آئودی

رؤیت نسل جدید آئودی A3 طویل‌تر بازار چین

اولین تصاویر از نسخه طویل‌تر آئودی A3 جدید که برای بازار چین توسعه یافته در فضای مجازی منتشر شد.

طبق گفته رسانه محلی اتو ۱۶۳، پروتوتایپ های قبلی A3 طویل‌تر از نام A3L استفاده کرده‌اند. البته مدل رؤیت شده که احتمالاً نسخه‌ای پیش‌تولیدی است فاقد هرگونه پوشش استتاری بوده و فقط از نشان A3 عادی استفاده کرده است.

هنوز مشخص نیست که این خودرو چقدر طویل‌تر شده اما تمامی A3 های عرضه شده در بازار چین شامل مدل‌های سدان و اسپورت بک توسط کارخانه فاو-فولکس واگن در جینگدائو تولید خواهند شد. در این تصاویر هیچ تفاوت بصری بین مدل‌های A3 بازارهای بین‌المللی و بازار چین دیده نمی‌شود.

آئودی در طراحی نسل جدید A3 از چراغ‌های جلوی تیز و گیرا و سه ورودی هوای کوچک بالای جلوپنجره استفاده کرده که این ویژگی آخری ادای احترامی به آئودی کواترو قدیمی می‌باشد. چراغ‌های جلوی این خودرو همچنین دارای دیلایت ها بوده و در بخش عقب نیز چراغ‌های جدید LED به چشم می‌خورند.

داخل کابین A3 جدید پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی و صفحه مرکزی ۱۰.۱ اینچی دیده می‌شود. در بازارهای بین‌المللی آپشن پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی نیز عرضه شده اما هنوز مشخص نیست که این موضوع درباره بازار چین نیز صدق خواهد کرد یا خیر.

A3 در اروپا با قوای محرکه متنوعی عرضه می‌شود اما به نظر می‌رسد چینی‌ها این خودرو را فقط با یک پیشرانه خریداری خواهند کرد. اتو ۱۶۳ می‌گوید آئودی A3 جدید به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۴۸ اسب بخاری و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه مجهز خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Ho3ein

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    خوب شرکت های به فکر بازار چین و عربی هستن هاا ?
    ای کاش ایران هم واردات داشت و نرخ گمرگش کم بود اون موقع میدیدیم ایرانی ها چه ماشین های سوار میشن
    اینقدرم عرب ها و چینی هارو با حسرت نگاه نمیکردن

    موافقم 13
    مخالفم 1
  2. حسین دهمرد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    احتمالا سه چهار سانت بهش اضافه کردن اسمشو گذاشتن نسخه ی چاینا

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا