آلفا رومئو

آلفارومئو با سائوبر به فرمول 1 بازمی‌گردد؟!

چندی است شایعاتی در دنیای خودرو منتشر شده مبنی بر اینکه آلفارومئو می‌تواند به فرمول ۱ بازگردد و ظاهراً این شایعات هم‌اکنون واقعی‌تر از هر زمان دیگری نشان می‌دهند.


بنا به گفته اتو اسپورت، تیم سائوبر در نظر دارد با این خودروساز ایتالیایی همکاری کرده و نام آلفا را دوباره به فرمول ۱ بازگرداند. آلفارومئو آخرین بار در سال ۱۹۸۵ در این مسابقات معتبر حضور یافته بود.


خب هم‌اکنون شاید فکر کنید که فراری و آلفارومئو کمپانی‌های خواهر هستند بنابراین چرا هر دو باید در فرمول ۱ حاضر باشند؟ البته پاسخ به این سؤال خیلی ساده نیست. این دو برند سهامداران و مدیرعامل مشترکی داشته اما فراری دیگر همانند آلفارومئو زیر چتر فیات نیست. البته بازگشت آلفا به فرمول ۱ می‌تواند چیزی بیشتر از یک تمرین برندسازی دوباره باشد.


قرار بود تیم سائوبر فصل آینده از قوای محرکه هوندا استفاده کند اما تصمیمات دقیقه نودی مدیریت مانع از این کار شد. هوندا با تیم تورو روسو به توافق رسید و سائوبر با مدیران جدید خود نیز به همکاری با فراری ترغیب شدند.


دیگر سؤالی که به زودی پاسخی خواهد یافت ترکیب رانندگان سائوبر است. سائوبر تنها تیمی است که هنوز لیست رانندگان خود برای سال آینده را تائید نکرده است. Charles Leclerc که اخیراً قهرمان فرمول ۲ شده قطعاً یک صندلی را در اختیار خواهد داشت و سخنانی هم درباره بررسی‌های سائوبر و فراری برای نگه‌داشتن راننده سوئیسی و یا استفاده از راننده دیگر وجود دارد.

هرچه که هست باید منتظر هفته‌های آینده باشیم تا سرنوشت حضور آلفارومئو در فرمول ۱ و لیست رانندگان سائوبر را ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ارش

    ۷ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (93 ديدگاه)

    چه خبر خوشحال کننده ای.بازگشت یه اسطوره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا