آستون مارتین

ساخت یک نسخه منحصر به فرد استون مارتین DB11

استون مارتین به تیم طراحی خود اجازه داده تا با استفاده از بخش سفارشی ساز Q خود یک دستگاه ویژه از DB11 با نام Royal Regatta را بسازند. این کوپه‌ی باکلاس در خلال نمایشگاه قایق‌های ritzy Henley Royal Regatta به نمایش درخواهد آمد.


در نمای خارجی رنگ قرمز Diavolo با جزئیات نقره‌ای در سقف و ستون‌ها دیده می‌شود. تریم فیبر کربن نیز زینت‌بخش بدنه بوده و آن را می‌توان در اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، روی کاپوت، پوشش آینه‌ها و نشان‌های خودرو دید. این خودروی زیبا از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق و چراغ‌های عقب تیره بهره می‌برد.


کابین این DB11 سفارشی از همان اصول نمای بیرونی پیروی می‌کند. پوشش روی صندلی‌ها و پانل درب‌ها ترکیبی از چرم مشکی متالیک و قرمز است. سقف نیز پوشش آلکانترای مشکی دریافت کرده و تریم فیبر کربن نیز در بخش‌هایی از کابین به چشم می‌خورد.


همانند DB11 استاندارد، این خودرو از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری بای توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک قدرت پیشرانه را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. این کوپه لوکس می‌توان ظرف مدت‌زمان ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن برابر با ۳۲۲ کیلومتر در ساعت می‌باشد.


هم‌اکنون نسخه ولانت دراپ تاپ DB11 در حال توسعه است. تصاویر جاسوسی منتشر شده یک کانورتیبل با حداکثر پوشش‌ها را نشان می‌دهند. این کمپانی بریتانیایی ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشرانه ۸ سیلندر در DB11 است. این پیشرانه احتمالاً از نوع ۴ لیتری بای توربویی خواهد بود که در محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی بکار رفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ?Chalenger?

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    واقعا محشره????? آفرین به استون مارتین و تیم طراحیش???????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پهلوان مک لارن(مک دانیال)

    ۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    ((این کمپانی بریتانیایی ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشرانه 8 سیلندر در DB11 است. این پیشرانه احتمالاً از نوع 4 لیتری بای توربویی خواهد بود که در محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی بکار رفته است.))
    ظاهرا نه.
    حتما همینطوره
    رونمایی هم شده.
    بای توربو هم نیست.توئین توربو هستش.
    بقیشم نمیگم که پست خواستید بزارید قدیمی نشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا