آستون مارتین

تیزر اسپیدستر 12 سیلندر استون مارتین، سورپرایزی برای فراری!

نیمکره شمالی هنوز فصل زمستان را تجربه می‌کند اما استون مارتین با انتشار یک تیزر از خودرویی ۱۲ سیلندر با نام اسپیدستر فضا را گرم کرده است. این تصویر همه‌ی آن چیزی است که استون مارتین فعلاً رو کرده اما خب با همین تصویر می‌توان اطلاعات نسبتاً خوبی به دست آورد. این برند تنها ۸۸ دستگاه از اسپیدستر خود خواهد ساخت.

اندی پالمر مدیرعامل این برند گفته است:

۸۸ راننده و کلکسیونر مشتاقی که به دنبال این خودرو هستند مطمئن باشند بخش نمادین جدیدی از تاریخ استون مارتین را انتخاب می‌کنند.

استون مارتین از اسپیدستر ۱۲ سیلندر خود به عنوان رودستری دو نفره با کاکپیت باز نام می‌برد که استایلی شبیه DBR1 1959 و کانسپت اسپیدستر CC100 مدل ۲۰۱۳ دارد. نیروبخش این خودرو نیروگاه ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری توئین توربویی است که قدرت تخمینی ۶۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری خواهد داشت. این نیروگاه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. استون مارتین گفته تلاش زیادی برای اطمینان از ایجاد صدای جذاب توسط پیشرانه انجام داده تا مالکان تجربه‌ای هیجان‌انگیز داشته باشند.

این خودروساز بریتانیایی همچنین قول داده اسپیدستر ۱۲ سیلندرش از تکنولوژی هوافضا و موتور اسپورت پیشرفته‌ای سود برده ولی از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده است. همکاری اخیر این خودروساز با ایرباس و تولید بالگردی ویژه با نام ACH130 می‌تواند نشانی از همکاری احتمالی با ایرباس برای تولید این خودرو باشد.

اسپیدستر ۱۲ سیلندر محصولی از بخش سفارشی ساز Q استون مارتین است. این تیم هر خودرو را به‌صورت دست‌ساز روانه بازار می‌کند و اولین نمونه‌های اسپیدستر ۱۲ سیلندر نیز از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3897 ديدگاه)

    حالا چرا فراری ؟؟؟؟ فراری که اولین قدم رو برداشت بعدشم مکلارن بود
    سورپرایزی برای طرفداران آستون مارتین هست بی شک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۹ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      منظور اینه که این خودرو میتونه رقیبی برای فراری باشه و باعث سورپرایزش بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Malt hill

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    واسه فراری زیباتر بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    نیومده خستس / با اختلاف استیرلینگ موس از همه شون زیباتره ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا