آستون مارتینطراحی

لاگوندا آگوست کانسپت کوپه، آرزویی برای یک زبان طراحی جدید…

استون مارتین چند سالی است که مشغول آماده‌سازی برند لاگوندا برای حضور دوباره در بازار است. این برند در اوایل دهه میلادی آینده سدان و کراس اووری تمام الکتریکی را عرضه خواهد کرد؛ اما خودرویی که توسط اسکار یوهانسن معرفی شده محصولی آینده نگرانه به فرم کانسپت است که می‌تواند سومین خودروی لاگوندا لقب بگیرد.


این خودرو که به‌طور ساده با نام لاگوندا آگوست شناخته می‌شود برخلاف تمامی محصولات کنونی استون مارتین یا حتی خود لاگوندا می‌باشد. در واقع لاگوندا آگوست خودرویی لوکس، گران‌قیمت و تک نفره است که حد نهایی اشرافیت و حریم شخصی را در دسترس رانندگان قرار خواهد داد.


این طرح مطالعاتی بیشتر شبیه قایق‌های لوکس است تا کوپه‌های دو درب سنتی موجود در بازار. بدنه‌ی روان و صیقلی خودرو با دماغه‌ای تیز و محفظه‌ای کاملاً شیشه‌ای همراه شده تا به این ترتیب کابینی جادار برای تنها سرنشین خودرو حاصل شود. در نمای عقب هم تکه‌ای از شیشه‌ کابین به این بخش کشیده شده و به میله نورانی LED نازکی که در پهنای خودرو کشیده شده می‌رسد.


طراحی منحصربه‌فرد یوهانسن به کابین نیز رسیده جایی که صندلی بزرگ راننده با چرم سفید پوشانده شده و البته شباهت کمی به صندلی خودروها دارد. هیچ خبری از کنترل‌های سنتی نبوده و فکر می‌کنیم این کانسپت از سیستم خودران سطح ۵ سود می‌برد.


خودروهایی همچون لاگوندا آگوست به احتمال بسیار زیاد هرگز توسط استون مارتین تولید نخواهند شد. با این وجود تصور اینکه بریتانیایی‌ها بدون در نظر گرفتن هزینه‌های زیاد معرفی چنین خودروهایی می‌توانند چه محصولاتی را ارائه کنند هیجان‌انگیز است…

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ارشیا

    ۱۸ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    عقبش کدوم وره؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا