آستون مارتین

حضور مدیرعامل استون مارتین در مسابقه رانندگی!

اگرچه این کار خیلی معمول نیست اما منصوب شدن فردی به مدیرعاملی یک کمپانی که تجارب موتور اسپورت دارد عمل غیرعادی هم محسوب نمی‌شود. البته اینکه ببینیم مدیرعامل یک کمپانی معتبر در سطح دنیا درست پشت فرمان یک خودروی مسابقه‌ای بنشیند موضوعی جالب خواهد بود!

Andy Palmer
خب این کار صورت گرفته و در مسابقات ۲۴ ساعته COTA در تگزاس که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، مدیرعامل استون مارتین دکتر اندی پالمر در کلاس خودروهای SP3 پشت فرمان محصول کمپانی خود یعنی ونتیج GT8 خواهد نشست.

Andy Palmer
پالمر که به عنوان یک راننده آماتور مشتاق توصیف شده در سال جاری در کلوپ های مالکان استون مارتین که در پیست‌های مختلفی چون Snetterton، Rockingham و سیلورستون برگزار شده حضور یافته است.


پالمر درباره حضور خود در COTA می‌گوید:

شرکت در مسابقات COTA برای من یک چالش واقعی است. این پیست خیال‌انگیز بوده و برخی از سریع‌ترین بخش‌ها و پیچ‌های فنی و تنگ را در خود جای داده و من می‌دانم رانندگان از مسابقه در این پیست لذت می‌برند. من از توصیه‌های حرفه‌ای‌ها در این مسابقات نهایت استفاده را خواهم برد.


اگرچه شرکت پالمر در مسابقه عمل مرسومی نیست اما او اولین مدیر استون مارتین نیست که در مسابقات شرکت می‌کند. مدیر قبلی استون یعنی دکتر اولریش بز نیز هر از گاهی در پیست آفتابی می‌شد و حتی در مسابقات ۲۴ ساعته در نوربرگ رینگ شرکت کرده است. مدیرعامل اسبق کمپانی یعنی دیوید ریچاردز نیز به عنوان همراه راننده اصلی در مسابقات رالی جهانی در سال ۱۹۸۱ به قهرمانی دست یافته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Alex Del Piero

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    چه پرش قشنگی زده با ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا