آئودی

جایگزینی نسخهٔ هاچ‌بک سه‌در آئودی A3 با مدل لیفت‌بک

با توجه به اعلام آئودی، این شرکت قصد دارد در نسل آیندهٔ مدل A3 خود، نسخهٔ هاچ‌بک سه‌در را حذف کرده و یک مدل لیفت‌بک پنج‌در را جایگزین آن کند. به گزارش Autocar، هاچ‌بک‌های سه‌در با کاهش تقاضا مواجه شده‌اند و درنتیجه گروه فولکس‌واگن به‌عنوان بخشی از استراتژی کاهش هزینه‌های خود پس از رسوایی دیزل‌گیت قصد دارد هاچ‌بک‌های سه‌در خود را کنار بگذارد. نسل جدید آئودی A3 در سال ۲۰۱۹ به بازار می‌رسد و در صورت حذف نسخهٔ سه‌در، مدل اسپرت‌بک تنها هاچ‌بک واقعی در خانوادهٔ این خودرو خواهد بود. در سال ۲۰۲۰ نیز آئودی نسخهٔ سدان A3 جدید را معرفی خواهد کرد که فضای پای عقب و فضای صندوق بار بیشتری خواهد داشت.

بااین‌حال منابع آئودی گزارش داده‌اند که این شرکت همچنین در حال کار بر روی نسخهٔ سومی از A3 در قالب یک مدل لیفت‌بک پنج‌در است که می‌تواند نام A3 اسپرت‌بک را از نسخهٔ هاچ‌بک پنج‌در بگیرد. این خودرو می‌تواند رقیبی برای نسخهٔ سدان مرسدس بنز A کلاس باشد که مرسدس تولید آن‌را تأیید کرده است. حتی شایعه شده که ب‌ام‌و نیز قصد دارد نسخهٔ سدان سری ۱ را که فعلاً فقط در چین عرضه می‌شود، از سال ۲۰۲۰ در سایر نقاط جهان هم عرضه کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مقامات آئودی قصد دارند A3 لیفت‌بک را به‌عنوان نسخهٔ اسپرتی از A3 سدان عرضه کنند یعنی همانند مدل A5 اسپرت‌بک که نسخهٔ اسپرت A4 محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. DEADPOOL

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (164 ديدگاه)

    ای خوشم میاد همه جا از رسوایی بزرگ دیزل گیت نام میبرن?
    آخرشم نفهمیدم چیشد؟?اینقد گفت A4سدان A5هاچبک .مرسدسAکلاس Aکلاس لیفت بک گیج شدم☹

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda 760

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      شما فک‌ کن به جای همش نوشته دیزل گیت :-)

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا