آستون مارتین

استخدام افراد کلیدی فراری توسط استون مارتین

استون مارتین تاریخچه درخشانی در رابطه با ساخت محصولات شیک و راحت دارد اما این کمپانی بریتانیایی اخیراً برنامه‌های خود برای تولید یک سوپرکار پیشرانه وسط به منظور قرار گرفتن در جایگاهی پایین‌تر از والکری را اعلام نموده است.

اندی پالمر
هنوز چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما اندی پالمر مدیرعامل استون مارتین اخیراً جزئیاتی از این پروژه را در گفت‌وگو با اتوبلاگ اعلام کرده است.


پالمر در بخشی از این گفت‌وگو گفته که معتقد است فراری ۴۸۸ GTB در حال حاضر بهترین خودروی کلاس خود بوده و استون مارتین می‌رود که با این خودرو رقابت سختی داشته باشد. به منظور رقابت با این خودروساز ایتالیایی، استون مارتین سه نفر از افراد کلیدی فراری شامل مسئولان اسبق ساختارهای قوای محرکه و بدنه را به استخدام خود درآورده است.


پالمر می‌گوید کمپانی قبلاً مدل‌های یک‌هشتم از سوپرکار جدید خود را ساخته است. او همچنین گفته که ایده کاملاً خوبی از جانشین فراری ۴۸۸ و خصوصیات آن داشته بنابراین استون مارتین این موضوع را در نظر خواهد گرفت.

Aston Martin Mid Engine Supercar
رقیب فراری ۴۸۸ یکی از چندین مدلی است که در حال توسعه بوده زیرا استون مارتین بر پروژه‌های ونتیج جدید و DBX نیز تمرکز دارد. همچنین شایعاتی درباره ساخت نسل جدید ونکوئیش نیز وجود دارد. ظاهراً این خودرو بر پایه مدل DB11 ساخته خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. parsa

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    استون مارتین و مکلارن به شدت دارن تلاش میکنن، امیدوارم مثل جگوار e typeمحسور کننده و احساس برانگیز از اب در بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ADAK

      ۱۹ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1841 ديدگاه)

      البته منظورتون مسحور کننده بوده قطعا …

      ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. SFXSuperFast

      ۱۹ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      سنگ محک سگمنت ها ایم ما
      معروف به اسب ماده پیریم ما
      قدرت در دست ماست تا همیشه
      سلطان مارانللو،فرراری ایم ما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۱۹ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (2774 ديدگاه)

        اسب ماده ی پیر!!!!!
        قدرت دست ماست تا همیشه؟؟!!!!
        ……………
        دوست من این اشعار بیشتر مایه ی خجالت و عقب ماندگیه تا حس غرور به جا و افتخار.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Fericuda

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (107 ديدگاه)

    این کلاس کاملا در تخصص فراریه
    488 458 430 360 همشون تو دوره خودشون قدر ترین ماشین این کلاس بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918 (محمدرضا)

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    استون مارتینو معمولا با ماشین های تنبل و با موتور های 12 سیلندر پر حجم خیلی ببخشید ( بی بخار ) و سنگین میشناسن که انجام مسابقه درگ با این ماشین ها مثل خودکشیه و قطعا بازنده ایین ……….
    اما هدف استون از ساختشون درگ نبود بلکه یه جور پرستیژ خاص بود کابین دست ساز با کیفیت بود صدای موتور هیجان انگیز بود روح خاص ایم مدل ها بود و واقعا این ویژگی ها رو بدست اوورد ….
    اما الان مسیرش رو داره درستر میره به نظرم ایده والکایری خیلی عالی بود اسم استون کنار سریعترین ها داره میره و الان هم مدل های جالب تری رو داره ارائه میده من که براش ارزوی موفقیت دارم ……..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ferrari

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1883 ديدگاه)

    احتمالا نمایشگاه ژنو 2018 فراری نسخه ی پرفورمنس 488 رو معرفی خواهد کرد تا مثل 488 تو کلاس خودش به یکه تازی ادامه بده
    نسخه ی FXXK EVO هم به زودی رونمایی خواهد شد
    Forza Ferrari

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mans

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (51 ديدگاه)

    آستون واقعا اصلیه تنها مشکلش هم وزن محصولاتشه که اگه اوکی کنه این مشکل رو کلی سریع میشهولی از حق نگذریم صدای محصولاتش فوق العادست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. علی

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    شرکت (((فراری ))) فکرشم نمیکرد روزی یک مار تو آستین پرورش بده بنام ((( آستین ))).
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. HORSE

      ۱۹ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اتفاقا من به عنوان ترفدار فراری خیلی از شنیدن این خبرا خوشحال میشم ! این حرکت رو میشه به عنوان یک تسلیم تفسیر کرد! منظورم رقابت با فراریه! خودشونم فهمیدن تنها راه رقابت با فراری استفاده از افرادیه ک قبلا یک فراری ساختن و این رو میرسونه خودشون به تنهایی این توانایی رو ندارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. PaRHaM

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    خیلی خوبه??
    عکس آخری عجب شاهکاااریه???❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ارش

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    بیا اندی پالمر یه انگلیسیه و مدیر عامل آستون مارتین با این وجود اعتراف میکنه که تو این رده فراری بهترینه بدون هیچ تعصبی چرا که می خواد پیشرفت کنه اگه متعصب باشه بگه ما بهترینیم واقعیت رو نادیده گرفته و عقب میمونه . فراری محصولی رو تولید میکنه که همه چیز رو فدای شتاب بیشتر و سرعت بالاتر نمیکنه.هنر فراری در هماهنگی کامل و بدون نقص اجزا و عناصریه که یه سوپر اسپرت نیاز داره و به خوبی این کار رو انجام میده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۹ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2774 ديدگاه)

      نظر شما نظر من هم هست.
      منتها امیدوارم اگه رئسای فراری به این نتیجه رسیدن که تو کلاسی که هستن ،مثلا فلان رقیب بهتره به مانند پالمر بیان کنن.
      دقیقا به خاطر همین ناسیونالیستی بی جا هست که ایتالیا نسبت به آلمان و بریتانیا، عقب مانده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Meysam..LaFerrari

        ۲۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (581 ديدگاه)

        یه خبر بد برات دارم پهلوان مکلارن : فراری هر جا که هست بهترینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۰ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (2774 ديدگاه)

          اتفاقا چقدر خوب میثم جان.
          بهترین بودن رقیبی مثل فراری باعث میشه شرکت هایی مثل استون مارتین و مک لارن تلاششون رو چند برابر کنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ارش

        ۲۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1549 ديدگاه)

        نکته مهم استفاده هوشمندانه از تجربیات دیگرانه اینطوری در وقت و هزینه صرفه جویی میشه مثل دانشگاهها که از تجربیات دانشمندان استفاده کرده و راه و روش اونا رو تدریس میکنند به جای اینکه دانشجو ها رو وادار کنن دوباره خودشون مسئله رو از اول کشف کنن .زمانی بی ام و از تجربه لامبورگینی استفاده کرد و محصول نهایی شد بی ام و M1 اتفاقا ماشین خوبی هم بود یا لکسوس برای تولیداولین مدل LS مرسدس بنز رو خوب بررسی کردن و موفقم شدن . همیشه برای استفاده از تجربه دیگری باید به سراغ بهترین راه و روشی که موفق شده رفت تا موفقیت حاصل بشه. آستون مارتین هم همین کار رو کرده رفته سراغ بهترین.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Ferrari

        ۲۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1883 ديدگاه)

        منظورت اینه که فراری بیاد بگه مثلا مکلارن 720 بهترین موتور وسطه؟؟
        دوست عزیز فراری برای بهترین بودن داره تلاش میکنه و باید هم غرور داشته باشه اخه تمجید از فراری کم نبوده مدیر پروژه ی nsx هم درمورد458 دقیقا همین نظر پالمر رو داشت.اقای دورهایمر هم برای ساختن جانشین گالاردو گفته بود که برای دست یابی به قابلیت هدایت بهتر روی فراری 458 تمرکز کردیم
        مکلارن رو هم که دیگه همه داستان جاسوسیشو میدونن.
        ایتالیا عقب مونده؟؟ اونوقت بنتلی و رولزرویس جگوار لندروور مینی ،روور که توسط کمپانی های دیگه خریداری شدن چین پس ؟؟لابد انقدر سرعت پیشرفتشون بالابوده که کمپانی های دیگه توطئه کردن با خریداری این کمپانی ها جلوی پیشرفتشونو بگیرن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۲۰ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (2774 ديدگاه)

          فراری جان من کلی گفتم.
          مهم نیست که مثلا تاتا موتورز مالک جگوار و لندروور هست مهم اون مهندسی و پیشرفتشه.
          فقط بحث خودروسازی نیست.
          از حمل و نقل زمینی بگیرید تا هوا و فضا و …..
          شرکت هایی مثل gkn
          ریکاردو
          ایکس تراک
          رولز رویس(به غیر از خودروسازی)
          دایسون
          Bae systems
          و صدها شرکتی که انگلستان داره و جزء بدنه ی صنعت و مهندسیشون هست.
          شما فقط خودروسازی رو دیدی که البته اون رو هم از هرکسی بپرسین کفه ی مهندسی انگلیسی رو سنگین تر میدونه.
          ولوو سوئد هم دست چینی هاست،ولی با این حال ولوو رو مهندسی سوئدی و بخشی از صنعت اون کشور میدونن،نه چین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Amir amini

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (64 ديدگاه)

      خب اصلا ماشین تو این کلاس نداشته تا حالا که بگه ما بهترین هستیم تو اون کلاس 488 بهترین یه کلاس بالاتر اونتادور و یه کلاس پایینتر 911 که استون ماشینی برا رقابت با اونا نداشته اونا بیشتر پرفومنس هستن تا لوکس پرفومنس رقیب استون مازراتی با قیمت پایینتر و قدرت و تکنولورژی عقبتر اما میخاد وارد رقابت با 488 بشه با ونتیج جدیدم شاید بخاد وارد رقابت با 911 بشه اما نمیدونم برای رقابت با اوتادور برنامه ای داره یا نه شاید بخاد یکم ماهیت ونکیشو عوض کنه و چابکترش کنه و برای رقابت با رولزرویس و بنتلی ام داره برند لاگوندارو دوباره جا میندازه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا