آستون مارتین

مرکز پرفورمنس جدید استون مارتین AMR در نوربرگ رینگ

آیا یک خودروی بسیار خاص مثل استون مارتین در گاراژ خانه خود دارید؟ از این پس حتماً به پیست نوربرگ رینگ سر بزنید. این خودروساز بریتانیایی از دیدار با شما در جهنم سبز بسیار خوشحال خواهد شد!


این خودروساز طراز اول جهانی مرکز تست خود در پیست نوربرگ رینگ را حدود یک دهه پیش افتتاح کرده اما هم‌اکنون تأسیسات خود را ارتقا داده و به فرم مرکز پرفورمنس جدید AMR درآورده است.


این مجموعه گسترش یافته به عنوان مرکز تست اصلی استون مارتین و همچنین هاب فعالیت‌های مسابقه‌ای اروپایی این برند عمل می‌کند. مرکز پرفورمنس AMR این خودروساز همچنین سرویس‌های متنوعی برای مشتریان شرکت در نظر گرفته است.


مصرف‌کنندگان قادر خواهند بود تا خودروهای مسابقه‌ای را اجاره کرده، برای حضور در پیست جا رزرو کنند و یا با یکی از تاکسی‌های خاص استون مارتین از گردش در جهنم سبز لذت ببرند. مالکان خاص‌ترین محصولات استون مارتین همچون One-77، ولکان و والکری خواهند توانست خودروهای خود را در این مرکز سرویس کنند.

استون مارتین DB11 AMR
مدیرعامل استون مارتین آقای اندی پالمر این هفته تأسیسات مورد بحث را افتتاح کرده است. در این مراسم DB11 AMR جدید نیز معرفی شده که جدیدترین عضو خانواده محصولات کاملاً پرفورمنس استون مارتین می‌باشد.


دیوید کینگ مدیر خودروهای سفارشی این برند می‌گوید:

مرکز تست نوربرگ رینگ استون مارتین در یک دهه پیش عملکرد بسیار خوبی داشته است؛ اما هم‌اکنون یک پله بالاتر رفته و مرکز پرفورمنس کاملی را تأسیس کرده‌ایم. این مرکز به ما اجازه می‌دهد سرویس‌های بهتری ارائه کنیم و تست‌های بیشتری روی خودروها انجام دهیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    سه غول دوست داشتنی آستون مارتین ????
    ☆ One 77
    ☆☆ Vulcan
    ☆☆☆ Valkyrie

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    همیشه ماشین های استون مارتین حس یه سنگ گرون قیمت تراش خورده با جزئیات دقیق رو به ادم میده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا