آستون مارتین

رونمایی از کانسپت همه‌جاروی لاگوندا All-Terrain در ژنو

برند لاگوندای استون مارتین از جدیدترین خودروی مفهومی خود در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ پرده‌برداری کرد. این خودرو که All-Terrain نام دارد جدیدترین پیش‌نمایش از شاسی‌بلند آتی این شرکت می‌باشد.


پیرو معرفی کانسپت لاگوندا ویژن در سال قبل، این خودروی مفهومی جدید ظاهراً از دنیای دیگری آمده است. محصول نهایی اگر شاخصه‌های اصلی این کانسپت را داشته باشد قطعاً خودروی خوش‌تیپی از کار درخواهد آمد.


داخل کابین این خودروی مفهومی اشرافیتی در حد و اندازه‌های قایق‌های شخصی دارد. راننده با یک فرمان متفاوت و پشت آمپرهای یکپارچه مواجه خواهد شد. البته فرمان یاد شده ضرورتاً برای راندن کانسپت All-Terrain بکار نمی‌رود چراکه این خودرو حالت رانندگی خودکار را نیز داراست.


با قرار دادن خودرو در حالت رانندگی خودکار، راننده و سرنشین جلو می‌توانند صندلی‌ها را جابجا کرده تا با سرنشینان عقب به گفت‌وگو بپردازند. افرادی که در عقب می‌نشینند به خاطر درب‌هایی با لولاهای نصب شده در عقب ورود و خروج آسان‌تری خواهند داشت. بی‌شک یکی از متمایزترین ویژگی‌های کابین این کانسپت کلید فیزیکی‌ای است که از محفظه بین دو صندلی جلو بالا می‌آید.

نیروبخش کانسپت All-Terrain پیشرانه‌ای الکتریکی بوده و مجموعه باتری آن نیز زیر کف خودرو جای گرفته است.


اگرچه این کانسپت تنها با اهداف نمایشی رونمایی شده اما نسخه‌ی تولیدی آن در سال ۲۰۲۲ پدیدار خواهد شد. لاگوندا این کراس اوور را در تأسیسات سنت آتان خود در ولز روی خط تولید خواهد برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (540 ديدگاه)

    استون اروم تر داداش اروم تر بقیه گناه دارن?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. emad1990

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    پشتش خیلی قناسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا