آکورااینفینیتی

نبرد کراس‌اوورهای تازه‌نفس ژاپنی، اینفینیتی QX50 در برابر آکورا RDX

آکورا RDX و اینفینیتی QX50 هردو کراس‌اوورهای جدید برندهای خود بوده و هردو خودروهای واقعاً خوبی هستند. در گذشته، این کراس‌اوورهای لوکس ژاپنی رقیب قابل‌توجهی برای خودروهایی چون ب‌ام‌و X3 و آئودی Q5 محسوب نمی‌شدند اما حالا دلایلی جدی برای انتخاب آن‌ها در برابر رقبای آلمانی وجود دارد. هردوی این خودروها دارای معماری جدیدی هستند، به فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند و در زیر کاپوت خود موتورهای توربوشارژ دارند. این ویژگی‌ها موجب شده که آکورا RDX و اینفینیتی QX50 از گزینه‌های نسبتاً فراموش‌شده به رقبایی جدی تبدیل شوند؛ اما کدام‌یک از این دو کراس‌اوور تازه‌نفس ژاپنی بهتر است؟

استایل بیرونی

آکورا: حتی بدون پکیج A-Spec که رینگ‌های رنگی و تزئینات مشکی‌رنگ را ارائه می‌کند، RDX خودروی زیبایی است. این خودرو استایل تیزی داشته و حجم‌پردازی‌ها در همهٔ قسمت‌ها به‌طور مناسب انجام گرفته است. در نمای جلویی خودرو نیز جلوپنجرهٔ جدید آکورا دیده می‌شود که طراحی آن از دیگر ساخته‌های این شرکت بهتر است؛ اما سقف شناور یکی از ویژگی‌های سؤال‌برانگیز RDX است ولی با این جود این خودرو یکی از بهترین طراحی‌های بیرونی را دارد.

اینفینیتی: نسل جدید QX50 هم مانند رقیب هم‌وطنش خودروی بسیار زیبایی است. در استایل این خودرو، طراحان ویژگی‌های ظریف محصولات اینفینیتی را به‌خوبی اعمال کرده‌اند. علاوه بر این، عدم استفاده از طرح سقف شناور نیز موجب برتری QX50 نسبت به RDX شده است.

خودروی برتر: اینفینیتی QX50

کابین

آکورا: به دلیل وجود دکمه‌های بیش‌ازحد و نبود یک طراحی منسجم، کابین RDX به‌هم‌ریخته احساس می‌شود؛ اما بدترین ویژگی در اینجا، دکمهٔ شیفتر دنده است که در تمامی محصولات هوندا و آکورا به همین شکل بوده و در همهٔ آن‌ها بسیار ناخوشایند به نظر می‌رسد؛ اما از طرف دیگر کیفیت متریال داخلی RSX عالی است خصوصاً در نمونهٔ مورد آزمایش ما که در کابین آن ترکیبی از چرم مشکی و آلکانترای نرم در داشبورد به همراه‌تریم نقره‌ای در رو دری‌ها، غربیلک فرمان و کنسول مرکزی کار شده بود؛ اما صندلی‌ها با وجود قابلیت تنظیم در دوازده جهت مختلف، خیلی راحت نیستند به‌گونه‌ای که دائماً به دنبال موقعیت بهتر صندلی بودیم. البته آکورا گفته است در بالاترین تیپ RDX صندلی‌هایی با قابلیت تنظیم در شانزده جهت ارائه می‌شوند که ممکن است بهتر باشند اما به اعتقاد ما، این فرم کلی صندلی‌ها است که با اندام افراد بلندقد سازگاری ندارد نه نوع تنظیمات آن‌ها.

اینفینیتی: QX50 مورد آزمایش ما از تیپ بالا ردهٔ Essential بود که ویژگی‌های دوست‌داشتنی زیادی در کابین آن وجود داشت. این خودرو همچنین به پکیج ۲ هزار دلاری اتوگراف هم مجهز بود که ‌تریم جیر آبی‌رنگ منحصربه‌فردی را به همراه چرم سفید و قهوه‌ای به کابین اضافه می‌کند. علاوه بر این، در اینجا تریم چوبی هم ارائه شده است. البته مجموع این ویژگی‌ها کمی گران تمام می‌شود. صندلی‌های QX50 نیز ارتقاء بزرگی را نسبت به RDX نشان می‌دهند. این صندلی‌ها بسیار بزرگ و راحت بوده و قابلیت تنظیم بالایی دارند. حتی صندلی‌های عقب QX50 هم مکان خوبی برای نشستن هستند درحالی‌که کابین آن نیز ساکت بوده و صدای ناخوشایند موتور در آن شنیده نمی‌شود.

خودروی برتر: اینفینیتی QX50

تکنولوژی

آکورا: سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید آکورا بنام True Touchpad یکی از بهترین سیستم‌های بازار است. این سیستم از دو قسمت تشکیل شده است که شامل یک صفحه‌نمایش ۱۰.۲ اینچی و یک کنترلر لمسی لپ‌تاپ مانند می‌شود که به‌طور مستقیم به نمایشگر متصل است. این ویژگی موجب تسریع کار در منوهای اصلی شده است؛ اما هنگامی‌که نیاز به انجام کارهای دقیق‌تری است، True Touchpad کمی ضعیف می‌شود. مثلاً در کارپلی یا اندروید اتو قابلیت کلیک وجود نداشته و به اسکرول نیاز است. بااین‌حال این سیستم از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی تمامی محصولات حال حاضر اینفینیتی بهتر است.

اینفینیتی: QX50 خودرویی است که از بیرون خوب به نظر میرید و در داخل مدرن احساس می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود در بخش تکنولوژی هم همین ویژگی‌ها وجود داشته باشند اما این‌طور نیست. صفحه‌نمایش دوتایی این خودرو از جذابیت و سهولت استفادهٔ کمتری نسبت به رقبا برخوردار است درحالی‌که گرافیک سیستم ناوبری که در نمایشگر هشت اینچی بالایی ارائه می‌شود، منسوخ شده است. علاوه بر این، حساسیت لمس در نمایشگر هفت اینچی پایینی که کنترل سیستم تهویه، رادیو و اتصال تلفن همراه را انجام می‌دهد هم ضعیف بوده و هنگام حرکت کار با آن دشوار است.

خودروی برتر: آکورا RDX

کارایی

آکورا: هنگامی‌که این دو کراس‌اوور در کنار هم قرار می‌گیرند می‌تواند گفت که RDX خودروی بزرگ‌تری است. فاصلهٔ محوری این خودرو نسبت به نسل قبلی ۶.۶ سانتیمتر افزایش پیدا کرده و حالا با ۹۷ سانتیمتر، بهترین فضای پای عقب در این کلاس را ارائه می‌کند. در پشت ردیف دوم صندلی‌ها نیز فضای باری به حجم ۸۳۵ لیتر قرار دارد که با خواباندن صندلی‌ها به ۱۶۶۷ لیتر افزایش پیدا می‌کند. RDX همچنین از یک محفظهٔ بار مخفی کوچک هم برخوردار است که در زیر کف‌پوش صندوق بار قرار داشته و برای پنهان کردن چیزهایی مانند کیف پول یا مواد غذایی مناسب است.

اینفینیتی: هرچند RDX بزرگ‌تر به نظر می‌رسد اما درواقع QX50 کمی جادارتر است. البته فضای پای عقب این خودرو با نزدیک به ۹۰ سانتیمتر، در پس آکورا قرار می‌گیرد اما در عوض در صندوق بار آن ۸۸۰ لیتر فضا وجود دارد که با خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۸۲۳ لیتر افزایش پیدا می‌کند. درب صندوق بار QX50 هم برقی بوده و امکان کنترل آن‌هم از طریق کلید و هم از طریق دکمهٔ کنار راننده وجود دارد.

خودروی برتر: اینفینیتی QX50

سیستم‌های ایمنی

اینفینیتی: سیستم ProPilot اینفینیتی یکی از بهترین سیستم‌های ایمنی بازار است. این سیستم در کنار پکیج ۵۵۰ دلار ProAssist و پکیج ۲۰۰۰ دلاری ProActive مجموعهٔ کاملی را فراهم آورده است؛ بنابراین QX50 به‌راحتی در بزرگراه‌ها حرکت می‌کند و خیلی کم به مداخلهٔ راننده نیاز دارد. همچنین خودرو در تمام طول مسیر بین خطوط حرکت می‌کند. البته با وجود اینکه سیستم ProPilot به‌نوعی یک سیستم رانندگی خودکار است اما هنوز هم راننده باید دقت کافی را داشته باشد.

آکورا: در مقابل اینفینیتی، آکورا هم سیستم ایمنی خود بنام AcuraWatch را در RDX ارائه کرده است. این سیستم هم مجموعهٔ خوبی است که شامل سیستم‌هایی چون جلوگیری از برخورد، کروز کنترل تطبیقی و سیستم کمک به حفظ حرکت میان خطوط می‌شود. این سیستم در تمامی تیپ‌های RDX به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. با وجود اینکه ProPilot سیستم خوبی است اما هنوز هم تعیین کردن برندهٔ قطعی از بین این دو سیستم دشوار است. بااین‌حال هرچند AcuraWatch هم سیستم قابل‌احترامی است اما در ترافیک‌های سنگین به‌خوبی QX50 کار نمی‌کند.

خودروی برتر: اینفینیتی QX50

عملکرد

آکورا: نسل جدید RDX به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به همراه گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک مجهز شده که اساساً از هوندا آکورد گرفته شده است. این موتور ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد که ۵ اسب بخار کمتر از موتور ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی نسل قبلی است اما به‌طور عجیبی کافی بوده و احساس ناخوشایندی ندارد. RDX حتی بدون پکیج اختیار A-Spec، خودروی خشک و سریعی است که موجب می‌شود QX50 نرم احساس شود. همچنین پاسخ پدال گاز و تعلیق هم به‌طور اسپرت و خاص تنظیم شده اما RDX هنوز هم با یک کراس‌اوور عملکردی واقعی فاصله دارد و به‌عنوان‌مثال هرگز توانایی رقابت با آلفارومئو استلویو کوادروفولیو را ندارد. بااین‌حال در حالت اسپرت و اسپرت پلاس، پاسخ پدال گاز تهاجمی‌تر شده و گیربکس ۱۰ سرعته بدون درنگ به دنده‌های پایین می‌رود.

اینفینیتی: اینفینیتی هم مانند آکورا در نسل جدید QX50 پیشرانهٔ ۳.۷ لیتری V6 تنفس طبیعی قبلی را با یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو مجهز کرده که اولین موتور با ضریب تراکم متغیر محسوب می‌شود. این موتور که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد، کشش مناسبی را بدون هرگونه تأخیر توربوی قابل‌توجه ارائه می‌کند. QX50 جدید خودروی سریعی است آن‌هم نه‌فقط در کلاس خود بلکه واقعاً خودروی سریعی است درحالی‌که سواری آن نیز مانند یک هاچ‌بک بلندقد احساس می‌شود. QX50 تقریباً به همان اندازهٔ RDX در یک خط مستقیم سریع است اما گیربکس CVT آن چندان موردعلاقه نیست. البته همین گیربکس CVT عملکرد بسیار روانی دارد درحالی‌که تعلیق خودرو نیز فوق‌العاده راحت بوده و مانند بسیاری از برادرانش از سیستم فرمان با سیم استفاده می‌کند.

خودروی برتر: آکورا RDX

مصرف سوخت

اینفینیتی: پیشرانهٔ توربوشارژ ضریب تراکم متغیر اینفینیتی یکی از کارآمدترین موتورهای غیر هیبریدی در این کلاس است به‌گونه‌ای که تنها لکسس NX و جگوار F-Pace مصرف سوخت بهتری نسبت به آن دارند. طی کل مسافت ۶۲۰ کیلومتری آزمایش ما، QX50 در هر صد کیلومتر در شهر ۹.۸ لیتر، در بزرگراه ۷.۸ لیتر و در حالت ترکیبی ۹.۰ لیتر بنزین مصرف کرد.

آکورا: با وجود اینکه RDX کمی قدرتمندتر از QX50 است اما مصرف سوخت بسیار بیشتری دارد. موتور ۲ لیتری توربوشارژ این خودرو در هر صد کیلومتر در شهر ۱۱.۲ لیتر، در بزرگراه ۹.۰ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۰.۲ لیتر بنزینی مصرف می‌کند. با چنین مصرفی، RDX در میانهٔ کلاس خود قرار می‌گیرد اما کاملاً در پس اینفینیتی قرار دارد.

خودروی برتر: اینفینیتی

قیمت

آکورا: در تیپ پایه، QX50 با قیمت ۳۶,۵۵۰ دلار ارزان‌تر از RDX با قیمت ۳۷,۳۰۰ دلار است اما اجازه ندهید اینفینیتی شما را فریب دهد که کراس‌اوور ارزان‌قیمتی است زیرا RDX مورد آزمایش ما با پکیج A-Spec تنها ۴۶,۴۹۵ دلار قیمت داشت و کاملاً هم مجهز بود. در این ماشین سیستم Acurawatch، رینگ‌های ۲۰ اینچی و تریم چرمی استاندارد هستند درحالی‌که در QX50 برای سفارش آن‌ها باید هزینه‌های زیادی پرداخت کرد.

اینفینیتی: QX50 مورد آزمایش ما از تیپ بالا ردهٔ Essential فول آپشن بود و ۵۹,۵۸۵ دلار قیمت داشت که حدود ۱۳ هزار دلار بیشتر از RDX است. این در حالی است که سفارش پکیج‌هایی چون سیستم صوتی پریمیوم ۹۰۰ دلاری، پکیج ایمنی ProAssist به قیمت ۵۵۰ دلار و پکیج ایمنی دیگری بنام ProActive که شامل سیستم هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و… می‌شود به قیمت ۲ هزار دلار، بازهم به قیمت آن اضافه می‌کند؛ بنابراین قیمت ۶۰ هزار دلار در این کلاس کار را برای QX50 سخت خواهد کرد.

خودروی برتر: آکورا RDX

نتیجه

هردوی این کراس‌اوورهای لوکس ژاپنی خودروهای جذاب، چشمگیر و مجهزی هستند اما بااین‌حال اینفینیتی QX50 با اختلافی نه‌چندان زیاد آکورا RDX را مغلوب می‌کند. هرچند RDX رانندگی سرگرم‌کننده‌ای دارد و کمی از لحاظ تکنولوژی بهتر است اما پیشرانهٔ ضریب تراکم متغیر QX50 بسیار چشمگیر است و سیستم ایمنی ProPilot یکی از بهترین‌های این کلاس محسوب می‌شود. البته برای به دست آوردن این ویژگی‌ها باید مبلغ بیشتری پرداخت نمود اما QX50 هنوز به‌اندازهٔ کافی خوش استایل و راحت هست که RDX را مغلوب کند.

خودروی برنده: اینفینیتی QX50

 

منبع: Moror1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    هیچوقت طراحی های آکورا به زیبایی اینفینیتی نبوده ولی عملکرد هر دو خیلی عالیه و انتخاب های مناسبی هستند.البته لکسوس nx از هر دو بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. LAMBORGHINI

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      طراحی سلیقه ئیه
      تو 3 گانه ی لوکس سازان ژاپنی من طراحی اکورا رو از همه بیشتر میپسندم … یکی از اینفینیتی خوشش میاد یکی هم از لکسوس
      نباید سلیقه ی خودت رو به جمع تعمیم بدی و به صورت یک اصل کلی بیانش کنی
      اکورا هم طرفداران خودش رو داره … حتی در بین میلیاردر هایی مثل مارک زاکربرگ

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        صد درصد سلیقه ایه و منم نظر خودم رو گفتم
        ارادتمند شما و آقای زاکربرگ هم هستیم?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. LAMBORGHINI

          ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          ممنونم عزیزم
          امیدوارم ناراحت نشده باشی چون هیچ قصدی برای ناراحت کردنت نداشتم
          نظر شما محترمه مثل خودت
          مخلصیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. کاوه

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (146 ديدگاه)

        لامبورگینی چقدر بی منطقی. هرکسی حق داره نظرشو بگه. شما هم بگو و برای دیگران حرف از حق و ناحق نزن. به نظر من هم لکسوس از هردوی این ها بهتره. نظرخودمو دوست دارم و تعمیمش هم می دهم. اگر شما اجازه بدهید البته جناب سرهنگ

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. LAMBORGHINI

          ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          از این حرفا و بحثای خاله زنکی دیگه خسته شدم
          دو نفر بدون هیچ کدورت و پیش زمینه ای با هم صحبت میکنن نه توهینی میشه نه قراره کسی ناراحت بشه و یا بهش بربخوره
          یکی میاد یه جوری جو میده که طرف فکر کنه بهش اهانت شده و باید عصبی بشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امیر

          ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (730 ديدگاه)

          آقا کاوه بزرگوار هیچ ایرادی نداره اتفاقا این بخش نظرات جای خیلی مناسبی برای مباحثه و تبادل اطلاعاته.من شخصا لذت می برم از این موضوع
          امیدوارم موفق باشید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mahdy

          ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          جناب کاوه اتفاقا مجید اگه یه کامنت خوب تو عمرش داده باشه همینه
          (شوخی کردم مجید ولی خب منظورم این بود حرفت خیلی خوب بود)
          جناب کاوه شما جنجال دوس داری انگار چون اصلا کامنت مجیدو نفهمیدی
          یا این که نخواستی بفهمی مجید به نظر شخصی امیر اعتراض نکرد به شیوه بیان نظرش اعتراض کرد گفت نباید بگه اینفینیتی بهتره باید بگه به نظر من بهتره یا سلیقه من اینو میپسنده اتفاقا کامنت مجید در راستای آزادی بیان بود کامنتشو بخونی میبینی گفته یکی لکسس دوس داره یکی آکورد یکی اینفینیتی شما هم اگه مث من لکسس دوس داری باید بگی لکسس به نظر من بهتره نه این که بگی لکسس بهتره
          شما بیخودی آتیش بیار معرکه نشو

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. امیر

        ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (730 ديدگاه)

        نه جناب لامبورگینی ناراحتی اصلا نداره اتفاقا از مصاحبت با شما و بقیه دوستان لذت می برم و یاد می گیرم
        ما بیشتر مخلصیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کاوه

          ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (146 ديدگاه)

          مهدی جان فقط کم مونده اینجاگرامر و دستور زبان کامنت گذاشتن هم درس بدهیم. در خود مطلب اصلی نویسنده دلایلی أورده و یکی را بردیگری ارجح دونسته. لازم هم نیست مدام بگه به نظرمن به نظر من. به هرحال به یه اصول زیبایی شناسی معتقده و طبق همان ها قضاوت می کنه. اگر شما فکر می کنی کامنت لامبورگینی یعنی آزادی بیان یعنی اطلاعاتتان از این مقوله خیلی کمه. به هرحال جناب لامبورگینی حرف بی اساس زدند شما هم بی منطق . در کامنت دانی هم قانون می ذارید. شمادیگرچه آقایانی هستید

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. mahdy

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    اینفینیتی جذابتره اما هوندا مطمئن تره با این حال تو این کلاس لکسس nx رو انتخاب میکنم
    جذاب و مطمئن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سید

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (132 ديدگاه)

      اینفینیتی بسیار جذابه…هرچی نباشه محصول لوکس نیسانه،نیسان خودش یه برند مورد اطمینانه☺

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Mohamad

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (812 ديدگاه)

    انگار نویسنده زیادی به اینفینیتی علاقه داشته!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    شما نمای داخلی و داشبورد اینفینیتی را ببینید به چه زیبایی با بهترین مواد دیزاین شده .
    اینفینیتی بینظیره و حِس قُلدُر بودن تَراوُش میکنه .

    آکورا هم بینظیره و واقعاً باکیفیته ولی اینفینیتی حِس داره و شما را به خودش وابسته میکنه ، ای کاش میتونستم برای یه مدت کوتاه هم که شده ، باهاش رانندگی میکردم تو جاده چالوس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. LAMBORGHINI

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    جانبدارانه نوشته شده به نفع ایینفینیتی

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      ما که دستمون از هَمَشون جداست و در حَدِ آرزوئه برای سوار شدن در ایران .
      LAMBORGHINI جان سخت نگیر ، بزار ابراز احساسات کنیم به خودروهای مجازی برای ما و واقعی برای از ما بِهتران .
      دلخوشی خودروهای مطرح به همین کامنتهای مجازی و وقت پر کن میچسبه.
      ((یه روزی در ایران هدف بود و انگیزه رسیدن به بهترینها ، ولی الان تَب مونده از ترس رسیدن به مرگ .))
      یواش یواش ال۹۰ هم میشه آرزو ، شاید هم شده .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. امیر

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (392 ديدگاه)

    دوتا از زیباترین وبهترینا واقعا عالین همه جوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. رامتین

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    در کلاس شاسی بلندها طراحی آلمانیها مثل آئودی خیلی برتر از ژاپنیهاست. حتی دوستانی که میگن بحث سلیقه مطرح است فکر نکنم منکر این موضوع بشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ستار

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (145 ديدگاه)

    خداروشکر تو این خراب شده برای خرید خودرو تو همچین دو راهی هایی گیر نمیکنیم:)))
    انصافا جفتشون خوبن
    رنگ اکورا خیلی بش جلوه داده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیر

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    جفتشون دوس داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Hamid...Audi

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    به نظرم متن یه خورده از اینفینیتی طرفداری کرده و در واقعیت این مقایسه برنده نداره.
    بدون لحظه ای شک انتخابم آکورا ئه.از نظر طراحی که به نظرم یه سر و گردن بالاتره و از نظر فنی هم قطعا بهتره.
    در کل انتخاب سلیقه ایه… کسی که یه کراس اوور لوکس و راحت بخواد میره سمت QX50 و کسی که خشونت بیشتر و رانندگی تهاجنی تر بخواد میره سمت RDX.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا