آکورا

قول آکورا برای معرفی یک سدان پرفورمنس جدید

شما می‌توانید از کانسپت Precision سال ۲۰۱۶ برای جهت‌دهی به زبان طراحی جدید آکورا تشکر کنید. جلوپنجره‌ی چندضلعی الماسی این خودرو در محصولاتی همچون ILX و TLX و کراس اوورهایی مانند RDX و MDX دیده می‌شود. خود Precision هرگز وارد خط تولید نشد اما خبرهای جدید نشان می‌دهند احتمالاً یک سدان جدید با الهام از این کانسپت سه‌ساله معرفی خواهد شد.

Acura Precision Concept 2016
بنا به گزارش پدال و به نقل از کار اند درایور، آکورا اسپورت ترین سدان تاریخ خود را در نمایشگاه پبل بیچ امسال معرفی خواهد نمود. این کانسپت چهار درب آماده‌ی تولید از همان کانسپت Precision الهام خواهد گرفت و در سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد. البته این یکی از چندین محصول جدید آکوراست که معرفی خواهد شد.


پس از معرفی سدان الهام گرفته از Precision، آکورا نسل جدید TLX را نیز معرفی خواهد نمود. فیس لیفت نسل فعلی این خودرو نسبتاً تازه بوده اما نسل جدید آن اواخر سال جاری یا اوایل ۲۰۲۰ پدیدار خواهد شد. همین داستان درباره‌ی MDX نیز صدق می‌کند. این خودروساز ژاپنی نسخه‌ی سه ردیفه ی جدید MDX را اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده معرفی خواهد نمود. هر دو خودرو کاملاً از صفر طراحی شده‌اند و احتمال تولید نسخه‌ی تایپ S مدل TLX با استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توئین توربوی جدید این شرکت وجود دارد.

اما شوکه کننده ترین خبر درباره‌ی آکورا به بازگشت ZDX مربوط می‌شود. آیا کراس اوور کوپه‌ی جالب این شرکت در سال ۲۰۰۹ را به یاد دارید؟ خب این خودرو بازمی‌گردد. با تسلط کامل ب ام و، آئودی و مرسدس بنز بر این کلاس خودرویی، بازگشت آکورا و تلاش برای فروش خوب در این کلاس جای تعجبی ندارد.

Acura Precision Concept 2016
در کل باید گفت سال ۲۰۲۰ سال بزرگی برای آکورا خواهد بود. سه خودروی کاملاً جدید به همراه نسخه‌های متفاوت از مدل‌های کنونی باعث خواهند شد ۲۰۲۰ سال خبرسازی برای آکورا باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (552 ديدگاه)

    اگر سوپرمن ماشین داشت اینو پیشنهاد میکنم
    خیلی خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      فراتر از یک سدان هس??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. H

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    این سدانه یا سوپر اسپرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    یکی از چیزای جذاب اکورا از دید من عرضه محصولات محدود ولی به روز هستش. یعنی همینجور که می بینید با اینکه از فیس لیفت mdx و tlx,هنوز یکی دو سال نگذشته نسل حدیدشون تو راهه.
    راحع به عرضه یه سدان دیگه هم اگه همزمان باعث خذف مدل کم فروش rlx بشه خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Mahmood

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (197 ديدگاه)

    ای جانممممم???
    چه عجب که بالاخره یک سدان هم معرفی شد در این بازار شلوغ و مسخره ی کراس اوورها???

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا