آستون مارتین

تیزر و رندری از نسل جدید آستون‌مارتین ونتیج

به‌تازگی آستون‌مارتین برای اولین بار تیزری از نسل آیندهٔ مدل ونتیج خود را منتشر کرده است. این تصاویر متعلق به یک پروتوتایپ نزدیک به تولید از ونتیج جدید هستند که البته بدنهٔ آن به‌طور کامل با پوشش‌هایی پوشیده شده تا طراحی آن مشخص نشود. به گفتهٔ آستون‌مارتین، این خودرو یک نمونهٔ نزدیک به تولید است و ممکن است نسخهٔ تولیدی نهایی، در ظاهر تغییراتی با آن داشته باشد اما بااین‌حال گفته شده که استایل بدنهٔ نسل جدید ونتیج تا حد زیادی با این پروتوتایپ یکسان خواهد بود.

حال بر اساس یکی از این تصاویر تیزریِ منتشرشده توسط آستون‌مارتین، یک رندر دیجیتال طراحی شده که می‌توان گفت تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است؛ بنابراین از طریق این رندر به‌طور واضح می‌توان تا حد زیادی به طراحی نسل جدید ونتیج پی برد. همچنین با توجه به این رندر، کاملاً مشخص است که ونتیج جدید در طراحی از مدل DB11 متمایز شده است. درواقع با نگاه کردن به نمونهٔ پیش‌تولید نسل جدید ونتیج و رندر آن می‌توان متوجه شده که در طراحی آن الهاماتی از مدل DB10 گرفته شده است یعنی همان خودرویی که برای فیلم Spectre جیمز باند طراحی و ساخته شده بود.

در بخش پیشرانه اما به‌احتمال‌زیاد آستون‌مارتین در نسل جدید ونتیج از پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی مرسدس AMG GT استفاده خواهد کرد یعنی همان موتوری که به‌تازگی برای DB11 هم ارائه شده است. این موتور در DB11 قدرتی معادل ۵۰۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۶۷۵ نیوتن متر تولید می‌کند و انتظار می‌رود قدرت آن در ونتیج نیز به همین میزان باشد اما احتمال افزایش ۲۰ نیوتن متری گشتاور در آن وجود دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود نسل آیندهٔ ونتیج ظرف حدود ۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً بتواند به حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

بااین‌حال مطمئناً همچنان جزئیات زیادی وجود دارند که ما از نسل جدید ونتیج نمی‌دانیم اما خوشبختانه برای فهمیدن آن‌ها نیاز نیست زیاد صبر کنیم چراکه به گفتهٔ مدیرعامل آستون‌مارتین آقای «اندی پالمر» نسل جدید این سوپراسپرت بریتانیایی تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که ونتیج جدید برای نخستین بار در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    روی کاپوت دوتا خط کمانی شکل مثه چیزی ک روی کانسپت بنتلی هس هم داره ب همراه دریچه هوا ولی کسی ک رندرو درست کرده بهش توجه نکرده،هواکش بغل خودرو هم پایین تر از رندر هس ،چراغ عقبشم فک کنم یک تکه هست.خیلی خودروی شیک و زیبایی هس.قیمت مدل پایش هم مثه قبل حدود 100هزار دلاره ک ب نظرم خیلی خوبه.مدل جدید تی وی آر هم ب زودی معرفی میشه.قیمت نسخه های اولیه حدود 90هزار پونده ،این یعنی مدل پایش احتمالا ارزون تره که این خیلی فوق العادس برا خودرویی با شاسی فیبر کربنی گوردون موری معروف و موتور شگفت انگیز و با دوام کازورث و از طرفی خودرویی با آرم شرکت معروف و محبوب تی وی آر،امیدوارم تولید محدود نباشه و تعداد زیادی از این کوپه دوست داشتنی تولید بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari SFXSuperFast

      ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      انقد واس تی وی آر انتظار کشیده ام که موهام همرنگ دندونام شده
      زودتذ بدش بیرون ئیگه
      اه///

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ferrari SFXSuperFast

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    کاش پشت چراغای عقب خوشگل نسل قبلشو تغییر ندن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    واقعا عالیه خیلی زیباست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا