آکورا

معرفی خودروی مسابقه‌ای آکورا NSX GT3 Evo

نسخه‌ی جاده‌ای آکورا NSX تنها مدل از سوپرکار پیشرانه وسط هوندا نیست که برای مدل سال ۲۰۱۹ بهبود یافته است. مدل مسابقه‌ای این خودرو نیز فیس لیفت شده و NSX GT3 Evo نام دارد.


این خودرو که برای فصل مسابقه‌ی پیش رو تغییرات مهمی را تجربه کرده از بدنه‌ای تغییر شکل یافته برای کاهش درگ در سرعت‌های بالا، بهبود خنک‌کنندگی قطعات مکانیکی زیرین و بهبود توازن و پایداری سود می‌برد.


توربوشارژرهای پیشرانه نیز جدید بوده و پاسخ بهتری به پدال گاز می‌دهند و البته مصرف سوخت کمتری را هم به همراه دارند که این یک فاکتور مهم در مسابقات استقامت می‌باشد. ترمزهای ضد قفل نیز جدید بوده و البته در کابین نیز سیستم‌های الکترونیکی جدیدی بکار گرفته شده تا به این ترتیب پرفورمنس خودرو بهبود یابد و هزینه‌های مالکیت نیز پایین بیاید. این تغییرات برای قد علم کردن در برابر آئودی R8 LMS و لامبورگینی اوراکان GT3 Evo ضروری بوده‌اند.


ماساشی یاماموتو، مدیر موتور اسپورت هوندا می‌گوید:

ما امروز از معرفی NSX GT3 Evo 2019 بسیار خرسندیم. اگرچه این خودرو قبلاً در برخی مسابقات GT3 برنده شده اما ما به بهبود مستمر محصولات و ارائه‌ی بهترین تجهیزات برای مشتریان خود اعتقاد داریم.

پیشرانه و شاسی این خودروی مسابقه‌ای به همراه مدل جاده‌ای در اوهایو ساخته شده و پس از آن به ایتالیا و شرکت JAS موتور اسپورت فرستاده می‌شود. GT3 تا به اینجا در مسابقات چالش جهانی پیرلی و کلاس GTD مسابقات ایمسا برنده شده است. هوندا امید دارد با اعمال این تغییرات سکوها و قهرمانی‌های بیشتری به دست آورد و حتی برای کسب عنوان قهرمانی کلی در جهان نیز بجنگد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mahdy

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    دوستان شرمنده بی ربط کامنت میدم ول ببینید چه کرده موتور ترند:
    تست اولیه نسل جدید 911:
    https://www.motortrend.com/news/2020-porsche-911-carrera-prototype-992-series-development-first-drive/
    رقابت مفصل کوروت و 911:
    https://www.motortrend.com/cars/porsche/911/2018/2019-chevrolet-corvette-zr1-vs-2018-porsche-911-gt2-rs-comparison-power-down/
    رقابت مفصل کراس اوور های مدعی :
    https://www.motortrend.com/cars/volvo/xc40/2019/2018-bmw-x2-2019-jaguar-e-pace-2019-volvo-xc40-luxury-crossover-comparison/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Omid

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    رقبای قوی ای داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    همه چیزش عالیه بجزدیفیوزر زیر سپر عقب
    کل نمای دینامیک و سیال عقب رو با طراحی خشک دیفیوزر تحت تاثیر قرار داده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا