آستون مارتین

استون مارتین ونتیج کاپ، آماده برای شکست رقبا در کف پیست!

استون مارتین از خودروی ونتیج کاپ خود برای مسابقات قهرمانی سال آینده پرده‌برداری کرد.


شرکت R موتور اسپورت که در این مسابقات حضور خواهد داشت قبلاً لیسانس‌های استون مارتین برای شرکت در مسابقات DTM و سری GT را دریافت کرده است. ونتیج کاپ سال ۲۰۲۰ در اروپا عرضه خواهد شد و سال بعد از آن نیز روانه‌ی مسابقات آسیایی خواهد شد.


انتظار می‌رود حدود ۲۵ دستگاه خودرو برای این مسابقات تولید شوند و هریک قیمت حدود ۲۵۰ هزار یورویی داشته باشند. هیچ اطلاعات جدیدی از این خودروی مسابقه‌ای منتشر نشده اما استون مارتین می‌گوید که ونتیج کاپ نسخه‌ی ارتقا یافته از مدل جاده‌ای مجهز به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر می‌باشد.


رئیس R موتور اسپورت در کنفرانس خبری گفته است:

عرضه‌ی استون مارتین ونتیج کاپ R موتور اسپورت یکی از نکات برجسته‌ی مسابقات فصل آینده است. این خودرو توسط تیم AF ریسینگ توسعه یافته و در بالاترین سطح قرار دارد. قطعاً ونتیج کاپ باعث رضایت خاطر مشتریان و همچنین تماشاچیان خواهد شد.

اندی پالمر مدیر اجرایی استون مارتین نیز اظهار داشته است:

خوشحالیم که برند ما همچنان همکاری خود با تیم مسابقه‌ی بین‌المللی R موتور اسپورت را ادامه خواهد داد. استون مارتین ونتیج کاپ R موتور اسپورت یک فرصت ایده آل برای گسترش جاه‌طلبی‌های مسابقه‌ای است.

گفته می‌شود R موتور اسپورت در حال گفت‌وگو با مقامات DTM است تا مسابقات قهرمانی جدیدی را پشتیبانی کند. البته این شرکت قبلاً با یک ونتیج متفاوت هم در مسابقات حضور داشته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا