آستون مارتین

استون مارتین گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران جدید را تائید کرد!

قبلاً خبرهایی درباره استون مارتین منتشر شده که طی آن بریتانیایی‌ها به دنبال سرمایه‌گذاران جدید هستند تا بتوانند فرایند ریکاوری خود را سریع‌تر پشت سر بگذارند. اگرچه اندی پالمر مدیر اجرایی این خودروساز اخیراً خبرهای منتشر شده را رد کرده اما فهمیده‌ایم که چنین چیزی بیش از یک شایعه بوده است. استون مارتین در بیانیه‌ای که منتشر شده گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران بالقوه را تائید کرده است.


در این بیانیه آمده است:

کمپانی تائید می‌کند که در حال بررسی نیازهای سرمایه‌ای و چندین گزینه دراین‌باره است. این گفت‌وگوها در مراحل اولیه و با سرمایه‌گذاران استراتژیک بالقوه به‌منظور ایجاد همکاری‌های طولانی‌مدت قرار دارد. در آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

باور بر این است لاورنس استرول میلیاردر کانادایی که مالک تیم فرمول ۱ ریسینگ پوینت می‌باشد یکی از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این برند بریتانیایی است. گفته می‌شود استرول به دنبال سود بردن از ارزش سهام پایین استون مارتین در مقطع فعلی بوده اما خود استرول فعلاً از پاسخ دادن به این شایعات خودداری کرده است.


رویترز نیز گزارش داده شرکت‌هایی از خاورمیانه، هند و چین به دنبال حضور در این خودروساز ۱۰۶ ساله می‌باشند.


بخش اعظم سهام استون مارتین هم‌اکنون در اختیار یک گروه کویتی می‌باشد. صنایع مورگان ۳۱ درصد سهام دیگر را به خود اختصاص داده و دایملر نیز مالک ۴ درصد سهام استون مارتین است. ارزش فعلی استون مارتین در بازار حدود ۱.۶۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سعید(تهران)

    ۲۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (496 ديدگاه)

    پالمر جان شرمنده ولی گند زدی! اون از ونتیج اینم از شاسی بلندت! DBX باید قیمت پائینتری میداشت تا مثل کاین میتونست فروش کمپانی رو یه تکون اساسی بده و با تیراژ بالا فروش بره، اینطوری نمیتونه سودآوری شرکت رو بهتر کنه حالا بگرد دنبال سرمایه گذار!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بی نام

    ۲۷ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    همین چند روز پیش استون مارتین گفته بود دنبال سرمایه گذار نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۲۸ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      همونجوری که میگن بنزین گرون نمی‌شه دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا