آستون مارتین

احتمال حضور استون مارتین در فرمول E

مدیرعامل استون مارتین آقای اندی پالمر می‌گوید شاید این خودروساز بریتانیایی نیز در مسابقات قهرمانی فرمول E حضور یابد.


پالمر در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفت فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ این مسابقات برای ما بسیار جالب توجه می‌باشد. او گفت: “ما هنوز خودروی کاملاً الکتریکی نداریم اما در سال ۲۰۱۹ این نوع خودرو را تولید خواهیم کرد. شما می‌توانید رسیدن این دو به یکدیگر را تصور کنید. من فرمول E را دوست دارم.”


پالمر ادامه می‌دهد:

از نظر من استفاده از دو خودرو باعث تقویت نگرانی‌ها درباره محدوده حرکتی می‌شود. این موضوع تغییر خواهد کرد و سپس اوضاع جالب خواهد شد.


در ماه‌های اخیر فرمول E جایگاه بالایی در بین خودروسازانی که دنبال توسعه تکنولوژی‌های الکتریکی خود هستند پیدا کرده است. کمپانی‌هایی چون آئودی، ب‌ام‌و، جگوار، مرسدس و پورشه برنامه‌هایی برای حضور در این مسابقات داشته و یا اینکه قبلاً در فرمول E حضور داشته‌اند.


اولین خودروی تمام الکتریکی استون مارتین نسخه ویژه‌ای از رپید خواهد بود. تنها ۱۵۵ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد و پالمر می‌گوید شرکت از این خودرو به عنوان تجربه‌ای آموزشی سود خواهد برد و از مالکان خواهان بازخوردها در رابطه با این خودرو خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. hossein

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واسه پیشرفت تکنولوژی عالیه ولی صدای ماشینارو میخوان چکار کنن یکی از جذابیت فرمولا ا صدای غرش ماشین ها هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AMIR SCHUMACHER

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    فرمول ئی چقدر شلوغ شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا