آستون مارتین

حرکت استون مارتین به‌سوی پیشرانه‌های هیبریدی

استون مارتین در نظر دارد اولین خودروی الکتریکی خود را به فرم رپید E روانه بازار کند اما مدیرعامل این کمپانی آقای اندی پالمر گفته که این تازه اول راه بوده و طوفان مدل‌های الکتریکی شده کمپانی در راه است.


پالمر در مصاحبه با فاینشنال تایمز گفت که استون مارتین تا اواسط سال ۲۰۲۰ به‌صورت صد در صد هیبریدی خواهد بود. این مدیر ارشد خاطر نشان ساخت که بنا به اعتقاد شخصی حدود ۲۵ درصد فروش استون مارتین تا سال ۲۰۳۰ را مدل‌های الکتریکی تشکیل خواهند داد.


این حرکت می‌تواند یک تغییر رادیکال محسوب شود اما استون مارتین آماده خداحافظی با پیشرانه‌های مرسوم نیست، حداقل هم‌اکنون این‌گونه نیست. گفته می‌شود خودروهای غیرهیبریدی همچنان در دسترس خواهند بود بنابراین طرفداران می‌توانند نفسی به راحتی بکشند.


پالمر می‌گوید استون مارتین بجای تأمین تکنولوژی از سایر کمپانی‌ها یا شرکای فنی نظیر دایملر به توسعه تکنولوژی پیشرانه خود اقدام خواهد کرد. او پیشرانه‌های الکتریکی را یک تکنولوژی اساسی همانند پیشرانه ۱۲ سیلندر در نظر گرفته و می‌گوید که این پیشرانه‌ها را باید داخل خانه نگاه داشت.


موضوع جالب اینکه در خبر منتشر شده آمده سوپرکار پیشرانه وسط استون مارتین در سال ۲۰۲۰ و احتمالاً با پیشرانه‌ای ۶ سیلندری متولد خواهد شد. هنوز چیز زیادی درباره این پیشرانه منتشر نشده اما احتمال دارد نسخه‌ای کاملاً جدید باشد زیرا کمپانی هم‌اکنون پیشرانه‌های ۸ و ۱۲ سیلندر را عرضه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌‌‌رش‌اد

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    با برقی شدن خودروها نمیشه جنگید، اما با مشکل صدای بی روحشون می‌خوان چیکار کنن؟ امیدوارم پیشرانه‌های بنزینی همیشه در دسترس باشن، حتی اگر شده به صورت محدود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Serial Winner

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    نصف علاقم به استون به‌خاطر ۱۲ سیلندر ها و‌ بعد ۸ سیلندرهاشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

    ۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2777 ديدگاه)

    این دوتا جمله برای من خیلی ارزش داشت.
    اولی:
    ((این حرکت می‌تواند یک تغییر رادیکال محسوب شود اما استون مارتین آماده خداحافظی با پیشرانه‌های مرسوم نیست، حداقل هم‌اکنون این‌گونه نیست. گفته می‌شود خودروهای غیرهیبریدی همچنان در دسترس خواهند بود بنابراین طرفداران می‌توانند نفسی به راحتی بکشند.))
    من که از همین الان نفسه راحتو کشیدم.
    .
    .
    دومی:
    ((پالمر می‌گوید استون مارتین بجای تأمین تکنولوژی از سایر کمپانی‌ها یا شرکای فنی نظیر دایملر به توسعه تکنولوژی پیشرانه خود اقدام خواهد کرد. او پیشرانه‌های الکتریکی را یک تکنولوژی اساسی همانند پیشرانه 12 سیلندر در نظر گرفته و می‌گوید که این پیشرانه‌ها را باید داخل خانه نگاه داشت.))
    دمت گرم اندی پالمر.
    راستی دوستان نویسنده خبر بنتلی کانتیننتال رو سریع بزارید خیلی خوشگله لامصب??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا