آلفا رومئو

آلفارومئو جیولیا کوادروفولیوی سفارشی، طلای ناب ایتالیایی!

آلفارومئو به منظور نشان دادن ارتباط دیرینه‌ی خود با گردهمایی Mille Miglia یک جیولیا کوادروفولیوی سفارشی را معرفی کرده است.


این خودرو که تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده از رنگ بدنه‌ای با نام “اوکر” سود برده و در واقع ظاهری طلایی‌رنگ دارد. این خودروساز ایتالیایی می‌گوید این رنگ متمایز برای شباهت با رنگ بدنه‌ی برخی محصولات خود که در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی عرضه شده بودند انتخاب شده است.


صرف‌نظر از اینکه طرفداران آلفارومئو به این خودرو و رنگ بدنه‌ی آن علاقه داشته باشند یا نه باید گفت برنامه‌ای برای تولید آن وجود نداشته و جیولیای طلایی‌رنگ مختص گردهمایی Mille Miglia می‌باشد.


تا زمان تولید خودروی مرموز ۸C Competizione، جیولیا کوادروفولیو احتمالاً جذاب‌ترین خودروی این برند خواهد بود. قطعاً تا زمان تولید محصول تازه‌نفس آلفارومئو چند سالی باقی مانده اما سدان خوش رخ این شرکت در حال حاضر از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری سود می‌برد. این خودرو با دو گیربکس ۶ سرعته دستی و ۸ سرعته اتوماتیک در دسترس است اما مدل‌های فرمان راست آن با گیربکس دستی عرضه نمی‌شوند.


ترکیب پیشرانه‌ی ۶ سیلندر هیجان‌انگیز و طراحی دیفرانسیل عقب باعث شده جیولیا کوادروفولیو یکی از جذاب‌ترین خودروهای بازار باشد. اگرچه جیولیا با این رنگ بدنه متمایز شده اما شاید آن را در برابر رقبای سرسختی همچون مرسدس-ای ام جی C63 و ب ام و M3 خودرویی مطیع نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ایمان

    ۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    واقعاً طلای ناب ایتالیایی هست این ماشین ??
    • دومین فیلم جاسوسی از سوپرکار هیبریدی فراری هم توسط راننده یک موتور سنگین گرفته شده در جاده های اطراف مارانِلو که نشان از شتاب گیری عالیه این ماشین داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ferrari

    ۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    اخبار جالبی از سوپر اسپرت هیبریدی فراری منتشر شده.لطفا تو سایت قرار بدیدممنون میشیم ⁦☺️⁩⁦☺️⁩

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمدرضا

    ۱ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (878 ديدگاه)

    آلفا یه عشق واقعیه
    واقعن که بینظیرع
    آدم زبونش بند میاد از این همه وقار
    فقط باید ایستاد و براش دست زد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا