آستون مارتین

تأثیر نتایج انتخابات بریتانیا بر استون مارتین

پس از مشخص شدن نتایج انتخابان عمومی بریتانیا و شوکه شدن افراد از آن، استون مارتین از سیاسیون خواست تا درباره‌ی جایگاه این کشور در اروپا شفاف‌سازی کنند.


اندی پالمر مدیرعامل این برند اسطوره‌ای در بیانیه‌ای گفته که نیازمند اطمینانی مجدد به منظور تخصص صحیح منابع و ادامه سرمایه‌گذاری‌ها می‌باشد.


پالمر گفت:

ما نیازمند خط‌مشی مشخص و شفاف برای اطمینان از این هستیم که می‌توانیم در کار خود رشد درازمدت داشته باشیم و همچنین می‌خواهیم از این موضوع مطمئن شویم که اقتصاد بریتانیا از نظر جهانی اقتصادی رقابتی است.


او ادامه می‌دهد:

شفاف‌سازی رابطه ما با اروپا باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد تا شرکای تجاری کلیدی ما اطمینان دوباره یابند که بریتانیا همچنان یک محیط کسب‌وکار دینامیک و پررونق است.


ترزا می نخست‌وزیر بریتانیا چندی قبل درخواست انتخابات زودرس را کرده بود تا بدین ترتیب بتواند جایگاه خود را تحکیم بخشد و خروج این کشور از اتحادیه اروپا را نیز تسریع نماید. هرچند در انتخابات چند روز پیش در واقع ترزا می اکثریت خود در پارلمان را از دست داد و مجبور شد با حزبی دیگر برای حفظ جایگاه خود ائتلاف نماید. این امر می‌تواند باعث ایجاد تأخیر در مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. افرودر

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (46 ديدگاه)

    رکورد نوربررینگ شکسته شد لطفا این خبرم بذارید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (ali(CHEVY NOVA

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6810 ديدگاه)

    دوستان هواپىماى که در عکس دوم هستش هرکولس هست ؟
    بنظرم هرکولس بزرگتر بود اما اىن خىلى شبىه هست بهش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hemichan

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (715 ديدگاه)

      تو عکس سوم بزرگیش مشخصتره
      خودشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علي

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    یعنی کار (((مدیران و مهندسین اینگیلیسی ))) شده کروات بزنن بقل ی هواپیما ژست بگیرن عکس بگیرن بذارن تو رسانهای جهانی . باور کنید مردم دنیا دیگه اینجور حرکات دهاتی از مد افتاده رو دیگه نمیپسندن . مگر جهان سوم که اونا هم ارتقا فکری پیدا کردن . به جای اینکارا و ژستا به طراحی و کیفیت و قیمت و خدمات پس از فروش ماشیناشون فکر کنن که رضایت مشتری بوجود بیارن با اون هزینه های سر سام آور نگهداری ماشیناشون و همچنین تکلیف خودشونو با اتحادیه اروپا معلوم کنن (((ی روز میگن میمونیم ی روز میگن میریم و از این سیاستهای مسخره بازی دوگانه و دو پهلو)))این وسط پدر سرمایه های مردم در بیاد تا خود دولت .
    با تچکر
    thank you
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید(تهران)

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (496 ديدگاه)

      دوست عزیز مشخصا اونجا یه نمایشگاه هوائیه و جای اینجور صحبتها و کنفرانسها اگه اونجا نیست پس کجاست؟ در مورد کیفیت و طراحی ماشینای انگلیسی جوابی برات ندارم چون همه میدونن ولی اگه صحبت قیمت رو میکنی باید بگم خودروسازی انگلیس از بعد تجاری خارج شده و الان سازنده خاص به حساب میاد بخاطر همین مدلی برای رقابت مثلا با هوندا یا شورولت نداره پس مشخصا قیمت بیشتری داره، در مورد سیاست باهات کاملا موافقم و یکم سردرگمی توی سرانشون احساس میشه و به شخصه معتقدم برگزیت به نفع بریتانیا نبود…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

        ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        سعید جان اون جا نمایشگاه هواپیما نیس،کارخونه جدید استون مارتین در ولز هس.این کارخونه قبلا آشیانه هواپیماهای نظامی بوده و برای مدتی متروکه شده بود تا الان

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سعید(تهران)

          ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (496 ديدگاه)

          ممنون که اصلاح کردی، اطلاع نداشتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

          ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          خواهش میکنم دوست عزیز.

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا