آئودی

تولید نسل بعدی آئودی A6 با ظاهر مشابه پرولوگ

از آنجایی که نسل کنونی آئودی A6 به انتهای چرخه‌ی زندگی خود نزدیک می‌شود، این کمپانی آلمانی درصدد معرفی جانشینی برای آن است.

a6-watermark
انتظار می‌رود این سدان میدسایز لوکس که با رقبایی چون مرسدس بنز E کلاس، ب ام و سری ۵ و ولوو S90 سروکار دارد سال آینده معرفی شود و طبق گفته‌های اتواکسپرس استراتژی طراحی خود را ادامه خواهد داد.

audi_a6_watermarked_-_front
ظاهراً تصمیم دراین‌باره گرفته شده و مسئول طراحی نسل بعدی آئودی A6 مدیر طراحی جدید شرکت یعنی Marc Lichte است یعنی همان کسی که بیش از دو سال پیش با کانسپت برجسته‌ی پرولوگ چشم‌ها را به خود خیره کرده بود. انتظار می‌رود برخی از شاخص‌ترین جزئیات طراحی این کانسپت در نسل آینده‌ی A6 دیده شوند. البته چراغ‌های DRL خاص آئودی و برخی قطعات کرومی را نیز نباید از یاد برد.

audi_a6_watermarked_-_front_detail
شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آئودی آماده‌ی حذف اکثر دکمه‌های کابین بوده و عملکرد آن‌ها را به دو صفحه‌نمایش قابل کنترل خواهد سپرد. علاوه بر این، علیرغم تفاوت با نسل بعدی A8، آئودی A6 جدید مطابق انتظارات از برخی سیستم‌های ایمنی خودکاری که در برادر بزرگ‌تر معرفی خواهد شد سود خواهد برد.

audi_a6_watermarked_-_rear
اما با کنار زدن پوست خودرو شاهد معماری (پلتفرم) MLB فولکس‌واگن خواهید بود که در ترکیب با CFRP، آلومینیوم و فولاد با کشش بالا باعث کاهش وزن خودرو نسبت به نسل کنونی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این خودرو از توربوی الکتریکی SQ7 استفاده کند و البته احتمال استفاده از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری دیزلی نیز وجود دارد. از دیگر قوای محرکه‌ی احتمالی می‌توان به پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر بنزینی و دیزلی معمول و البته مدل پلاگین هیبریدی e-tron اشاره کرد.

audi_a6_watermarked_-_rear_detail
با معرفی نسل بعدی A6 در سال آینده، آئودی این خانواده را با تولید نسخه‌ی ۵ درب آوانت و آلرود تکمیل خواهد کرد. همین زیرساخت‌ها در نسل بعدی A7 نیز بکار گرفته خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سیدامین فاخر

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (589 ديدگاه)

    نمایندگی رسمی اودی میخواست محصولات این برندو با ساختار دیفرانسیل جلو تو ایران بفروشه خدا رو شکر که فعالیت نمایندگی در حال تعلیقه اودی دیفرانسیل جلو همون بهتر نیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    عشق = آئودی
    تحقیر کننده ی خودروسازان غیر هم وطن = آئودی
    خار در چشم رقیبان غیر هم وطن = آئودی
    یک رقیب بسیار سخت کوش برای مرسدس و BMW = آئودی
    بهترین برای من = گروه آئودی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامکال

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    خدا رو شکر آئودی پرولوگ خیلی جذابه.
    یکی از خوبی های محصولات آئودی اینه که این حس رو به بیننده منتقل میکند که خودروهاش عریض هستند.
    یعنی به خاطر شکل جلو پنجره و طراحی کاپتشون این حس به بیننده منتقل میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا