آکورا

به‌روزرسانی کراس‌اوور مخصوص چین آکورا CDX برای مدل 2020

آکورا کراس‌اوور کوچک CDX خود که مخصوص بازار چین است را برای مدل ۲۰۲۰ مورد به‌روزرسانی خفیفی قرار داده است. در بیرون خودرو هیچ تغییری صورت نگرفته و ظاهر CDX همانی است که برای اولین بار در نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ رونمایی شد؛ بنابراین در جلوی خودرو همچنان چراغ‌های تیز اسپرت، جلوپنجرهٔ برجسته و مه شکن‌ها و دی‌لایت‌ها به چشم می‌خورد که در بالای ورودی‌های هوای جانبی سپر جای گرفته‌اند.

اما آنچه برای CDX مدل ۲۰۲۰ جدید است ارائهٔ نسخهٔ A-Spec است. این نسخه‌ای اسپرت و تهاجمی‌تری است و از ویژگی‌هایی مثل جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، ورودی‌های هوای پایینی منحصربه‌فرد با تریم پلاستیکی، آینه‌های جانبی دورنگ، رینگ‌های ۱۸ اینچی متمایز با لاستیک‌های میشلن نشان‌های منحصربه‌فرد، اسپویلر عقب، دو سر اگزوز دایره‌ای بزرگ، دیفیوزر تهاجمی و سپر عقب سفارشی برخوردار است.

CDX مدل ۲۰۲۰ اما در داخل هم به‌روزرسانی‌های معدودی را تجربه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها تغییرات ظریفی در کنسول وسط و دکمه‌های انتخاب دنده است. ازجملهٔ ویژگی‌های قبلی این کراس‌اوور لوکس ژاپنی هم می‌توان به نمایشگر سربالا، پدال‌های تعویض دنده و نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی اشاره کرد. CDX از سیستم‌های ایمنی زیادی هم برخوردار است که شامل مواردی مثل هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، کروز کنترل فعال و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی می‌شود.

به گفتهٔ رسانه‌های چینی، CDX مدل ۲۰۲۰ درمجموع در هشت تیپ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. همهٔ این تیپ‌ها به یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز هستند که ۱۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو یا هر چهارچرخ منتقل می‌شود. پذیرش سفارشات خرید CDX مدل ۲۰۲۰ از ۵ ژوئن در چین آغاز و قیمت پایهٔ آن از ۲۳۰ هزار یوآن معادل ۳۲,۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مصطفی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (56 ديدگاه)

    ماشین خوشگلیه مخصوصا توش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا