آئودی

معرفی نسخهٔ ویژه و تولید محدودی از آئودی R8 در نیویورک

آئودی امسال در نمایشگاه خودروی نیویورک یک نسخهٔ ویژه و تولید محدود از سوپراسپرت R8 خود را با نام Audi Sport Edition معرفی کرد. این خودرو به مناسبت تأسیس بخش «آئودی اسپرت» به‌عنوان یک زیر برند مجزا ارائه شده است. پذیرش سفارش خرید این سوپراسپرت ویژه از اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) در سراسر جهان آغاز خواهد شد.

audi-r8-2017-audi-sport-edition-01

از این R8 ویژه تنها ۲۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد که هریک با رنگ‌های خاصی شامل نقره‌ای، قرمز و مشکی عرضه خواهند شد. این رنگ‌ها متعلق به  آئودی اسپرت هستند. بااین‌حال خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را هم برای R8 خود انتخاب کنند ولی صرف‌نظر از رنگ انتخابی، تیغه‌های و آینه‌های جانبی همواره به رنگ قرمز خواهند بود.

علاوه بر این، جلوپنجره، اسپیلیتر جلو و دیفیوزر عقب هم از تیتانیوم مشکی ساخته شده‌اند درحالی‌که سر اگزوزهای ذوزنقه شکل آن نیز به رنگ مشکی براق هستند. لیست تغییرات و ارتقائات بیرونی R8 Audi Sport Edition با رینگ‌های آلومینیومی فورج کاری شدهٔ ۲۰ اینچی با طراحی Y شکل که در جلو توسط لاستیک‌های ۲۴۵ و در عقب با نمونه‌های ۳۰۵ پوشیده شده‌اند تکمیل می‌گردد.

هنگام باز کردن درِ ماشین در ابتدا با رو رکابی‌های چراغ‌دار به همراه برچسب Audi Sport و پلاک حاوی شمارهٔ تولید محدود مورد استقبال قرار می‌گیریم درحالی‌که بعدازآن پوشش چرم ناپا بر روی صندلی‌ها و تریم رو دری‌ها با بخش‌هایی قرمزرنگ جلب‌توجه می‌کنند. علاوه بر این، علامت R8 به‌صورت برجسته روی پشتی صندلی‌ها نقش بسته است که همراه با دوخت برجستهٔ نقره‌ای، تریم فیبر کربنی براق و امکانات دیگر، از ویژگی‌های انحصاری این R8 تولید محدود هستند.

audi-r8_coupe_audi_sport_edition-2017-1024-06

رانندگان می‌توانند فلپ اگزوز و حالت عملکرد این سوپراسپرت را از طریق دو دکمه و یک سوئیچ دوار کنترل کنند که شامل سه برنامه یا حالت رانندگی خشک، مرطوب و برفی می‌شود؛ اما پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی R8 که در میانهٔ خودرو نصب شده در این نسخه بدون تغییر باقی مانده است. هنوز قیمت این R8 تولید محدود اعلام نشده است اما انتظار می‌رود قیمت بیشتری از نسخهٔ پایهٔ R8 داشته باشد که هم‌اکنون با قیمت ۱۶۳ هزار دلار در ایالات‌متحده عرضه می‌گردد.

audi-r8-2017-audi-sport-edition-02

 

با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم

نمایشگاه خودروی نیویورک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. silver

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (226 ديدگاه)

    کابین و داشبورد داره راننده رو به یه رانندگی لذت بخش و راحت دعوت میکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ...::: فقط لمبورگینی :::...

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    جونم R8 …
    روزی که توش هم خبر از آئودی بیاد و‌ هم از لامبورگینی ، مطمئنا روز خوبی خواهد بود.
    این ماشین جزو بهترین های کلاس خودشه.
    اگه پول کافی نداری لازم نیست ۲۴۰۰۰۰ دلار واسه لامبورگینی هوراکان بدی.با ۱۶۳۰۰۰ تا میتونی برادر کوچیکترش رو‌ بخری که در سال ۲۰۱۶ تمام سوپراسپرت های مطرح و پرادعای جهان رو در درگ شماره ۶ موتورترند از بیخ کنار زد و انداخت یه گوشه !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. خسرو

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    زشته / چیه اون قرمزی های ایینه و بقیه اجزا/ دقیقا همون کاری رو انجام داده که تو خیابون سورنا انجام میدن / دیگه وقتشه که ار8 تغییر فونداسیون!! بده/ هر چی بهش دست میزنن زشت تر میشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. arash66

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (433 ديدگاه)

      زشت تر ؟
      شما از نزدیک ببین بعد میفهمی طراحی یعنی چی …

      موافقم 1
      مخالفم 0
  4. آریا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    ایول R8
    ایول همزادش اوراکان
    مخصوصا اوراکان پرفورمانته که رکورد دار جهنم سبزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. عضلانی لوکس

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    ارگونومی فرمونش حرف نداره
    عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا