آکورا

قیمت‌گذاری و جزئیات کامل آکورا TLX مدل 2018

مدل فیس لیفت شده‌ی آکورا TLX 2018 از اول ماه ژوئن در دسترس خواهد بود و با تجهیزات بیشتر، طراحی اسپورت و یک تریم کاملاً جدید ارائه خواهد شد.


برای سال ۲۰۱۸، آکورا TLX به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها با سیستم AcuraWatch عرضه شده و بهای مدل جدید ۲.۴ لیتری از ۳۳ هزار دلار آغاز خواهد شد. همچنین بهای مدل‌های ۶ سیلندر نیز از ۳۶۲۰۰ دلار شروع می‌شود.


معاون آکورا Jon Ikeda می گوید:

ما با اضافه کردن شاخصه‌های ظاهری منحصربه‌فرد باعث افزایش جذابیت و عملکرد آکورا TLX شده‌ایم. اضافه شدن مدل جدید A-Spec باعث اعطای جایگاه متمایزتر به این خودرو در کلاس خود شده و جذابیت آن را در چشم خریداران بیشتر کرده است.

2018 Acura TLX
تمامی مدل‌های ۶ سیلندر TLX هم‌اکنون از دیفیوزر عقبی جدید با خروجی‌های دوگانه اگزوز بهره برده و پکیج تکنولوژی موجود در آن‌ها باعث اضافه شدن محافظ‌های رکاب جانبی، صندلی‌های چرمی با دوخت‌های متضاد و صندلی راننده‌ی برقی شده است.


اما وجود پکیج Advance در نسخه‌های ۶ سیلندر به معنی اضافه شدن مه شکن‌های LED، سیستم دوربین دید محیطی، شارژ بی‌سیم، نورپردازی کابین LED، غربیلک فرمان گرم شونده، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده و اسپویلر جدید همرنگ بدنه می‌باشد.

اما مدل جدید A-Spec دارای جلوپنجره‌ی مشکی مات جدید با جزئیات کرومی تیره، رینگ‌های ۱۹ اینچی خاص، رکاب‌های جانبی متفاوت، چراغ‌های عقب LED و خروجی اگزوز گرد ۴ اینچی می‌باشد. تکمیل کننده‌ی ظاهر این خودرو شیشه‌های جانبی تیره و نشان‌های A-Spec در گلگیرهای جلو و نمای عقب خواهد بود. در کل می‌توان ۵ رنگ بدنه و دو تِم کابین منحصربه‌فرد را انتخاب کرد.


در کابین این تریم جدید نورپردازی LED قرمز، نشان دهنده‌های قرمز، پوشش سقف و ستون مشکی و غربیلک فرمان منحصربه‌فرد مزین به نشان A-Spec بکار رفته است.


از نظر قوای محرکه، آکورا TLX 2018 از پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری ۲۰۶ اسب بخاری و نسخه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخار استفاده می‌کند. پیشرانه‌ی قوی‌تر به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل شده است. درحالی‌که مدل‌های ۲.۴ لیتری را می‌توان با پکیج تکنولوژی سفارش داد، تمامی مدل‌های ۶ سیلندر با این تکنولوژی، تریم A-Spec و پکیج Advance عرضه شده و همچنین می‌توان نسخه‌های تک یا دو دیفرانسیل آن‌ها را سفارش داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. amin

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    آقا مسابقات بین خودرویی که رای میدادیم متوقف شد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پرهام

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    عقبش بد نیست
    ولی اصلا از طراحی داخلیش و خصوصا جلوش خوشم نمیاد!
    (نظر شخصی ، حمله نکنین?)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. BENZ&BMW

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    واقعا زیباست?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. #ali.m#

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    طراحیش فوق العاده شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ASTON

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (213 ديدگاه)

    خیلی زشته همین و بس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سامان اذری

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3193 ديدگاه)

    جواهرسازی هوندا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Saman

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    خودروهای عادی کمپانی بینظیر هوندا مثل سیویک و آکورد سرتر و برتر از خودروهائی به مراتب گرانتر از خودشون هستن دیگه چی میشه در مورد آکورا گفتش که بخش لوکس و اشرافی هوندا هستش :-) و فکر کنم که اولین شرکت ژاپنی بود که برند لوکسشو مجزا کرد :-) یکی از بستگان یه آکورد 1986 داره کیفیت و استهلاک در حد صفر این آکورد بعد از این همه سال شگفت انگیزه واقعن هوندا قابل احترامه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. جواد

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (141 ديدگاه)

    آستون، اگه این زشته پس زشت چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۲ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (347 ديدگاه)

      پریوس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. رامتین

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3011 ديدگاه)

    قسمت جلوش بهتر میتونست طراحی بشه. آکورا درسته ساخته هونداست ولی آکورد و سیویک از شرکت مادر خیلی معروفتر و بهتر هستن. در حالیکه برند لوکس تویوتا یعنی لکسوس یه سر و گردن بهتر از خود تویوتا هستند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا