آستون مارتین

تأثیرات احتمالی برگزیت بر تولید استون مارتین

استون مارتین می‌گوید اگر بریتانیا نتواند به توافقی مطمئن با اتحادیه اروپا درباره برگزیت دست یابد شاید مجبور به توقف تولید محصولات خود شود.


مدیر مالی ارشد استون مارتین در گفت‌وگو با برخی از کمیته‌های تجاری ادعا کرد اگر این توافق تضمین نشود نتایج نسبتاً ترسناکی مشاهده خواهد شد.
او گفت:

ما یک کمپانی بریتانیایی هستیم. ما خودروهای خود را منحصراً در بریتانیا تولید کرده و این کار را ادامه خواهیم داد. تأیید دوباره نوع جدیدی از تأییدیه از سوی مقامات آمریکا، چین و یا حتی اتحادیه اروپا به معنی توقف تولید ما خواهد بود.


در حال حاضر تمامی خودروهای جدید بریتانیا باید تأییدیه آژانس گواهی خودرو VCA را داشته باشند. این گواهی در اتحادیه اروپا نیز معتبر است. هرچند اگر توافق بین بریتانیا و اتحادیه اروپا به دست نیاید اعتبار این خودروها از مارس ۲۰۱۹ لغو خواهد شد.


شک و تردیدها درباره وضعیت مالی بریتانیا پس از برگزیت درست در زمانی به وجود آمده که استون مارتین دوران مهمی را پشت سر می‌گذارد. این خودروساز اوایل سال جاری کنترل یک پایگاه نظامی سابق را به دست گرفته و آن را به تأسیسات تولید کراس اوور جدید DBX تبدیل خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (Bayerische Motoren Werke (Daniel

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (952 ديدگاه)

    ((استون مارتین می‌گوید اگر بریتانیا نتواند به توافقی مطمئن با اتحادیه اروپا درباره برگزیت دست یابد شاید مجبور به توقف تولید محصولات خود شود.))
    من این پست رو اصلا متوجه نشدم. توضیحاتش کم بود.
    این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی ممکنه استون مارتین کلا تولید نکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      این بخش توضیح بهتری میده:
      در حال حاضر تمامی خودروهای جدید بریتانیا باید تأییدیه آژانس گواهی خودرو VCA را داشته باشند. این گواهی در اتحادیه اروپا نیز معتبر است. هرچند اگر توافق بین بریتانیا و اتحادیه اروپا به دست نیاید اعتبار این خودروها از مارس 2019 لغو خواهد شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amir

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
    یک درصد هم احتمال نمیدم استون مقر اصلی و کارخانه ی اصلی خودش رو به جایی غیر از انگلستان مثلا آلمان یا فرانسه منتقل کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Anderiaski

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    ایشالا فولکس واگن میخرتشو مثل بقیه برنداش که سَرو سامونشون داد اینم درستش میکنه.کارو باید به کاردون داد،نگران نباشید اینگلیسى بازا آلمان عالیش میکونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا