اشکودا

اسکالا، نام جانشین اشکودا رپید

اشکودا در آینده‌ای نزدیک اقدام به جایگزینی خودروی رپید با محصولی جدید و نامی متفاوت خواهد کرد.


اسکالا نام این خودروی جدید است که از زبان لاتین گرفته شده و به معنی قدم یا نردبان بوده و نشان دهنده‌ی یک قدم رو به جلوی این خودروساز اهل جمهوری چک است.


برنارد مایر مدیرعامل این شرکت می‌گوید:

ما با تولید اشکودا اسکالا فصل جدیدی در کلاس خودروهای جمع‌وجور خودمان باز می‌کنیم. این یک خودروی کاملاً جدید است که استانداردهای جدیدی را از نظر تکنولوژی، ایمنی و طراحی در کلاس خود وضع خواهد کرد. ما مطمئن هستیم که اسکالا بهترین شانس برای بازتعریف کلاس A را داراست.

این خودروی جدید که پیش از این به فرم کانسپت ویژن RS دیده شده احتمالاً به اندازه‌ی برادر کانسپت خود اسپورت نخواهد بود اما انتظار داریم فرم بدنه هاچبک ۵ درب خود را حفظ کند و به این ترتیب شاهد خداحافظی با نسخه سدان رپید خواهیم بود.


با این حرکت اسکالا رقیبی مستقیم برای خودروهایی همچون فورد فوکوس و فولکس‌واگن گلف خواهد بود. اگرچه انتظار می‌رود اسکالا در اروپا افراد زیادی را به خود جذب کند اما احتمال ورود این خودرو به بازار آمریکای شمالی بسیار پایین است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (29 ديدگاه)

    عکس آخری خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Cadillac

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    نسل قبلی هاچ بک مگان با اسم اسکالا عرضه میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۲۶ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (114 ديدگاه)

    جالبه که اشکودا به جای اینکه یک اسم جدید برای این ماشین جدید و مدرن پیدا کنه رفته از نام قدیمی خودروی رنو اسکالا کپی برداری کرده و به خاطر همین احتمال داره که شرکت رنو از اشکودا به خاطر کپی برداری نام اسکالا شکایت کنه مگر اینکه اشکودا به رنو حق الزحمه ای پرداخت کرده باشه. نکته دیگر اینکه از داخل خودروی اشکودا اسکالا هیچ گونه تصویری هنوز منتشر نشده و باید اطلاعات کاملی از حجم و قدرت موتور و زمان عرضه به خریداران ارائه دهد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Solid Snake

    ۲۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (86 ديدگاه)

    ببخشید ولی اسکالا اسم کانسپت کادیلاک نبود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا