آکورا

قیمت و مشخصات آکورا ILX مدل 2019

نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آکورا ILX 2019 از دهم اکتبر سال جاری و با قیمت پایه‌ی ۲۵۹۰۰ دلار وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد. قیمت این خودرو در مقایسه با بهای ۲۸۱۰۰ دلاری مدل سال قبل کاهش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. البته آکورا در عین حال بر لیست تجهیزات این استاندارد افزوده است. برای مثال پکیج دستیار راننده‌ی آکورا واچ که قبلاً به‌صورت سفارشی در دسترس بود هم‌اکنون ویژگی استاندارد ILX 2019 بوده و شامل ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، پیشگیری از خروج خودرو از مسیر و هشدار آن می‌باشد.


آکورا ILX 2019 هم‌اکنون نمای جلوی گوشه دارتر و جلوپنجره‌ی تیزتری دارد. چراغ‌های جلوی LED هم با ۷ بخش جایگزین نمونه‌های قبلی با ۵ جز شده است. طراحان همچنین نمای عقب را بهبود بخشیده‌اند. این خودرو هم‌اکنون با ۵ رنگ بدنه‌ی جدید سفید پلاتینیم، مشکی مجستیک، قرمز پرفورمنس، برنزی کانیون و آبی آپکس خاص مدل A-Spec در دسترس است.


کابین هم از سیستم اطلاعات سرگرمی با دو صفحه‌نمایش و نرم‌افزار بهبود یافته سود می‌برد. ظاهراً نرم‌افزار یاد شده ۳۰ درصد سریع‌تر عمل می‌کند. پکیج پریمیوم در دسترس مشتریان شامل اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد. صندلی راننده نیز هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با تنظیم برقی عرضه می‌شود.

پوشش قهوه‌ای کابین در مدل ۲۰۱۹ آکورا ILX بکار رفته است. تریم A-Spec نیز با ترکیبی از پوشش جیر قهوه‌ای و قرمز و تریم نقره‌ای و کرومی روی داشبورد عرضه می‌شود.


پکیج پریمیوم قیمت ۱۷۵۰ دلاری دارد. این پکیج همچنین شامل پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌باشد. کابین همچنین از سیستم صوتی ارتقا یافته با ۷ بلندگو و ساب ووفر سود می‌برد. صندلی‌های اسپورت با چرم تهویه دار و تنظیم برقی در ۴ جهت بخشی از به‌روزرسانی‌های کابین می‌باشند.


اما پکیج تکنولوژی گران‌تر بوده و ۳۶۵۰ دلار قیمت دارد. این پکیج شامل تمامی ویژگی‌های پکیج پریمیوم و همچنین سیستم ناوبری، سرویس‌های ارتباطی آکورا لینک و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو است.


پکیج A-Spec هم باعث ایجاد ظاهری اسپورت تر می‌شود و خریداران می‌توانند آن را با دو پکیج یاد شده در بالا ترکیب کنند. این پکیج در بخش ظاهری دارای تریم کرومی تیره برای جلوپنجره، بخش پایینی، مه شکن‌ها و کاسه‌چراغ‌های جلو و عقب است. رینگ‌های ۱۸ اینچی داخل این پکیج هم ظاهر خاکستری تیره دارد.


آکورا ILX 2019 از همان قوای محرکه‌ی پیشین استفاده می‌کند. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرت ۲۰۱ اسب بخاری داشته و تنها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دوکلاچه همکاری می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (187 ديدگاه)

    باورش سخته بخواد با این قیمت عرضه بشه!!! الان مدل 2018 بیسیکش که این آپشن ها رو نداره 28100 هست. ولی ماشین خیلی خوبیه و انتخاب اول من تو سدان های زیر 30 هزار دلار هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2032 ديدگاه)

      خدایا چندتا از مدیران مومن این خودروسازان ژاپنی رو نصیب این کشور هم بکن.
      خدایش سدان به این خوشگلی و پرقدرتی رو کجا ادم میتونه پیدا کنه؟اونم چه برندی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. sina

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2642 ديدگاه)

    خعلی قیمتش خووووبه !!
    واقعا بی رقیب هست تو این رنج قیمت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. الهی

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ولی طرحش در جلو
    پنجره به تجدید نظر نیاز داره…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی رضا

      ۱۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      آدم از دیدنش سیر نمیشه
      از بهترین زبان های طراحی قرن ۲۱

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. الهی

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (612 ديدگاه)

    برند لوکس؟
    ابعاد بدنه متوسط؟
    قیمت 25000 دلار؟!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمدرضا

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (877 ديدگاه)

    چقدر زیباست
    .
    .
    .
    چقدر من این ماشینو دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Kian70

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    با این قیمت به خودمون دنا ( پیکان) میدن که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. NAVID۰۰۹۸

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (10165 ديدگاه)

    رنگ مشکیش ، چه مَخوفه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمد

    ۱۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (297 ديدگاه)

    یعنی دیگه ته قیمت رقابتیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F22RAPTOR

      ۱۲ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2597 ديدگاه)

      مثه ما
      ?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. AREF

    ۲۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (46 ديدگاه)

    هوندا همیشه زیباترین ماشینها رو ساخته . در ساخت آکورا که دیگه محشر به پا کرده و در سه کلمه تعریف میشه . لوکس ، زیبا ، باکلاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ح.ع

    ۲۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (239 ديدگاه)

    آخه یه سدان کلاس c چقد میتونه کامل و با طراحی بدون نقص باشه.قاب گلگیر ها و اندازشون که فک میکنم رینگ ۲۲اینچ هم توشون جا میشه و فاصله محورها و … همه عالین.فک میکردم زیباترین کارها ی ژاپنی رو میشه تو محصولات مزدا دید..ولی این اواخر با دیدن کمری و آوالون و آکورد و شاخه های لوکس لکسس و آکورا و صد البته نیسان و اینفینیتی عاشق محصولات نیسان و هوندا و تویوتا و مزدا شدم..واقعا عالین.بی دلیل نیست تو خاک آمریکا غولهای آمریکایی رو شکست دادت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا