باهم میگرفتم!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. Ali Keyhani

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (657 ديدگاه)

    انتخاب بسیار سخته
    اول پورشه بعدش بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Kf

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    لعنتی BMW نشون میده که مشخصات روی کاغذ فقط عدده،وقتی داخل پیست میاد انگار بی ام و 680 اسب 850 گشتاور پورشه رو داره
    قرار بود M5 کامپتیشن حریف E63s باشه اما داخل درگ GT 63s رو هم میزنه اما داخل پیست به خاطر اسپویلر مرسدس توانا تر از M5 هستش
    به شخصه اگر پول داشتم همه رو امتحان میکردم ببینم کدوم پسندمه اما آخرش فکر کنم M6 GC رو انتخاب میکردم اونم کامپتیشن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. pooriya.bmw.germany

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (584 ديدگاه)

    Just Germany
    همشون عالی و فوق العاده عشق آلمانی ها
    اصلاً نمیشه گفت کدام برتره مثل این میمونه که بگی دست راستت بیشتر دوست داری یا دست چپ
    بحث فقط سر سلیقه هست
    همشون زیبا با اصالت فوق العاده حساب شده و مهندسی شده
    ولی اگر بخوام منطقی انتخاب کنم ب ام و M8 کامپتیشن
    پیشرانه حجیم تر و سریع ترین در این گروه با قیمتی متعادل و منطقی
    پورشه که کلاً از نظر قیمتی همیشه برند گرانتری بوده به نسبت بقیه آلمانی‌ها
    ولی من با دویست هزار دلار میرم بنتلی کانتیننتال میخرم که هم مهندسی آلمانی داره هم اشرافیت انگلیسی
    با پول پورشه میشه یه دونه ام ۸ خرید و یدونه ایکس ۳ پس هزینه ۲۰۰ هزار دلاری واسه پورشه کمی غیر منطقی هست با توجه به آپشن های فوق العاده گران پورشه
    ولی در کل همشون عالی هستن

    موافقم 3
    مخالفم 0
  17. رزیتا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (418 ديدگاه)

    کوپه اسپرت دو در پورشه ، سدان چهار در فقط بنز و بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. masoud

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (23 ديدگاه)

    جمع پولاتون به 114هزار دلار برسه،
    آئودی رو میخرم،لایک
    هنوز پول جمع میکنم،دیسلایک

    طبیعتا،یجایی باشید که بشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      بازم جمع میکردم ولی تو خواب ?
      طبیعتا اینجا که نمیشه …
      قیمت دلار رو اگه ۱۵ هزارتومان در نظر بگیریم ، ۱۱۴ هزار دلار میشه
      یک میلیارد و هفتصد و ده ملیون تومان ، هزینه گمرکش بماند ، تازه واردات فعلا ممنوعه ? و هیچ ماشینی وارد نمیشه … اَی خِدااااا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. sina

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    BMW

    موافقم 1
    مخالفم 0
  20. ارشیا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    من ائودی و پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  21. کوشا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (220 ديدگاه)

    فک می کنم تو جهنم این چهار تا رو می زارن جلو و می گن محکومی که یکیشونو انتخاب کنی! فک کنم از خوردن گدازه هم عذاب آور تره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. سورنا

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    وااااااای خدا بنزو :(((((

    موافقم 1
    مخالفم 1
  23. مانی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    انتخاب خیلی‌ راحتیه

    مرسدس

    موافقم 2
    مخالفم 1
  24. Ali Mehri

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    قاعدتاً که هرکدوم ازینا یه مشخصه دارن که اونارو از هم مجزا میکنه. مثل لوکس بودن پورشه، تکنولوژی آئودی، جذابیت بنز و قدرت بی ام و .
    ولی به نظرم همه اینا و خیلی چیزای دیگه هم تو ام ۸ هست که اونو خیلی خاص تر میکنه. اسپرت بودنش بشدت بیشتر از بقیه ست. طراحیش واقعا منحصر به فرده. اگه اشتبه نکنم تنها ماشین تو دنیاست که نسخه کوپه و چهار درش هیچ تفاوتی ندارند بجز ۲۰ سانتی متر طول بیشتر.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. رضا

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (310 ديدگاه)

    اینا هیچکدوم بیشتر از ۵٠ هزار دلار نمیارزه ، یعنی دو برابر قیمت یه اتومبیل خیلی خوب مثل تویوتا کمری

    موافقم 0
    مخالفم 1
  26. Hadi

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    پورشه پانامرا و مرسدس ای ام جی بهترینن تو این کلاس…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  27. Wade wilson

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (12 ديدگاه)

    Cts-v black wing جاش خالیه وسط این سلاطین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. آریا ماشین

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    اول از همه یه تشکر حسابی از پدال که این مطلب رو ترجمه کردن چون خیلی منتظر این مقایسه بودم??
    و اما در بحث انتخاب…
    از نظر پرفورمنس اگه یه نگاهی به اعداد بندازیم میبینیم که ای ام جی از همشون سر تره با ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور و وزن تقریبا ۲۱۰۰ کیلویی
    و به نظرم ارزش قیمت ۱۶۰ هزار دلاری رو داره ولی قیمت ۱۹۰ هزار دلاری پورشه اصلا تو کتم نمیره!!!
    به هر حال انتخاب من هیولای مرسدس هست
    ❤MERCEDES AMG GT63 S❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. صدرا

    ۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    فقط پورشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا