آستون مارتین

کمک‌های ورشتاپن و ریکاردو به توسعه والکری

رانندگان تیم فرمول ۱ ردبول یعنی مکس ورشتاپن و دنیل ریکاردو احتمالاً در فرایند توسعه استون مارتین والکری نقشی ایفا خواهند کرد.


دنیل ریکاردو سال پیش تأیید کرد یک نمونه از این هایپرکار را سفارش داده و به رونمایی از کانسپت آن در سال ۲۰۱۶ کمک کرده است.


اتواکسپرس گزارش داده که این خودروساز بریتانیایی کارهای شبیه‌سازی روی والکری را آغاز کرده و تلاش دارد تست‌های دنیای واقعی را نیز تا ماه اکتبر شروع کند. استون مارتین معتقد است ورشتاپن و ریکاردو جزو معدود رانندگانی هستند که خواهند توانست محدودیت‌های این خودرو را به حد اعلای خود برسانند تا بدین ترتیب والکری به تنظیمات نهایی خود برسد.


ریکاردو گفته است:

من دوست دارم این خودرو را تست کنم. تمام آن چیزی که می‌دانم این است که قطعاً به راندن یکی از اولین نسخه‌های این خودرو علاقه‌مند هستم.

اگر ورشتاپن و ریکاردو در ماه‌های آینده پشت فرمان والکری بنشینند احتمالاً این کار را در زمانی که مسابقات فرمول ۱ برگزار نمی‌شود انجام خواهند داد.

Max Verstappen
در همین زمان بخش اعظم کارهای توسعه توسط کریس گوودوین، راننده تست اسبق مک لارن انجام خواهد شد. گوودوین سال پیش توسط استون مارتین استخدام شده است. گوودوین نه تنها مهارت‌های زیادی در پشت فرمان داشته بلکه دانش زیادی از توسعه خودروهای فعلی و آینده مک لارن به دست آورده است.

نیروبخش استون مارتین والکری پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی کثورث خواهد بود. این پیشرانه به یک سیستم هیبریدی ساخت ریماک متصل می‌شود و با یک گیربکس ۷ سرعته ساخت ریکاردو همکاری می‌کند. انتظار می‌رود والکری وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم داشته باشد و قدرت آن به حدود ۹۰۰ اسب بخار برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مسعود

    ۱۹ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (72 ديدگاه)

    به نظر من زیاد جالب نشده، بیشتر شبیه ماشینای لمانزه با رنگ و تزیینات گرون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا