اشکودا

معرفی اشکودا اوکتاویا دینامیک پلاس پکیج جدید

پرفروش‌ترین خودروی اشکودا امسال وارد چهارمین نسل خود خواهد شد اما به نظر می‌رسد هنوز هم زمان برای به‌روزرسانی نسل فعلی آن وجود دارد. نسخه‌ی جدید اشکودا اوکتاویا که به دو صورت هاچبک و استیشن تولید می‌شود دینامیک پلاس پکیج نام دارد. این نسخه‌ی جدید اساساً شامل کیت استایلی است که ظاهر موفق‌ترین خودروی اشکودا را به مدل اسپورت اوکتاویا RS نزدیک می‌کند.


کار را با نمای جلو آغاز می‌کنیم که در آن یک اسپویلر لبه‌ای به سپر وصل شده است. جلوپنجره نیز دارای طرح تیره بوده و همین طرح را می‌توان در پوشش آینه‌های جانبی هم دید. شیشه‌های عقب نیز تیره‌رنگ هستند.


با حرکت به سمت عقب خودرو می‌توانیم یک دیفیوزر مشکی رنگ را به همراه اسپویلر لبه‌ای مشکی را ببینیم. تکمیل کننده‌ی تغییرات ظاهری اوکتاویا دینامیک پلاس پکیج جدید چهار طرح رینگ با ابعاد ۱۷ اینچی و دو طرح برای رینگ‌های بزرگ‌تر ۱۸ اینچی است. برخی از این رینگ‌ها دو رنگ بوده ولی رینگ‌های دیگری ظاهر مشکی مات دارند.


اشکودا فعلاً تنها دو تصویر از کابین سری اسپرت لاین منتشر کرده اما گفته که مدل دینامیک پلاس پکیج جدید هم با فرمان اسپورت، پدال‌های آلومینیومی، صندلی‌های ارتقا یافته و پوشش سقف مشکی عرضه می‌شود.

خریداران می‌توانند این خودرو را با اکثر پیشرانه‌های مدل عادی سفارش دهند. نبازی به گفتن نیست که اوکتاویا دینامیک پلاس پکیج جدید با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری TSI مدل اسپورت اوکتاویا RS عرضه نخواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا