آکورا

قیمت و مشخصات آکورا MDX مدل سال 2020

مشتریان علاقه‌مند به خرید آکورا MDX یا MDX اسپورت هیبرید ۲۰۲۰ می‌توانند این دو خودرو را با قیمت پایه‌ی ۴۴۴۰۰ و ۵۲۹۰۰ دلاری خریداری نمایند. به قیمت این خودروها باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.


MDX 2020 را می‌توان با تریم های پایه، تکنولوژی و ادونس پکیج خریداری کرد درحالی‌که سیستم چهار چرخ محرک سوپر هندلینگ نیز با پرداخت مبلغ اضافی در دسترس است.

هنوز هم نسخه‌ی A-Spec این خودرو موجود بوده و با بهبودهای متنوعی همچون استایل خارجی منحصربه‌فرد، صندلی‌های اسپورت و دوخت روی پانل درب و… عرضه می‌شود. این خودرو همچنین از صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی در ۴ جهت، پیکربندی متفاوت صندلی ردیف دوم و پکیج‌های تکنولوژی و سرگرمی، کنسول مرکزی چوب و… سود می‌برد.


از نظر پرفورمنس باید گفت MDX 2020 نیروی خود را از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۲ نیوتون متری می‌گیرد. این پیشرانه به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت شده است.


نهایتاً باید به ۹ رنگ بدنه اشاره کنیم که چهار رنگ مشکی، قرمز، برنزی و آبی خاص مدل A-Spec به‌صورت پریمیوم در دسترس هستند. رنگ‌های دیگر نیز شامل سفید الماسی، استیل مدرن، گان متال، نقره‌ای لونار و آبی فاتوم می‌باشند.


اما به نسخه‌ی MDX اسپورت هیبرید برسیم که مدل قوی‌تر بوده و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری آن خروجی ۳۲۱ اسبی و گشتاور ۳۹۲ نیوتون متری داشته و نیروی خود را از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ ها منتقل می‌کند.


خریداران می‌توانند این خودرو را در تریم های تکنولوژی یا ادونس پکیج سفارش دهند که در تریم اولی شاهد گنجایش ۷ نفری کابین هستیم درحالی‌که مدل ادونس ظرفیت ۶ نفری داشته و صندلی‌های ردیف دوم آن از نوع کاپیتانی هستند.


از جمله ویژگی‌های خاص این خودرو می‌توان به رکاب‌های جانبی همرنگ بدنه، تریم چوب، صندلی‌های متفاوت و دوخت پانل درب‌ها، کنسول مرکزی چوبی و… اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. سعید کایا

    ۲۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (44 ديدگاه)

    سلام …ببخشید یه سوال ..آکورا زیر نظر شرکتی هست؟؟ مثلا مثل لکسوس واسه تویوتاست؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. M3csl

      ۲۶ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (76 ديدگاه)

      سلام
      بله
      برند لوکس و مجهزتر هونداس.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سعید کایا

        ۲۷ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (44 ديدگاه)

        تشکر رفیق

        موافقم 3
        مخالفم 0
  2. sina

    ۲۶ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    بی صبرانه منتطر نسل جدیدش هستم که به زودی معرفی میشه.
    اگه مث RDX باشه آکورا واقعا رشد میکنه.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا