آکورا

ظهور دوباره محصولات تایپ S آکورا

ورای عرضه نسل جدید آکورا RDX 2019 در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸، این خودروساز ژاپنی اعلام داشته که برند پرفورمنس تایپ S را دوباره احیا می‌کند و ناوگانی از مدل‌های مشخصات A را با پیشرانه ۶ سیلندر توربوی جدید عرضه خواهد کرد.

2002 RSX Type-S
۲۰۰۲ RSX Type-S
برند تایپ S در آینده روی محصولات متنوعی از آکورا بکار خواهد رفت و هرکدام دارای شاخصه‌های طراحی اسپورت، پیشرانه‌های ارتقا یافته و شاسی اصلاح شده خواهند بود. نشان تایپ S آخرین بار در آکورا TL 2008 بکار رفته اما شاید مشهورترین خودرویی که از این نشان سود برده آکورا RSX نسل DC5 باشد که در برخی از بازارها نیز با نام هوندا اینتگرا تایپ S عرضه شده است.

Acura RSX Type-S.
همچنین پیشرانه ۶ سیلندر جدیدی نیز در راه است. در سال‌های آینده محصولات مختلف آکورا از این قلب آهنین استفاده خواهند کرد. البته مشخصات فنی این پیشرانه اعلام نشده اما آکورا تأیید کرده که پیشرانه مورد بحث به‌طور انحصاری به جدیدترین نسل سیستم تمام چرخ محرک سوپر هندلینگ برند SH-AWD متصل خواهد شد و روی مدل RDX 2019 موجود خواهد بود.

2008 Acura TL
اما آخرین خبر داغ درباره آکورا اینکه نسخه‌های A از هر مدل کلیدی این شرکت نیز در حال توسعه است. تصمیم آکورا پس از مشاهده موفقیت مدل TLX V6 A-Spec گرفته شده است. در بهار سال جاری میلادی نیز پیشرانه جدید ۲.۴ لیتری روی این خودرو نصب خواهد شد و اندکی بعد نیز مدل RDX A-Spec تولید خواهد شد.

مدیر اجرایی هوندای آمریکا می‌گوید:

ما تعهد عظیمی به ارائه پرفورمنس دقیق آکورا از طریق نسل جدید محصولات داریم. آکورا استراتژی قوای محرکه منحصربه‌فردی را دنبال می‌کند که باعث شده جایگاه صحیح آن در گروه هوندا به عنوان بخشی پرفورمنس حفظ شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    اکورا tl type s ماشین خوبی بود .
    سال2008
    شتاب 5.5ثانیه
    و موتور3.5لیتری
    که به نسبت رقبا موتور خوبی داشه .
    به عنوان مثال سری 5
    535i
    شتاب 5ثانیه ای
    وi528
    شتاب 6/5ثانیه ای داشته .
    که به نسبت تویین توربو بودنشون
    میشه قدرت اکورا رو معقول دونست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. sina

    ۲۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    هوندا اینتگرا تایپ R (اکورا RSX) سال 2006 که مصادف با اخرین سال تولیدش بود به عنوان بهترین خودروی دیفرانسیل جلوی سال انتخاب شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا