آلفا رومئو

فراخوان آلفارومئو جیولیا و استلویو به خاطر روغن ترمز

وقتی خودروی جدیدی می‌خرید طبیعی است که انتظار عملکرد صحیح تمامی اجزای آن مخصوصاً ترمزها را داشته باشید؛ اما این بار قضیه فرق می‌کند زیرا آلفارومئو برخی از محصولات خود را به خاطر نگرانی‌ها درباره سیستم ترمز فراخوان می‌کند.


این خودروساز ایتالیایی می‌کند سیستم‌های ترمز برخی از سدان ها و کراس اوورهای جیولیا و استلویو دارای روغن ترمز فاسد هستند که می‌تواند به ترمزها آسیب رسانده و مانع عملکرد صحیح و کامل آن‌ها شود.


به نظر می‌رسد این مشکل تنها به مدل‌های سال ۲۰۱۸ ساخته شده بین چهاردهم تا بیست و سوم نوامبر سال ۲۰۱۷ مربوط بوده و تنها ۳۰۷ دستگاه از ساخته‌های این کمپانی در آمریکا تحت تأثیر فراخوان قرار گرفته‌اند. البته امکان دارد که در دیگر کشورهای جهان نیز تعدادی از خودروها تحت تأثیر قرار بگیرند.


خودروهای فراخوان شده باید به نمایندگی‌های مجاز مراجعه نمایند تا سیستم‌های ترمز بررسی شود و در صورت نیاز کل آن تعویض گردد. این فرایند از هشتم فوریه آغاز خواهد شد بنابراین رانندگان مدل‌های تحت تأثیر بهتر است ترمز خودروهای خود را به منظور اطمینان از عملکرد صحیح تا زمان بررسی تست کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. lawyer hamid

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    فقط خدمات پس از فروش و گارانتی ایران خودرو و سایپا، هیچ جای دنیا شبیهشون پیدا نمیشه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علی

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    اگه همین مشکلو پژو داشت الان قیامت میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. mahdi.mp

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (44 ديدگاه)

    برام جالبه چجوری عیب ماشین و میفهمن وقتی دیگه دسته مشتری رسیده !!خود خریدارا نمایندگی و در جریان میزارن بعد اینا پیگیر میشن یا چیز دیگه ای هست..ولی هرچی که هست واقعا دمشون گرم تک به تکشون از هر کمپانی چقد دنبال رضایت مشتری شونن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ارمان

    ۱۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    شروع شد
    از روز اولی که الفا محصول میده بیرون باید انتظار امثال این خبر ها رو داشت
    چی به سر این برند دوست داشتنی اومده ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا