آکورا

آکورا تایپ S کانسپت، نشانه‌ای از بازگشت یک زیربرند؟

آکورا با معرفی کانسپت تایپ S در حال احیای زیربرند اسپورت تایپ S می‌باشد. این خودرو که پانزدهم آگوست و در هفته‌ی خودرویی مونتری رونمایی خواهد شد به شکل یک سدان چهار درب است. البته ما این‌گونه فکر می‌کنیم چراکه ژاپنی‌ها تیزری از این خودرو را منتشر کرده و در آن می‌توانیم برخی جزئیات را تشخیص دهیم.


در ویدئوی چندثانیه‌ای منتشر شده می‌توانیم روح یک سدان تند و تیز را ببینیم که اورهنگ های جلو و عقب نسبتا کوتاهی دارد. احتمال هم دارد این کانسپت پیش‌نمایشی از نسل بعدی آکورا TLX باشد زیرا پروفایل جانبی، چراغ‌های عقب و نمای جلوی این کانسپت مشابه طراحی‌های اولیه‌ی TLX بعدی می‌باشند.


این واقعیت که تایپ S کانسپت احتمالاً پیش‌نمایش نسل جدید TLX خواهد بود خیلی سورپرایز کننده نیست زیرا هوندا نام TLX تایپ S را در سال ۲۰۱۶ ثبت کرده و اگر مدل‌های تایپ S تولید شوند انتظار داریم TLX تایپ S از پیشرانه‌ی قوی‌تر، سیستم تعلیق سفت تر و توانایی‌های ترمز بیشتر سود ببرد.


علیرغم اینکه کانسپت موردبحث خودرویی دیفرانسیل عقب به نظر می‌رسد اما انتظار می‌رود مدل تولیدی از معماری دیفرانسیل جلو استفاده کند. البته هنوز هم احتمال استفاده از سیستم چهار چرخ محرک خاص آکورا وجود دارد.


به‌هرحال ما از بازگشت نام و زیربرند تایپ S بسیار هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظریم تا خبر رونمایی این کانسپت را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا