آلفا رومئو

برچسب قیمت آلفارومئو استلویو کوادروفولیو: بیشتر از 80 هزار دلار!

با وجود یک پیشرانه ۶ سیلندر ۵۰۵ اسب بخاری زیر کاپوت و لپ تایم ۷ دقیقه و ۵۱.۷ ثانیه‌ای در پیست نوربرگ رینگ، آلفارومئو استلویو کوادروفولیو به آسانی می‌تواند ادعای سریع‌ترین شاسی‌بلند جهان را داشته باشد؛ اما خب این قدرت عظیم با قیمتی بالا همراه است. آلفارومئو اعلام کرده بهای این خودرو از ۷۹۹۹۵ دلار آغاز می‌شود و البته با اضافه کردن مبلغ ۱۵۹۵ دلاری تحویل و هزینه‌های جانبی قیمت کلی این شاسی‌بلند ایتالیایی به ۸۱۵۹۰ دلار می‌رسد.


استلویو کوادروفولیو با این قیمت قطعاً ارزان نبوده و ۳۸ هزار دلار گران‌تر از مدل استاندارد با بهای پایه ۴۱۹۹۵ دلار می‌باشد. البته مدل عادی از پیشرانه ۲ لیتری ۲۸۰ اسب بخاری استفاده می‌کند اما در برابر برخی از نزدیک‌ترین رقابتی نشان می‌دهد.


پورشه ماکان توربو ۲۰۱۸ مجهز به پکیج پرفورمنس بهای آغازین ۸۷۴۹۵ دلاری دارد و قدرت آن ۶۵ اسب بخار کمتر از استلویو می‌باشد. رقیب بعدی استلویو کوادروفولیو یعنی مرسدس-ای ام جی GLC63 S را می‌توان با قیمت حدود ۸۰ هزار دلار خرید. این خودرو قدرت ۵۰۳ اسب بخاری دارد. ذکر این نکته هم بد نیست که بهای سدان پرفورمنس جیولیا کوادروفولیو بدون احتساب هزینه تحویل در مقصد از ۷۳۷۰۰ دلار آغاز می‌شود.


مدیر آلفارومئو می‌گوید:

ما این خودرو به‌طور خاص ساختیم تا در میان محصولات اسپورت و پرفورمنس ناامیدکننده نباشد. خواه این خودرو را در نوربرگ رینگ برانید یا در جاده‌های بزرگ آمریکای شمالی. استلویو کوادروفولیو که به قدرتمندترین پیشرانه تاریخ آلفارومئو و سستم چهار چرخ محرک پیشرفته شرکت مجهز شده تجربه رانندگی نابی را ارائه می‌کند.

استلویو کوادروفولیو به پشتوانه چنین پیشرانه‌ای می‌تواند تنها در ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۲۸۳ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. این قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    کابینش یکی از زیبا ترین ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid622

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    اصلا کابینش زیبا نیست طرح کابین در حد مزدا هستش که شاید کیفییتش خوب باشه در بحث نمای داخلی بنز و پورش از آلفا بهترن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ژان وال ژان

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (166 ديدگاه)

    بدون هیچ شرطی عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    اسمشو باید جرثقیل یدک بکشه
    برای لحجه ایتالیایی نمیدونم سخته یا نه ول تو زبان فارسی یه چیزی تو مایه های قُستنتنیه خودمونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Wrx

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    هم جولیا هم استلویو عااالی هستن چه از نظر ظاهر چه از نظر فنی
    عظلانی و قلبی پرقدرت ☺️?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. امید

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (138 ديدگاه)

    الفا رومئو بعد از چندین سال غفلت دوباره استارت زده.برای آدمای عشق ایتالیا مثل من ،این خیلی خوشحال کننده است.به کابین زیبا و خاصش نگاه کنین.شبیه هیچ ماشین دیگری نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا