آلفا رومئو

فروش یک دستگاه آلفارومئو SZ زاگاتو مدل 1990

اوایل دههٔ ۹۰ میلادی خودروسازان ایتالیایی محصولات منحصربه‌فردی را معرفی کردند که یکی از آن‌ها آلفارومئو SZ اسپرینت زاگاتو است. این خودرو با همکاری آلفارومئو و زاگاتو ساخته شد و بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ تنها ۱۰۳۶ دستگاه از آن تولید گردید. حال یک دستگاه از این آلفارومئوی منحصربه‌فرد در سایت eBay برای فروش گذاشته شده است.

فروشنده قیمتی معادل تنها ۷۹ هزار دلار را برای این قطعهٔ فوق‌العاده زیبای صنعت خودروسازی ایتالیا تعیین کرده است که ارزان‌تر از بسیاری از نمونه‌هایی است که قبلاً دیده‌ایم. این خودرو تنها ۳۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد و در سینهٔ آن همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 اصلی قرار گرفته است. این پیشرانه ۲۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که کل آن توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

این آلفارومئو SZ در بیرون به رنگ قرمز با سقفی خاکستری‌رنگ است درحالی‌که رینگ‌های زیبای آن کاملاً فابریک و اصلی هستند. همچنین داخل این کوپهٔ ایتالیایی نیز به‌طور کامل فابریک است. در اینجا برای پوشش صندلی‌ها و رو دری‌ها از چرم کرمی رنگ استفاده شده و کف‌پوش‌ها نیز به همین رنگ هستند. غربیلک فرمان، داشبورد و کنسول مرکزی نیز به سبک خودروهای دههٔ ۹۰ از وینیل مشکی‌رنگ هستند.

به‌طورکلی این ماشین در شرایطی عالی قرار دارد تا جایی که فروشنده می‌گوید سیستم تهویه مطبوع آن کار می‌کند و دارای سند معتبر، کیف پنچرگیری چرمی، ابزار فابریک و حتی چرخ زاپاس فابریک می‌باشد. کسانی که علاقه‌مند به خرید این آلفارومئو SZ فوق‌العاده به قیمت ۷۹ هزار دلار باشند می‌توانند به سایت eBay مراجعه کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ali a

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    طراحی جالبی داره و خاصه.. باید لذت رانندگی خیلی خوبی هم داشته باشه..برای کسایی که کلکسیون ماشین دارن جذابیتش خیلی بیشتره… آینده هم قیمتش حداقل دوبرابر میشه…خوشمان امد..

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. parsa

    ۱۹ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    جالب و زیباس، یه قطعه هنریه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ماسل

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    احتمالا جزو منابع الهام بوگاتی شیرون نبوده؟
    چراغاش رو دقت کنید.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا