آستون مارتین

انتشار گزارش عملکرد مالی آستون‌مارتین در نیمهٔ اول سال 2017

پس‌ازاینکه آستون‌مارتین طی سه‌ماهه اول امسال بعد از یک دهه به سوددهی رسید، حالا اعلام آمار نیم سال نخست ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که هیچ افتی در سود این شرکت رخ نداده است. این سازنده بریتانیایی در گزارش عملکرد نیم سال خود اعلام کرده است که سود آن با افزایشی تقریباً دو برابری از ۲۱۱ میلیون پوند در مدت مشابه سال قبل، به ۴۱۰ میلیون پوند رسیده است که افزایش چشمگیر ۹۴ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین در طول ۱۲ ماه گذشته، درآمد آستون‌مارتین برای اولین بار در تاریخ این شرکت از یک میلیارد دلار گذشته است.

رئیس آستون‌مارتین آقای «اندی پالمر» در این رابطه گفته است:

«بهبود عملکرد ما به خاطر افزایش تقاضا برای مدل جدید DB11 و نسخه ویژه محصولاتمان بوده است که این مهم درنتیجه برنامه تحول قرن دوم ما روی داده است».

معاون اجرایی و مدیر مالی آستون‌مارتین آقای «مارک ویلسون» نیز افزوده است:

«نتایج مالی قدرتمند ما در نیمه اول امسال نشان می‌دهد که ما راهبرد درستی را دنبال می‌کنیم».

میزان فروش آستون‌مارتین در نیمه اول سال جاری ۶۷ درصد افزایش داشته است درحالی‌که فروش این شرکت در سرزمین اصلی خود در اروپا یعنی بریتانیا و همین‌طور آمریکا و چین هم با رشد مواجه بوده است. علاوه بر این، میانگین قیمتی فروش هر دستگاه از محصولات آستون‌مارتین به‌استثنای نسخه‌های ویژه به میزان ۲۵ درصد افزایش یافته و به ۱۴۹ هزار پوند رسیده است که عمدتاً به خاطر افزایش فروش مدل DB11 است. این در حالی است که این برند بریتانیایی به‌تازگی نسخه جدیدی از DB11 را با پیشرانه ۴ لیتری V8 متعلق به مرسدس-آام‌گ معرفی نموده و همچنین تأیید کرده است که مدل RapidE به‌عنوان اولین محصول تمام الکتریکی این شرکت در سال ۲۰۱۹ تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Serial Winner

    ۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    این خودروسازان انگلیسی یهو احیا شدن. این عملکرد خوبی خیلی خبر شیرینیه.
    هر چقدر تعداد رقبا بیشتر بشه بازار جذاب تر میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    اکثر محصولات فعلی استون‌مارتین، روی کاغذ در مقابل رقبای ایتالیایی و. . . بازنده هستن اما اونقدر تو بحث خاص و دلبر بودن، برند قوی‌ای هست که هر کسی رو شیفته خودش کنه. براش آرزوی موفقیت می‌کنم، برای خودمم آرزو دارم که یه روزی دستم به ولکان AMR PRO برسه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۶ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      آره فرشاد جان منتها به جز ولکان که شاهکاریه.
      و در آینده هم این خلاء رو با سوپر اسپرت موتور وسط و با والکایری پر میکنن.
      اندی پالمر همیشه مدیران خودروسازی بریتانیا رو به شجاعت دعوت میکنه و میگه نباید بترسن.
      شاید اگه هرکسی به جز پالمر بود هیچوقت با توجه به وضعیت شرکت سعی نمیکرد موتور 12 سیلندر جدید بسازه.
      ولی پالمر این کار رو کرد و با فروش دی بی11 و محصولات دیگش جبران کرد.
      واقعا هم راست میگه یه مدیر یا رئیس باید شجاع و البته باهوش باشه.
      بارها گفتم و بازم میگم که رالف اسپث و اندی پالمر جزء نابغه های مدیریت در حوزه ی خودرو هستن که جامعه از وجودشون لذت میبره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. aston martin

    ۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    db11 بهترین خودرو تو سری دی بی هست. سری دی بی همیشه یه رغیب دیگه داشته مث db9 که زیر سایه dbs قرار گرفت یا سایر سری های استون مارتین که هیچ کدومشون به ونکوئیش نرسیدن ولی دی بی 11 دیگه بی رغیبه
    بلوغ طراحی استون مارتینه و ازونجایی که ای ام جی هم باهاش همکاری کرده دیگه تو خریدنش شک جایز نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MEHRAN

    ۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (32 ديدگاه)

    ضمن تشکر از مترجم محترم، خوبه که سایت موضوع انتشار کزارش عملکرد مالی سازنده های داخلی و واردکننده ها رو هم دنبال کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا