آکورا

فراخوان آکورا NSX به خاطر باک سوخت و چراغ سوم ترمز

آکورا به‌طور همزمان دو فراخوان پیشگیرانه را برای خودروی اسپورت NSX اعلام کرده است. مشکل این خودرو به باک سوخت معیوب و چراغ سوم ترمز مربوط می‌شود. البته بازوی لوکس هوندا سریعاً اعلام کرده هیچ‌گونه تصادف یا جراحتی در رابطه با این مشکل‌ها به دستش نرسیده است. خب حداقل تاکنون این‌گونه بوده و امیدواریم در آینده نیز مشکلی گزارش نشود.


آکورا در دو بیانیه‌ی جداگانه اعلام کرده این فراخوان به دلیل گزارش‌های محدود مشتریان انجام می‌شود. آکورا از طریق تماس تلفنی با مالکان خودروهای تحت تأثیر ارتباط برقرار خواهد کرد تا قدم‌های بعدی درباره این فراخوان برداشته شود.


ظاهراً ۷۹۳ دستگاه از مدل‌های سال ۲۰۱۷ آکورا NSX در آمریکا با اتصال کوتاه در چراغ سوم ترمز مواجه شده‌اند که شاید این امر باعث سوختن فیوز و نهایتاً غیرفعال شدن چراغ‌های ترمز منجر گردد. نیازی به گفتن نیست که خاموشی چراغ‌های ترمز احتمال وقوع حادثه را بالا می‌برد. آکورا اعلام کرده چراغ سوم ترمز را بدون دریافت هزینه‌ای تعویض خواهد کرد.

از طرف دیگر ۹۶۷ دستگاه از مدل‌های سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ این خودروی اسپورت باید به نمایندگی‌ها مراجعه کنند تا باک سوخت آن‌ها تعویض گردد. آکورا می‌گوید لوله‌های باک سوخت که باعث ارتباط دو باک سوخت این خودرو می‌شود در برخی مدل‌ها به‌صورت نادرستی نصب شده که این موضوع می‌تواند در آینده موجب نشتی سوخت شود و ریسک آتش‌سوزی وجود داشته باشد. درست همانند فراخوان قبلی، تعویض این قطعه نیز بدون دریافت هزینه‌ای انجام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین دهمرد

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    چرا دو تا باک داره؟نمیدونستم تا حالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    فکر کنم جیمز می به این مشکل اشاره کرد
    یادم نیست دقیقا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا