آستون مارتین

تأیید تولید خودروهای مسابقه‌ای استون مارتین GT3 و GT4

استون مارتین تیزری از خودروهای مسابقه‌ای جدید GT3 و GT4 خود را منتشر کرده و گفته که این محصولات از سال ۲۰۱۹ در دسترس تیم‌های مصرف‌کننده خواهند بود.


مدل‌های ۱۲ سیلندر GT3 و ۸ سیلندر GT4 فعلی در مسابقات گوناگون جهانی مشغول مسابقه بوده و از جمله این رویدادها می‌توان به قهرمانی خودروهای اسپورت WeatherTech و سری GT بلانکپین اشاره کرد.

هر دو محصول جدید این برند بریتانیایی از پیشرانه نام‌آشنای ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی که از نسخه جاده‌ای گرفته شده است استفاده می‌کنند. پیشرانه یاد شده ساخت ای ام جی بوده اما برای همخوانی با نیازهای مسابقات اصلاحاتی داشته است.

آن‌گونه که تیزر منتشر شده نشان می‌دهد، GT3 از تغییرات آئرودینامیکی به منظور آماده شدن برای حمله به پیست سود می‌برد. برخی از مشهودترین تغییرات این خودرو شامل اسپلیتر جلوی کم ارتفاع‌تر، ورودی‌های NACA روی کاپوت، خارج کننده‌های هوای بزرگ روی کاپوت، آینه‌های جانبی سفارشی، قوس چرخ‌ها و بال عقب بزرگ می‌باشند.

استون مارتین پیش از این سفارش‌ها برای دو محصول جدید خود را آغاز کرده است.

استون مارتین ونتیج GTE
مدیر مسابقات این برند می‌گوید:

ما به میراثی که به عنوان تأمین کننده خودروهای GT مسابقه‌ای داریم بسیار افتخار می‌کنیم. ما به مشتریانی که برای اولین بار در هفت سال پیش مدل GT3 را خریده‌اند گفته‌ایم در سال پیش رو یک مدل جدید که بسیار تواناست عرضه خواهیم کرد. امسال نیز ثابت کرده‌ایم که استون مارتین V12 ونتیج GT3 در مسابقات کاملاً موفق بوده است.

این مدیر ارشد می‌افزاید:

این میراث گران‌بها چیزی است که ما را از سایر خودروسازان جدا می‌کند. من انتظار دارم GT3 و GT4 جدید به اندازه نسل قبلی خود رقابتی باشند و در همین زمان بسیار محبوب شوند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. رامین عزیزی

    ۷ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا عالی هستند افرین به این همه صداقت و راستی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا