آلفا رومئومازراتی

کاهش سرعت تولید تأسیسات آلفارومئو و مزراتی

آلفارومئو و مزراتی سرعت تولید محصولات خود در تأسیسات ایتالیا را به خاطر قوانین وارداتی جدید چین کاهش داده‌اند.


این دو برند ایتالیایی از زمان وضع قوانین جدید چینی‌ها برای چگونگی عملکرد نمایندگی‌ها و خودروسازان در این کشو با افت فروش قابل‌توجهی مواجه شده‌اند. این قوانین جدید شامل منع خودروسازان از اعمال فشار به ذخیره انبار نمایندگی‌ها می‌شود.


منابع اتحادیه‌ای می‌گویند تولید مزراتی لوانته بین ماه‌های اکتبر و نوامبر به مدت دو هفته متوقف شده و تولید آلفارومئو جیولیا و استلویو نیز از ۳۰۰ دستگاه در هر شیفت به ۲۶۵ دستگاه کاهش یافته است. بنا به گزارش اتونیوز کاهش تولید آلفارومئو ناشی از توقف تولید در چهار جمعه قبلی است که منجر به کاهش تولید بیش از ۲ هزار دستگاهی شده است.


داده‌های شرکت JATO دینامیک نشان می‌دهد صادرات آلفارومئو استلویو و جیولیا به چین افت چشمگیری داشته است. در ماه های ژوئن، جولای و آگوست آلفارومئو صادرات به ترتیب ۱۰۰۶، ۲۶۶۶ و ۲۲۷ دستگاهی به چین داشته است. مزراتی نیز در ماه‌های جولای و آگوست صادرات متوسط ۲۵۰ دستگاهی لوانته به چین داشته که افت زیادی نسبت به صادرات بیش از ۸۰۰ دستگاهی در نیمه اول سال را نشان می‌دهد.


JATO دینامیک معتقد است اهداف فروش فیات-کرایسلر برای لوانته، جیولیا و استلویو شاید محقق نشود. بر پایه آمار فروش ابتدایی سال تاکنون، آلفارومئو فروش ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار دستگاهی در سال جاری خواهد داشت درحالی‌که مدیرعامل فیات-کرایسلر سرجیو مارکیونه گفته بود انتظار فروش ۱۷۰ هزار دستگاهی آلفارومئو در سال جاری را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. (Ali(Chevy Nova

    ۳۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    این متن رو دوست خوبمون فرارى باىد بخونه
    اىشون معتقد بودن خرىد کرایسلر اشتباه بود و جىپ شرکتى ضررده اما الان مشخص شده که 2 شرکت مازراتى و الفا ضررده هستن و محصولاتشون به اون مىزان که باىد فروش نرفته و باعث ضررده شدن فىات-کرایسلر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا