آستون مارتین

خرید استون مارتین والکری توسط دنیل ریکاردو

ورای دستمزدی بسیار بالا، رانندگی در فرمول ۱ مزیت‌های دیگری نیز دارد. این را از مصاحبه جدید دنیل ریکاردو با اصحاب رسانه می‌توان فهمید.


او اخیراً با رسانه Shmee150 در ابوظبی مصاحبه و تأیید کرده که استون مارتین والکری را سفارش داده است. این عمل در تضاد با این حقیقت است که ریکاردو کلکسیون خودرویی بزرگی نداشته و خرید استون مارتین والکری احتمالاً به دلیل ارتباط او با استون مارتین و به لطف تیم فرمول ۱ ردبول است.


از آنجایی که فرایند توسعه والکری هنوز در مراحل ابتدایی بوده، نسخه‌های پیش‌تولیدی هنوز پدیدار نشده‌اند. البته ریکاردو می‌خواهد بخشی از فرایند توسعه این هایپرکار بریتانیایی باشد و امیدوار است قبل از اینکه والکری به دست کسی برسد او بتواند پشت فرمان قرار بگیرد.


۱۸ ماه از زمان پدیدار شدن والکری به عنوان یک خودروی مفهومی می‌گذرد و طراحی این خودرو گیرایی و تغییرات فراوانی داشته و هم‌اکنون ترکیبی از پانل‌های بدنه پر پیچ و خم و عناصر آئرودینامیکی پیشرفته است.

برخلاف هایپرکار مرسدس-ای ام جی Project One که از قوای محرکه برگرفته از فرمول ۱ استفاده می‌کند، والکری مرسوم‌تر بوده و از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی ساخت Cosworth سود خواهد برد. اگرچه پیشرانه والکری قدرت حدود ۹۰۰ اسب بخاری خواهد داشت اما استون از سیستم ریکاوری انرژی نیز برای افزایش قدرت به فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار استفاده خواهد کرد. استون مارتین انتظار دارد نسخه مخصوص پیست والکری رقیبی برای خودروهای فرمول ۱ باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Jast bentley continental

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (540 ديدگاه)

    لعنتی اخه تو چقدر زیبایی????
    واقعا نمی دونم چرا بعضیا به این می گن زشت
    این که فوق العادست
    نسخه پیستش با ماشینای فورمول ۱ مسابقه بده
    یا علی چیه شود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارش

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    مطمئنم از دل این پروژه یه شاهکار بیرون میاد یه ماشین خارق العاده که باعث شگفتی همگان خواهد شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. shirko.mercedesbenz

    ۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (499 ديدگاه)

    پراجکت وان ارزش بیشتری از این داره ،ولی موتور این ایده ال تره .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا