اشکودا

اشکودا در اندیشه ساخت خودروی اسپورت الکتریکی

پس از حضور قدرتمند با محصولات جدید کودیاک و کاروک در بازار محبوب شاسی بلندها، هم‌اکنون اشکودا به دنبال عرضه‌ی خودروهای الکتریکی و بدون آلایندگی متنوعی است.


یکی از این نوع خودروها ویژگی‌های اسپورت خواهد داشت که در آن از مدل ۱۱۰ R کوپه‌ی دهه ۷۰ که طراحی پیشرانه و دیفرانسیل عقب داشت الهام گرفته خواهد شد.


زمانی که از مدیر توسعه اشکودا درباره‌ی ساخت خودرویی مثل ۱۱۰ R کوپه پرسیده شد او گفت: “بله اما این خودرو الکتریک خواهد بود.” او هیچ جزئیاتی را مشخص نکرد بنابراین زمان تولید آن مشخص نیست و نمی‌دانیم از نظر پرفورمنس و محدوده حرکتی چگونه خواهد بود.


البته زمانی که این خودروی اسپورت الکتریکی معرفی شود احتمالاً از معماری MEB که در دیگر خودروهای الکتریکی گروه فولکس‌واگن بکار رفته استفاده خواهد کرد.


هرچند، پیش از ورود این خودرو به فاز توسعه، احتمالاً برند اهل جمهوری چک با ۵ خودروی دیگر که قبلاً تأیید کرده است کلاس خودروهای رو به رشد الکتریکی را هدف خواهد گرفت. این خودروها شامل نسخه الکتریکی سیتی گو و نسخه تولیدی کانسپت ویژن E خواهد بود.

توضیح: تصاویر به کانسپت اشکودا ویژن E تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    امپراتوری فولکس واگن داره روز به روز بزرگتر و قدرتمند تر میشه

    German engineering

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. BENZ&BMW

    ۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (182 ديدگاه)

    سایپا در اندیشه ساخت خودروی تیبا وانت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا