آستون مارتین

آستون‌مارتین‌های فیلم جدید جیمز باند مشخص شدند

تاکنون شایعات زیادی در مورد آستون‌مارتین‌هایی که در فیلم جدید جیمز باند حضور خواهند داشت منتشر شده است اما حالا به‌طور رسمی مشخص شده که در این فیلم شاهد چه خودروهایی خواهیم بود. آستون‌مارتین در جریان بازدید شاهزاده چارلز از فیلم آیندهٔ جیمز باند رسماً اعلام کرده است که در این فیلم کدام‌یک از محصولاتش ایفای نقش خواهند کرد.

همان‌طور که چندی پیش گزارش شد، خودروی تازه نام‌گذاری شدهٔ والهالا ستارهٔ فیلم جدید جیمز باند خواهد بود؛ بنابراین از فیلم «فقط به خاطر چشمان تو» در سال ۱۹۸۱ که در آن یک لوتوس اسپریت حضور داشت، این برای اولین بار است که جیمز باند پشت خودرویی موتور وسط می‌نشیند. البته والهالا تنها آستون‌مارتین حاضر در این فیلم نیست زیرا پس از گرفتن چند عکس از شاهزاده چارلز در کنار بازیگر نقش جیمز باند، «دنیل کریگ»، تأیید شد که مدل ونتیج V8 سری II هم در این فیلم حضور خواهد داشت. این خودرو آخرین بار سی سال پیش در فیلم «روزهای روشن زندگی» دیده شد که تیموتی دالتون با آن رانندگی می‌کرد.

و نهایتاً مدل نمادین DB5 نیز بار دیگر در فیلم جیمز باند دیده خواهد شد. این خودرو که خودروی اصلی جیمز باند محسوب می‌شود، تاکنون در هشت فیلم از کل ۲۴ فیلم جیمز باند حضور داشته که شامل همهٔ فیلم‌هایی می‌شود که در آن‌ها دنیل کریگ نقش جیمز باند را بازی کرده است. از سوی دیگر اما یکی از اولین خودروهایی که شایعهٔ حضور آن در فیلم جدید جیمز باند مطرح شد سوپرسدان تمام الکتریکی Rapide E بود اما به نظر می‌رسد این ماشین در فیلم حضور نخواهد داشت زیرا آستون‌مارتین هیچ حرفی در مورد آن نزده است.

این فیلم جدید که بیست‌وپنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند محسوب می‌شود و نام آن بعداً اعلام خواهد شد، ششمین فیلم متوالی جیمز باند است که در آن از خودروهای آستون‌مارتین استفاده می‌شود. این رویهٔ کنونی به سال ۲۰۰۲ و فیلم «روزی دیگر بمیر» بازمی‌گردد یعنی زمانی که آستون‌مارتین تحت مالکیت فورد بود. به‌طورکلی نیز محصولات آستون‌مارتین تاکنون دقیقاً در نیمی از فیلم‌های جیمز باند ایفای نقش کرده‌اند. ازجملهٔ مدل‌هایی که در این فیلم‌ها دیده شده‌اند می‌توان به DBS، ونتیج، ونکوئیش و مدل سفارشی DB10 اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. پیکان جوانان گوجه ای

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (990 ديدگاه)

    مشکل جیم باند جدید شده مثل قسمت های جدید سریع و خشن که نقش خودرو بازی کمرنگ شده و بیشتر روی اکشن و درگیری کار شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Behrouz. anzali

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    حضور خودرو در این فیلم کمتر شده موافقم با دوستمون ولی شاید قسمت جدید بهتر باشه . بازی دنیل کریگ جذابش کرده جیمز باند رو.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. L-H-P-TT

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    ای کاش یه مجموعه فیلمی مثل سریع و خشن میساختن اما دیگه در مورد خودرو نمیبود ، در مورد موتور سیکلت ها و سوپر بایکا بود ، خیلی جذاب میشد با غول هایی که الان تو بازار هست…..
    الان تو سریع و خشن دام با ماشینش میاد همرو میزنه به درو دیوار بعد تو این فیلمی که میگم ، شخصیت اصلی با H2R میاد همرو میماله به دیوار ، چه شود ????

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. حمید

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خوش بحال جیمز باند

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. Khosrow

    ۵ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    فیلم یعنی — Schindler’s List — با اختلاف نجومی از همه ی فیلم ها ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امیر

    ۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    عکس ۱ سمت راستیه چرا شبیه موستانگ دهه۶۰میلادیه؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا